Je bent wel snel aan de beurt bij de tweede ronde. Gaat uiteindelijk toch om het beste team. Je kan best Pele, Cruijff, Maradona enzo in je team hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat je ook gelijk het beste team hebt.quote:
pak mijn plek maar, volgens mij gaat dit nl heel erg lang duren en daar houd ik niet zo vanquote:Op maandag 24 september 2007 08:22 schreef pfaf het volgende:
Tof, dit ga ik eens volgen!
Jammer dat ik te laat ben, al zullen de spelers uit mijn team vast na 352 spelers nog wel over blijven.
Hoezo ben ik dan snel aan de beurt, gaat het dan andersom ofzo?quote:Op maandag 24 september 2007 14:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je bent wel snel aan de beurt bij de tweede ronde. Gaat uiteindelijk toch om het beste team. Je kan best Pele, Cruijff, Maradona enzo in je team hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat je ook gelijk het beste team hebt.
Ja, zou blijft het eerlijk. 1e ronde is nummer 1 eerst, dan nummer 2, enzovoort. Bij de 2e ronde mag nummer 32 beginnen met kiezen, dan nummer 31 tot we weer bij nummer 1 aankomen. En dan mag in de 3e ronde weer de nummer 1 als eerste kiezen.quote:Op maandag 24 september 2007 14:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoezo ben ik dan snel aan de beurt, gaat het dan andersom ofzo?
Uitstekend plan!quote:Op maandag 24 september 2007 17:33 schreef Steven184 het volgende:
Misschien dat we de regel moeten instellen dat degene die net gekozen heeft een pm moet sturen naar de volgende op de lijst. Zo weet iedereen exact wanneer die aan de beurt is, ook als dit topic niet in de gaten wordt gehouden.
Goed idee.quote:Op maandag 24 september 2007 17:33 schreef Steven184 het volgende:
Misschien dat we de regel moeten instellen dat degene die net gekozen heeft een pm moet sturen naar de volgende op de lijst. Zo weet iedereen exact wanneer die aan de beurt is, ook als dit topic niet in de gaten wordt gehouden.
quote:Op maandag 24 september 2007 08:22 schreef pfaf het volgende:
Tof, dit ga ik eens volgen!
Jammer dat ik te laat ben, al zullen de spelers uit mijn team vast na 352 spelers nog wel over blijven.
Ik had een PM gekregen ja. Maar daar stond alleen in dat ik aan de beurt wasquote:Op maandag 24 september 2007 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
En is je PM de deur al uit?
Gedaan, ik zie nergens staan of er een volgorde in moet zitten maar ik neem aan dat we beginnen met een keeper?quote:Op maandag 24 september 2007 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu moet jij de volgende even informeren, komt er wat meer schot in de zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |