Tja, Free to air is wel interessant, maar in NL met kut KPN digitenne? No way! Volgens mij hebben ze het over video on demand (het gaat toch via GPRS of zo)?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kijk mobiel video, dus waarom geen TV? Ik vind het heerlijk in de trein of terminal een filmpje te kijken terwijl ik wacht, dus waarom zou ik geen TV kijken? Sterker nog, ik heb een Digitale TV kaart in mijn laptop. Straks ook eentje op mij IPOD?
Ik denk dat het dezelfde kant opgaat als met de draagbare radio en de Laptop. in het begin was de transisitor radio klein, licht en draagbaar. Dat werden Ghetto blasters, de Laptop wordt ook steeds groter en zwaarder, en bij het telefoontje zie je ook dat kleine mobieltjes al weer een aantal jaar achter ons liggenquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:31 schreef wise het volgende:
zou je dalijk nog kunnen bellen met een mobiel?
Dat is waar ook, in NL zit digitenne achter een decoder.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:33 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Tja, Free to air is wel interessant, maar in NL met kut KPN digitenne? No way! Volgens mij hebben ze het over video on demand (het gaat toch via GPRS of zo)?
IK had vroegâh een SE T600quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:
en bij het telefoontje zie je ook dat kleine mobieltjes al weer een aantal jaar achter ons liggen
Omdat het lekker is, heb je wel eens video gekeken op een I-Pod?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:47 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zou je tv willen kijken op zo'n klein crappy scherm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |