abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2007 @ 21:48:08 #226
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_53444847
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:02 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Precies, ze zijn niet eens de moeite om ze zo groot op internet op te slaan...
Aardige reactie.
Liever dat er gepost wordt dan dat dit topic dood is. Daarbij vind ik de foto's wel best tof.

Als aanvulling op de foto's van Arthur een aantal foto's die door mij zijn gemaakt afgelopen zondag bij de ZLSM:

Fles met Brand biertje te Wijlre. Foto snel gemaakt voor we weer verder reden.

Veolia Vtje te Valkenburg. Let op de afwijkende zwarte ruitjes.

Toen ik vroeg of het zwaar werk was mocht ik wel eens proberen een wisseltje om te zetten. Was alleen de zwaarste wissel van de hele wisselstraat van Simpelveld waardoor ik half over die mat weggleed.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eix op 24-09-2007 22:11:23 ]
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_53445726
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:48 schreef Eix het volgende:

[..]

Liever dat er gepost wordt dan dat dit topic dood is. Daarbij vind ik de foto's wel best tof.
Mijn computer wordt niet zo blij van foto's van dat formaat en ik dus ook niet.
For great justice!
pi_53446845
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Is maar 300 Megabyte in firefox waar hebben we het over .
  maandag 24 september 2007 @ 23:23:01 #229
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_53447657
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:16 schreef Q. het volgende:

[..]

Het gaat me er meer om dat de post van Zug-Chef absoluut niets toevoegt. Dat de foto's wel erg groot zijn, ja dat klopt. Maar ik heb liever dat er eens een keer iets te grote foto's worden gepost dan helemaal niets. Om vervolgens een opmerking te maken dat de foto's niet eens de moeite zijn om zo groot online te zetten. Tsja, zeg dan niets. Volgende keer post Arthur helemaal niets meer en dat zou ik toch zonde vinden.

Verder overigens wel toffe foto's. Ik zie dat de Plan U gesleept wordt... is de ATB daar dan buiten werking/eruit geloopt/... ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Eix op 24-09-2007 23:35:15 ]
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_53448308
Hee, als iedereen nou gewoon even kapt met kankeren op iedereen z'n foto's? En als iedereen ze gewoon even resizet naar 580 px breed voor op fok, en dan voor de geīnteresseerden een linkje naar de originelen? Dan is iedereen blij En dan zijn we OOK af van die 100.000 in een dozijn veel te grote goederentreinfoto's van Zug-Chef, om maar eens wat te noemen. Dat geklier is nergens voor nodig. Laten we gewoon even met zijn allen rekening houden met het arme modempje van Q. dan komt alles goed

En nu is iedereen weer vriendjes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53448350
Oh en Eix, je had die kindertjes wel weg mogen soepen hoor Lijkt net een aanzet voor de nieuwe Bambix-commercial zo
  Redactie Frontpage / Sport maandag 24 september 2007 @ 23:57:05 #232
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_53448597
Mooie pics
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 25 september 2007 @ 00:02:23 #233
Maffe Fries
pi_53448730
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:27 schreef sander89 het volgende:
In Try before you die nu op ned3 gaan ze zo aan de noodrem trekken bij een trein omdat ze vinden dat je dat is een keer moet gedaan hebben in je leven.
Ik ben benieuwd hoe dit overkomt op tv, maar echt positief effect krijg je niet van aan het aantal gevallen daarvan.
Belachelijke actie. Hiervoor moet BNN behoorlijk aangepakt worden.
pi_53448817
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Belachelijke actie. Hiervoor moet BNN behoorlijk aangepakt worden.
Mja, ben ik het wel mee eens eigenlijk. Het wordt steeds gekker met die onzin op TV. ALLES om maar op te vallen Flikker toch op met die dwaasheid BNN, stop er gewoon mee. Bart is dood, het is klaar. Op dit soort ongein zit niemand te wachten

Er is ook eigenlijk geen lol aan. een kwart seconde hang je aan die klink, dan een snelremming, en voor de rest alleen maar lang wachten, veel gezeik en vette boete Welke debiel verzint zoiets? "Ja, want wat niet mag is leuk " Kindjes.

[ Bericht 26% gewijzigd door Dr_Flash op 25-09-2007 00:12:48 ]
  dinsdag 25 september 2007 @ 08:14:15 #235
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_53451686
We hebben hier ten kantore even nagerekend wat zo'n grapje kan kosten, ik denk dat we uit moeten komen op een ton als we de volgende zaken bij BNN in rekening brengen:
  • boete onnodig gebruik noodrem;
  • onnodig gebruik noodontgrendeling deur;
  • betreden spoorwegterrein zonder Bewijs van Toegang;
  • vertraging trein en de treinen er achter;
  • claims van reizigers door gemiste aansluitingen;
  • afdraaien van de wielen van een DD-AR viertje (zie filmpje voor de vonken);
  • het niet beschikbaar zijn voor de dienst van dit DD-AR viertje door de wielschade en het beschadigde glaasje van de deurontgrendeling.

Met andere woorden: domme gans.
  • Niet alles wat geen nut heeft
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
    pi_53451751
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
    Oh en Eix, je had die kindertjes wel weg mogen soepen hoor Lijkt net een aanzet voor de nieuwe Bambix-commercial zo
    Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
    pi_53452027
    Over die noodremtrekkerij trouwens: Spoorwegpolitie weigert er een zaak van te maken, we hebben wel andere dingen te doen. Vanochtend in de krant.
    Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
      dinsdag 25 september 2007 @ 09:00:27 #238
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_53452225
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 08:45 schreef vw_caddy het volgende:
    Over die noodremtrekkerij trouwens: Spoorwegpolitie weigert er een zaak van te maken, we hebben wel andere dingen te doen. Vanochtend in de krant.
    Dan maar een civiele rechtszaak.
    Niet alles wat geen nut heeft
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
    pi_53452239
    Trouwens.. zijn er mensen hier die wel eens treinsurfen / trein hebben gesurfd. Hoorde een jaar of 5 geleden dat met name de Flevolijn erg populair is onder treinsurfers. Iemand ervaringen mee?

(zelf zie ik regelmatig van die goederentreinen die soms heel langzaam langs het perron rijden of zelfs stil staan. stiekem denk ik er dan wel eens over na om er op te klimmen en mee te rijden. weet alleen niet hoe gevaarlijk t is. iemand ervaringen? ik ben benieuwd!)
      dinsdag 25 september 2007 @ 09:02:47 #240
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_53452268
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 09:01 schreef ghizzer het volgende:
    Trouwens.. zijn er mensen hier die wel eens treinsurfen / trein hebben gesurfd. Hoorde een jaar of 5 geleden dat met name de Flevolijn erg populair is onder treinsurfers. Iemand ervaringen mee?

(zelf zie ik regelmatig van die goederentreinen die soms heel langzaam langs het perron rijden of zelfs stil staan. stiekem denk ik er dan wel eens over na om er op te klimmen en mee te rijden. weet alleen niet hoe gevaarlijk t is. iemand ervaringen? ik ben benieuwd!)
    Je hebt een aanzienlijke kans te sterven, aangezien een goederenwagon even goed is afgeveerd als een bolderkar bij ca. 100km/u. Je stuitert er af, en het waait ook best hard.
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
    pi_53452484
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 09:02 schreef Duvel het volgende:

[..]

Je hebt een aanzienlijke kans te sterven, aangezien een goederenwagon even goed is afgeveerd als een bolderkar bij ca. 100km/u. Je stuitert er af, en het waait ook best hard.
    hmm... maar als je nou vlak achter een 40 voet container op een lege wagon gaat zitten, zodat je uit de wind staat of is dan nog steeds die vering een zwaar probleem? Weet trouwens ook iemand wat de boete is die er op staat?
    pi_53452762
    quote:
    Op maandag 24 september 2007 14:33 schreef Socios het volgende:
    Aha, op die manier! Ik vroeg me al af of er überhaupt nog stations zijn in Nederland die niet de ´moderne´ stationsborden hebben. Ik was dus aangenaam verrast met het zien van Kerkrade West.
    Het is mischien geen stationsbord, maar in Almelo hangt in de CTA-bak bij Spoor (3?), van het lijntje naar Mariënberg ook nog een "oude stijl" aanduiding. Waarschijnlijk hadden de ombouwploegen geen zin om zo ver te lopen, dus hebben ze het maar lekker laten zitten.

Wat is er trouwens met al die oude borden gebeurd, weggegooid? Die hadden ze toch nog voor een leuk bedrag kunnen verkopen.
      dinsdag 25 september 2007 @ 10:09:11 #243
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_53453342
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 09:16 schreef ghizzer het volgende:

[..]

hmm... maar als je nou vlak achter een 40 voet container op een lege wagon gaat zitten, zodat je uit de wind staat of is dan nog steeds die vering een zwaar probleem? Weet trouwens ook iemand wat de boete is die er op staat?
    Geen idee, je bent gewoon stom als je het probeert. Ik nomineer je in dat geval postuum voor een Darwin-award.
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 25 september 2007 @ 10:24:55 #244
    Maffe Fries
    pi_53453593
    De NS heeft nu wel aangifte gedaan tegen die miep van BNN voor:

-Misbruik
    -Vandalisme
    -Baanbetreden
    pi_53453694
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 10:09 schreef Duvel het volgende:

[..]

Geen idee, je bent gewoon stom als je het probeert. Ik nomineer je in dat geval postuum voor een Darwin-award.
    haha.. nou ja.. ik heb daarvoor simpelweg veel te weinig lef, maar ik dacht.. er lopen genoeg gekken rond en het is vaak zo makkelijk er op te klimmen zonder dat de machinist dat ziet.

maar weet iemand iets over het treinsurfen? volgens mij is dat echt vreselijk lijp. de trein zal maar eens (ivm vertragingen of wat dan ook) van spoor wisselen, waardoor je in plaats van aan de buitenkant, aan de binnenkant hangt. en dan komt er een tegenliggende trein aan....
    pi_53453734
    check deze gast dan. http://skoften.net/index/item/trein_surfen

[ Bericht 9% gewijzigd door ghizzer op 25-09-2007 10:38:46 ]
    pi_53453910
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 10:24 schreef Peterselieman het volgende:

-Misbruik
    -Vandalisme
    -Baanbetreden
    Loopt met een sisser af, let maar op.
    pi_53453925
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 10:24 schreef Peterselieman het volgende:

-Misbruik
    -Vandalisme
    -Baanbetreden
    en terecht! vind het een zwaar foute actie. Er hadden gewonden door kunnen vallen en bovendien zorgt dit onnodig voor veel overlast bij de reizigers en de NS. Keihard aanpakken dat BNN.
      Redactie Frontpage / Sport dinsdag 25 september 2007 @ 10:44:16 #249
    Maffe Fries
    pi_53453960
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 10:41 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Hoezo?
    pi_53454518
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 10:41 schreef vw_caddy het volgende:
    Nou dat hoop ik toch niet. Ik hoop dat ze gewoon voor de daadwerkelijke schade (minimaal in de orde groote van 50-100 k euro) mogen gaan opdraaien, stelletje debielen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')