Nee Keane natuurlijk. De meeste namen dit wel serieus.quote:
Ja ik had ook nooit verwacht dat ik die nog zou kunnen kiezen. Maar iedereen heeft nu een speler en gaan nu dus in omgekeerde volgorde met de tweede ronde verder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:26 schreef Fides het volgende:
Pele pas als 18e gekozen
Niet mijn type speler en past ook niet in elke speelstijl. Maar 18e is inderdaad wel heel ver. Ik vind de keuzes toch wel verrassend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:26 schreef Fides het volgende:
Pele pas als 18e gekozen
Toegevoegd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:26 schreef Ordinair het volgende:
Word de eerste ronde al in de OP gezet?
Je kiest zelf je eigen elftal, je eigen elf spelers. Naar een realistisch systeem. Dus 11 spitsen gaat inderdaad niet werkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb het toch nog niet helemaal door.
Kies ik zelf 11 spelers, inclusief doelman enzo?
Of kiezen we met z'n allen 32×11 spelers, en gaan we die daarna weer verdelen?
Want in dat eerste geval moet ik dus ook gaan nadenken dat ik niet allemaal spitsen ofzo heb.
Dus als iemand al gekozen is, komt ie er bij niet in? Lekker is dat, een team zonder je favoriete spelerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je kiest zelf je eigen elftal, je eigen elf spelers. Naar een realistisch systeem. Dus 11 spitsen gaat inderdaad niet werken
Dát is juist het mooie hiervanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dus als iemand al gekozen is, komt ie er bij niet in? Lekker is dat, een team zonder je favoriete speler![]()
Maar ik begrijp 't nu
Boefje, je snapt het hele spel niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:16 schreef golfer het volgende:
Wat ik nog niet helemaal begrijp aan dit spelletje is dat we een elftal moeten zien te kiezen, maar er zijn dus 32 spelers uit de eerste ronde.
Nu is de tweede ronde begonnen en komen er steeds weer nieuwe spelers bij?
Moet de speler die erbij komt een vervanger zijn van een al gekozen speler op dezelfde positie? Is het een compleet nieuwe speler die niet in de eerste ronde verkozen is?
Wat is nou uiteindelijk de bedoeling?
Wat ik ervan begrijp, is dat je gewoon een eigen elftal maakt. En je opties worden verkleind naarmate er meer genomineerden komen. En uiteindelijk zal er gestemd worden wie het beste elftal heeft.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:16 schreef golfer het volgende:
Wat ik nog niet helemaal begrijp aan dit spelletje is dat we een elftal moeten zien te kiezen, maar er zijn dus 32 spelers uit de eerste ronde.
Nu is de tweede ronde begonnen en komen er steeds weer nieuwe spelers bij?
Moet de speler die erbij komt een vervanger zijn van een al gekozen speler op dezelfde positie? Is het een compleet nieuwe speler die niet in de eerste ronde verkozen is?
Wat is nou uiteindelijk de bedoeling?
Ik heb ook wel wat namen in m'n hoofd, maar het duurt nog even voordat ik weer ben. Billenknijpen dus..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:20 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al weer een paar grootheden in mijn hoofd waarvan de kans groot is dat ze niet worden gekozen.
Leuk he, spelers bedenken waarvan je denkt dat ze nooit worden gekozen en precies de speler voor je kaapt die speler dan voor je weg. Prachtig..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat namen in m'n hoofd, maar het duurt nog even voordat ik weer ben. Billenknijpen dus..
De enige voorwaarde is dat het voetballers zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:20 schreef Ordinair het volgende:
Ik neem aan dat dat mag? Voetballers die nog voetballen? Of gooi ik de bedoeling van het spel in de war?
Na na na na naquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kut, die wou ik.
Aha, nu snap ik het eindelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 01:18 schreef pfaf het volgende:
Boefje, je snapt het hele spel niet.
Iedereen kiest z'n eigen elftal! Jij hebt dus Krol gekozen, en moet nu nog 10 andere spelers kiezen zodat je een elftal kunt samenstellen. Maar je mag dus niet de spelers kiezen die al gekozen zijn...
Ik ook niet. Maar dat heeft ook totaal geen zin. Ik ben pas weer over een draft of 60.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:13 schreef Yeahinho het volgende:
Maakt niet uit, was pas een paar keer uitgelegd.
Ik heb eigenlijk totaal nog geen elftal in m'n hoofd... Zal er snel es over na gaan denken!
En de schaduw van de schaduw van de schaduw van de schaduwlijst?quote:
Nee, oke... gaat ook nog wel even duren voordat je je hele team compleet hebt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat heeft ook totaal geen zin. Ik ben pas weer over een draft of 60.
Ik begin met kiezen uit het rijtje/positie waar ik de minste opties heb.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb wel een voorlopige selctie gemaakt. Kies de grooste namen als eerst.
Had je beter per PM aan TS kunnen sturen. Nu breng je anderen alleen maar op gedachtenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:52 schreef methodmich het volgende:
Mocht ik aan de beurt komen tussen vanavond en zaterdagmorgen, want dan ben ik vermoedelijk niet online, dan kies ik voor Deco. Denk niet dat iemand anders die kiest. Zo wel, dan ga ik voor Lilian Thuram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |