Aardige reactie.quote:Op maandag 24 september 2007 21:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Precies, ze zijn niet eens de moeite om ze zo groot op internet op te slaan...
Mijn computer wordt niet zo blij van foto's van dat formaat en ik dus ook niet.quote:Op maandag 24 september 2007 21:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Liever dat er gepost wordt dan dat dit topic dood is. Daarbij vind ik de foto's wel best tof.
Is maar 300 Megabyte in firefox waar hebben we het overquote:Op maandag 24 september 2007 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn computer wordt niet zo blij van foto's van dat formaat en ik dus ook niet.
Het gaat me er meer om dat de post van Zug-Chef absoluut niets toevoegt. Dat de foto's wel erg groot zijn, ja dat klopt. Maar ik heb liever dat er eens een keer iets te grote foto's worden gepost dan helemaal niets. Om vervolgens een opmerking te maken dat de foto's niet eens de moeite zijn om zo groot online te zetten. Tsja, zeg dan niets.quote:Op maandag 24 september 2007 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn computer wordt niet zo blij van foto's van dat formaat en ik dus ook niet.
Belachelijke actie. Hiervoor moet BNN behoorlijk aangepakt worden.quote:Op zondag 23 september 2007 22:27 schreef sander89 het volgende:
In Try before you die nu op ned3 gaan ze zo aan de noodrem trekken bij een trein omdat ze vinden dat je dat is een keer moet gedaan hebben in je leven.![]()
Ik ben benieuwd hoe dit overkomt op tv, maar echt positief effect krijg je niet van aan het aantal gevallen daarvan.
Mja, ben ik het wel mee eens eigenlijk. Het wordt steeds gekker met die onzin op TV. ALLES om maar op te vallenquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Belachelijke actie. Hiervoor moet BNN behoorlijk aangepakt worden.
quote:Op maandag 24 september 2007 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en Eix, je had die kindertjes wel weg mogen soepen hoorLijkt net een aanzet voor de nieuwe Bambix-commercial zo
Dan maar een civiele rechtszaak.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:45 schreef vw_caddy het volgende:
Over die noodremtrekkerij trouwens: Spoorwegpolitie weigert er een zaak van te maken, we hebben wel andere dingen te doen. Vanochtend in de krant.
Je hebt een aanzienlijke kans te sterven, aangezien een goederenwagon even goed is afgeveerd als een bolderkar bij ca. 100km/u. Je stuitert er af, en het waait ook best hard.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:01 schreef ghizzer het volgende:
Trouwens.. zijn er mensen hier die wel eens treinsurfen / trein hebben gesurfd. Hoorde een jaar of 5 geleden dat met name de Flevolijn erg populair is onder treinsurfers. Iemand ervaringen mee?
(zelf zie ik regelmatig van die goederentreinen die soms heel langzaam langs het perron rijden of zelfs stil staan. stiekem denk ik er dan wel eens over na om er op te klimmen en mee te rijden. weet alleen niet hoe gevaarlijk t is. iemand ervaringen? ik ben benieuwd!)
hmm... maar als je nou vlak achter een 40 voet container op een lege wagon gaat zitten, zodat je uit de wind staat of is dan nog steeds die vering een zwaar probleem? Weet trouwens ook iemand wat de boete is die er op staat?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt een aanzienlijke kans te sterven, aangezien een goederenwagon even goed is afgeveerd als een bolderkar bij ca. 100km/u. Je stuitert er af, en het waait ook best hard.
Het is mischien geen stationsbord, maar in Almelo hangt in de CTA-bak bij Spoor (3?), van het lijntje naar Mariënberg ook nog een "oude stijl" aanduiding. Waarschijnlijk hadden de ombouwploegen geen zin om zo ver te lopen, dus hebben ze het maar lekker laten zitten.quote:Op maandag 24 september 2007 14:33 schreef Socios het volgende:
Aha, op die manier! Ik vroeg me al af of er überhaupt nog stations zijn in Nederland die niet de ´moderne´ stationsborden hebben. Ik was dus aangenaam verrast met het zien van Kerkrade West.
Geen idee, je bent gewoon stom als je het probeert. Ik nomineer je in dat geval postuum voor een Darwin-award.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:16 schreef ghizzer het volgende:
[..]
hmm... maar als je nou vlak achter een 40 voet container op een lege wagon gaat zitten, zodat je uit de wind staat of is dan nog steeds die vering een zwaar probleem? Weet trouwens ook iemand wat de boete is die er op staat?
haha.. nou ja.. ik heb daarvoor simpelweg veel te weinig lef, maar ik dacht.. er lopen genoeg gekken rond en het is vaak zo makkelijk er op te klimmen zonder dat de machinist dat ziet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, je bent gewoon stom als je het probeert. Ik nomineer je in dat geval postuum voor een Darwin-award.
Loopt met een sisser af, let maar op.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
De NS heeft nu wel aangifte gedaan tegen die miep van BNN voor:
-Misbruik
-Vandalisme
-Baanbetreden
en terecht! vind het een zwaar foute actie. Er hadden gewonden door kunnen vallen en bovendien zorgt dit onnodig voor veel overlast bij de reizigers en de NS. Keihard aanpakken dat BNN.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
De NS heeft nu wel aangifte gedaan tegen die miep van BNN voor:
-Misbruik
-Vandalisme
-Baanbetreden
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:41 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Loopt met een sisser af, let maar op.
Nou dat hoop ik toch niet. Ik hoop dat ze gewoon voor de daadwerkelijke schade (minimaal in de orde groote van 50-100 k euro) mogen gaan opdraaien, stelletje debielenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:41 schreef vw_caddy het volgende:
Loopt met een sisser af, let maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |