Ik had een mail gestuurd naar Enlarge.. , of hij zijn plaats wilde afstaan, zal ook een pm naar pfaf sturen.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sorry, had niet gezien dat Steven had gekozen.
Pfaf dus.
Dankje.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ai, fijne keuze pfaf.
Verdomme pfafquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:58 schreef pfaf het volgende:
OK, ik doe ook mee.
1e ronde, 11e keuze, 11e keuze totaal: Fernando Redondo
(of had ik tiende moeten doen, omdat Valek nog niet gekozen heeft? )
Dacht hetzelfde. Die zal toch niet zo heel populair zijn. Helaas...quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:25 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Verdomme pfaf![]()
Ik dacht nog die zal wel niemand kiezen
Tiende was wel makkelijker geweest om terug te zoeken. Maar maakt niet uit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:58 schreef pfaf het volgende:
OK, ik doe ook mee.
1e ronde, 11e keuze, 11e keuze totaal: Fernando Redondo
(of had ik tiende moeten doen, omdat Valek nog niet gekozen heeft? )
Ik vind het wel leuk om gelijk door te nummeren, dus mensen die niet kiezen over te slaan en gelijk met dat nummer te komen. Dan heb je aan het einde het precieze overzicht wie in welke volgorde gekozen is. Maar verder maakt het mij niet zo heel veel uit. Op deze manier is het wel voor iedereen duidelijk hoe ver we zijn en ziet nummer 13 gelijk dat hij aan de beurt is. Dus zeggen jullie het maar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:08 schreef pfaf het volgende:
Sorry, voor alle andere Redondo-liefhebbers...
En dit is nu de draft tot dusver. Is het nu makkelijker om door het missen van Valek alle nummering na hem door te doen, of zoals hier onder en nu dus bezig is?
1e ronde, 1e keuze, 1e totaal: Johan Cruijff [Fides]
1e ronde, 2e keuze, 2e totaal: Iker Casillas [stefmans]
1e ronde, 3e keuze, 3e totaal: Willem van Hanegem [The Verve]
1e ronde, 4e keuze, 4e totaal: Maradona [Jeroen_M]
1e ronde, 5e keuze, 5e totaal: Dennis Bergkamp [borisz]
1e ronde, 6e keuze, 6e totaal: Vinnie Jones [sjimz]
7. <valek>
1e ronde, 8e keuze, 8e totaal:Folkert Velten
[Blawh]
1e ronde, 9e keuze, 9e totaal: Zinedine Zidane [yeahinshodinges]
1e ronde, 10e keuze, 10e totaal: Gerd Müller [Steven184]
1e ronde, 11e keuze, 11e keuze totaal:Fernando Redondo
[pfaf]
1e ronde, 12e keuze, 12e keuze totaal: Lev Yashin [Karrel_Laaglawaai]
quote:1e ronde, 1e keuze, 1e totaal: Johan Cruijff [Fides]
7. <valek>
1e ronde, 8e keuze, 8e totaal: Folkert Velten [Blawh]
1e ronde, 11e keuze, 11e keuze totaal: Fernando Redondo [pfaf]
1e ronde, 13e keuze, 13e totaal: Coen Moulijn [DivineJester]
Je moet zorgen dat je straks 11 spelers in een normale formatie hebt. Maar als je kijkt of je mee wilt doen... Want zo niet, dan kunnen we je plaats aan een ander geven die wel mee wil doen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:11 schreef valek het volgende:
sorrysorry, helemaal vergeten dit. Even kijken hoe dit spel werkt. :$
Mijn Vinnie trapt Redondo gewoon uit de wedstrijd!quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:08 schreef pfaf het volgende:
Sorry, voor alle andere Redondo-liefhebbers...
Aan zijn posthistorie te zien komt hij niet zo vaak in VBL.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:48 schreef Colplay het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je straks 11 spelers in een normale formatie hebt. Maar als je kijkt of je mee wilt doen... Want zo niet, dan kunnen we je plaats aan een ander geven die wel mee wil doen.
Na de eerste ronde maken we anders de balans op en tot die tijd gaan we gewoon verder. Beschouw is nu aan de beurt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aan zijn posthistorie te zien komt hij niet zo vaak in VBL.
Ik heb weinig zin om steeds op die soort gastjes te wachten.
Hij heeft een pm-metje ontvangen als het goed is...quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:12 schreef Colplay het volgende:
[..]
Na de eerste ronde maken we anders de balans op en tot die tijd gaan we gewoon verder. Beschouw is nu aan de beurt.
je mag mij vervangen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:17 schreef RayMania het volgende:
Ik hou mij aanbevolen als iemand vervangen moet worden.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:15 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hij heeft een pm-metje ontvangen als het goed is...
Overigens, is het een idee om, zoals in mijn post, de genoemde spelers steeds te quoten (en deze quote dus aan te vullen)? Dan hoef je niet het hele topic door te zoeken naar het lijstje welke spelers er ook alweer al geselecteerd waren.
Is er niemand eerder die wilde invallen?quote:
En dan Purrel nemen zekerquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ray, wil je anderen niet op ideeen brengen. Dank je.
DANILXL was de eerste na Pfaf die het jammer vond dat hij te laat was, daarna BliksemSchigt. Dus het lijkt mij het eerlijkst dat DANILXL de plek van Valek in mag nemen. Stuur hem PM dat hij tot morgen heeft om te laten weten of hij mee wil doen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is er niemand eerder die wilde invallen?
Gaat lekker zo en dan heeft Methodmich al gekozen of hij moet een andere speler willen nomineren. Betekent dat Grimm aan de beurt is. We zijn al over de helft met de 1e rondequote:Op vrijdag 28 september 2007 16:04 schreef AminBen het volgende:
1e ronde, 1e keuze, 1e totaal: Johan Cruijff [Fides]
7. <valek>
1e ronde, 8e keuze, 8e totaal: Folkert Velten [Blawh]
1e ronde, 11e keuze, 11e keuze totaal: Fernando Redondo [pfaf]
1e ronde, 13e keuze, 13e totaal: Coen Moulijn [DivineJester]
1e ronde, 14e keuze, 14e totaal: Genaro Gattuso [Beschouw]
1e ronde, 15e keuze, 15e totaal: Ruud van Nistelrooy [AminBen]
1e ronde, 16e keuze, 16e totaal: Robert Pires [Methodmich]
Stuur de PM die je naar DANILXL stuurde eens naar mij. Dan stuur ik die weer naar DANILXL, want die ontvangt-ie wel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef Colplay het volgende:
[..]
DANILXL was de eerste na Pfaf die het jammer vond dat hij te laat was, daarna BliksemSchigt. Dus het lijkt mij het eerlijkst dat DANILXL de plek van Valek in mag nemen. Stuur hem PM dat hij tot morgen heeft om te laten weten of hij mee wil doen.
Inbox is niet beschikbaar, dus weet niet of hij hier nog mee leest. HIj heeft tot morgen 12.00 uur om te laten weten dat hij mee wil doen. Zo niet, dan gaat de plek naar BliksemSchigt. Als hij nog wil natuurlijk...
Heb ik gedaan!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Stuur de PM die je naar DANILXL stuurde eens naar mij. Dan stuur ik die weer naar DANILXL, want die ontvangt-ie wel.
En doorgestuurdquote:
tnxquote:
Is ook een idee. Zou dan misschien kiezen voor gelijk een knock-out systeem. 32 komt natuurlijk wel goed uit hiervoor en dat is makkelijker denk ik dan met poules te werken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef Steven184 het volgende:
We gaan goed zo, Tong zal naar verwacht vandaag ook nog wel reageren. En dan schiet de 1e ronde al aardig op.
Even trouwens hoe gaan we kiezen wat het beste team is? Een voorstel was stemmen. Wat we ook kunnen doen als het 32 teams blijven is zoals het wk. Eerst poules, 1e 2 door, daarna knock-out fase. Dan komen ook verschillende soorten teams elkaar tegen.
Lekker hoor, vast beter weer dan hier. Maar daar gaat t natuurlijk niet om. PM is goed, zet ik het er op!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:28 schreef The_Verve het volgende:
Ik vertrek woensdagavond voor 4 dagen naar Florence. Zal ik tegen die tijd mijn keuze (+reservekeuze) naar jou PMen, Colplay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |