Ik hou voor mezelf een excelfiletje bij, zodat ik zelf geen dubbele spelers ga noemen. Maar ik denk dat Colplay dat ook wel doet.quote:Op maandag 24 september 2007 18:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hou jij bij welke spelers al zijn gekozen, Colplay?
Das jammer, misschien dat hij zodra hij dit lees even een inbox kan aanmaken. Iedereen trouwens die er geeneen heeft en meedoet.quote:Op maandag 24 september 2007 19:02 schreef The_Verve het volgende:
Dat is dan weer jammer.
De inbox "jeroen_m" is niet beschikbaar
Kutmods zijn altijd te laat!quote:Op maandag 24 september 2007 20:23 schreef RayMania het volgende:
Ohja, trouwens een erg leuk idee. Jammer dat ik te laat ben.
Had er dan ook ff in gezet dat iedereen die een speler gekozen heeft, de volgende op de lijst moet pm-en dat diegene aan de beurt is. Nu is de kans groot dat mensen er overheen lezen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef RayMania het volgende:
Ik heb de post van Colplay in de OP gezet.
Als het goed is heb ik nu een inbox.quote:Op maandag 24 september 2007 19:06 schreef Steven184 het volgende:
PhifeDawg
Inbox is gemaakt.quote:
Envelopje aanklikken helemaal boven in beeld, en dan de stappen doorlopen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:36 schreef Jeroen_M het volgende:
Maradona is mijn keuze.
hoe zet ik mn pm box aan?![]()
Ik zal na elke ronde wel een lijst neerzetten van welke speler iedereen heeft gekozen en naarmate we verder zijn wordt het elftal dus steeds completer. De speler gekozen uit de laatste ronde zal ik dan wel even dikdrukken zodra we ronde 1 voorbij zijn. Is dat een oplossing? maximaal 32 spelers moeten we toch wel kunnen onthouden?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:45 schreef Prosac het volgende:
nu is het nog wel redelijk te volgen, maar op een gegeven moment kiest iemand van hanegem en dan krijg je 12 uur later van The_Verve te horen "hey, die had ik al, toch?" terwijl er al weer 3 anderen zijn geweest..
Uiteindelijk is het voor het overzicht wel handig denk ik om ergens te zien wie er al gekozen zijn.
Kan maar tot 24 uur na het posten...quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:42 schreef Prosac het volgende:
ik hou mijn eigen team wel bij. misschien dat in een volgend (of overzichts-) topic, iedereen in zijn eigen post krijgt en die steeds bijwerkt?
quote:Op maandag 24 september 2007 08:22 schreef pfaf het volgende:
Tof, dit ga ik eens volgen!
Jammer dat ik te laat ben, al zullen de spelers uit mijn team vast na 352 spelers nog wel over blijven.
Ik heb er geen problemen mee dat het lang duurt, maar niet in het topic kijken vind ik geen geldige reden. Dan moet je gewoon niet meedoen. Daarbij heeft iedereen dit topic in MyAT staan. Valek, die nu een speler mag kiezen, was een klein uur geleden nog online.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:25 schreef Steven184 het volgende:
Dit is wel een mooie bezigheidstherapie, gaat wel even duren op deze manier. Maar we hebben alle tijd toch?
Ik denk dat het er gewoon aan ligt dat sommige mensen wel op FOK! komen, maar gewoon niet in dit topic kijken of gewoon zo snel geen speler weten.
klootzakquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:11 schreef borisz het volgende:
eeste ronde, vijfde keus, 5de totaal: Dennis Bergkamp
#quote:Op woensdag 26 september 2007 10:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kunnen we niet een regel opstellen dat als je meer dan een ronde mist, je uitgesloten wordt?
Dat bedoelde ik meer, omdat ik vandaag meerdere posts van Valek heb gezien. Hij is na 11 uur gisterochtend vaak genoeg op FOK! geweest om een speler neer te zetten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:20 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee dat het lang duurt, maar niet in het topic kijken vind ik geen geldige reden. Dan moet je gewoon niet meedoen. Daarbij heeft iedereen dit topic in MyAT staan. Valek, die nu een speler mag kiezen, was een klein uur geleden nog online.
ik heb dit spelletje op een ander forum ook opgezet. (leuk idee!)quote:Op donderdag 27 september 2007 08:41 schreef Colplay het volgende:
Overslaan ben ik ook voor. Blawh heeft wat mij betreft nog tot 11.00 uur de tijd voor zijn speler en daarna is het dan de beurt aan Yeahinho. Mochten Valek en Blawh hier komen, dan kunnen ze altijd hun keuze tussendoor maken. Na de eerste ronde moeten we maar even kijken hoeveel spelers op dat moment echt gekozen hebben.
Op zich ben ik het hier wel mee eens. Zeker als we invoeren dat je dit van te voren aan kunt geven. het kan namelijk gebeuren dat iemand die als eennalaatste in een ronde moet kiezen. Kiest hij niet, dan mag de volgende twee keer achter elkaar (als laatste van die ronde en als eerste in de volgende ronde) daarna is dan al degene aan de beurt die de ronde ervoor niet gekozen heeft. Dus als hij toevallig onverwacht twee dagen achter elkaar niet achter een computer zit dan zou hij er al uit liggen. Maar moeten aan het einde van de eerste ronde maar even de stand van zaken opmaken. Misschien dat we op dat moment deelnemers kunnen vervangen door mensen die te laat dit topic zagen maar wel mee willen doen en wat vaker op FOK zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:49 schreef sjimz het volgende:
Gewoon het 2 keer gele kaart = rood systeem.
Als je 1 ronde te laat bent = gele kaart.
Ben je daarna nog een ronde te laat (zonder dat je van te voren al hebt aangegeven dat je om bepaalde redenen niet kan posten) =
Maar dat is mijn opinie.
Is ook een idee, maar ben bang dat je dan op het einde van de ronde weer op ze moet wachten. Nu kunnen mensen die hier weinig komen kiezen op het moment dat ze er zijn. Ben je net na zo'n speler heb je af en toe geluk omdat je iets eerder een speler kunt kiezen.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik heb dit spelletje op een ander forum ook opgezet. (leuk idee!)
daar hebben we de regel dat iemand die niet kiest, overgeslagen wordt en als laatste in die ronde mag kiezen. hij mag echter dan niet 2x kiezen omdat hij de laatste is.
Sorry, kon gisteren helaas niet online zijn.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:41 schreef Colplay het volgende:
Overslaan ben ik ook voor. Blawh heeft wat mij betreft nog tot 11.00 uur de tijd voor zijn speler en daarna is het dan de beurt aan Yeahinho. Mochten Valek en Blawh hier komen, dan kunnen ze altijd hun keuze tussendoor maken. Na de eerste ronde moeten we maar even kijken hoeveel spelers op dat moment echt gekozen hebben.
Volgens mij wel toch?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry, kon gisteren helaas niet online zijn.Kan ik nog?
quote:Op donderdag 27 september 2007 08:41 schreef Colplay het volgende:
Je mag nog kiezen, dus je stem telt gewoon mee. Probeer volgende keer het van te voren te zeggen, want anders wachten we voortaan niet meer op je, maar gaan we gewoon door. Je bent trouwens nummer 8 en niet nummer 7. Maar dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry, kon gisteren helaas niet online zijn.Kan ik nog?
Edit: Moet zo weer gaan, mocht ik te laat zijn dan reken mijn stem maar niet mee.
1e ronde stem 7: Folkert Velten.
Ik denk dat het meest praktische is om het op de volgende manier te doen:quote:Op donderdag 27 september 2007 13:11 schreef sjimz het volgende:
Volgens mij niet, je bent later dan 11.00 uur
[..]
Sorry.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dit schiet echt niet op. Ik ben straks het hele weekend er niet. Dan ben ik de sjaak omdat die pipo's voor mij 24 uur niet online komen.
Je kan keuzes doorgeven aan TS.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dit schiet echt niet op. Ik ben straks het hele weekend er niet. Dan ben ik de sjaak omdat die pipo's voor mij 24 uur niet online komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |