Gewoon elke speler die ooit heeft gevoetbald kan je kiezen. Anders gaan we eerst nog weken onderhandelen welke spelers in de draft mogen komen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:22 schreef Fides het volgende:
Ik wil ook wel meedoen!
Het makkelijkst is denk ik als er X aantal mensen mee doen X aantal spelers op elke positie kiezen die in de draft komen.
Ga er maar niet van uit. Tussen twee drafts van jou zitten 40 mensen. Dat is per week een draft ongeveer, ben ik bangquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk komt de vaart er wel in.
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uit. Tussen twee drafts van jou zitten 40 mensen. Dat is per week een draft ongeveer, ben ik bang
Toppertjequote:Op zondag 23 september 2007 17:06 schreef Colplay het volgende:
Er zijn nog een paar plaatsen open, vanavond 21.00 uur sluit het definitief en ga ik loten, waarna de eerste ronde van start kan gaan.
Ach we wachten vooralsnog op de loting. Misschien dat je aan TS of iemand anders een aantal voorkeuren kan doorgeven en als die nog niet gekozen zijn dat die dan gekozen wordt. Dat is misschien de handigste oplossing, maar ligt natuurlijk ook aan je positie in de loting.quote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ow ik ben trouwens de komende week er niet.
Ik was ook al aan het wachten, maar we zien wel wanneer het komt.quote:
Daar krijg ik geen speld tussenquote:Op zondag 23 september 2007 22:04 schreef sjimz het volgende:
Als het nog lang duurt, dan wachten we nog even!
Geweldig. Handig lijkt me ook dat iedereen wanneer hij een speler nomineert de positie noemt waarvoor hij deze speler nomineert. De meeste spelers zijn wel duidelijk, maar sommige spelers zijn multifunctioneel en de bedoeling was ook een normale taktiek. Dus dat is mijn extra voorstel. Voor de rest ben ik het ermee eens.quote:Op zondag 23 september 2007 22:35 schreef Colplay het volgende:
Het lijkt mij handig om in je post voor de zekerheid even te zetten welke ronde het is, het nummer van de keuze in die ronde en het nummer van de totaalkeuze.
Dus Fides begint met: 1e ronde, 1e keuze, 1e totaal: En dan zijn speler.
Verder is het mijn voorstel om maximaal 24 uur te wachten op de volgende speler voor zijn keuze. Kiest deze niet, dan gaat de 'draft' verder. De speler die zijn beurt over moest slaan, mag er dan tussen komen op het moment dat hij hier weer aanwezig is. Om te voorkomen dat we lang op spelers moeten wachten. Er moeten tenslotte 352 spelers gekozen worden. Als hier opmerkingen over zijn dan hoor ik wel. Het is ook mogelijk om via PM je keuze (met eventuele alternatief) te PM'en zodat ik hem voor je kan plaatsen als je er zelf niet bent. Verder is het nu aan Fides om zijn speler te kiezen en met het spel verder te beginnen.
Ben het op zich met je eens, maar het voordeel van het kiezen van een multifunctionele speler is dat je hem later kunt verplaatsen als je verderop een andere goede speler voor die positie kunt kiezen. Ik weet ook nog niet of ik 4-4-2 of 4-3-3 wil spelen. Dat is ook afhankelik van de spelers die door de rest gekozen worden in de loop van het spel. Belangrijk is vooral dat we op het eind spelers beoordelen op de positie waarop ze door ons zijn neergezet.quote:Op zondag 23 september 2007 22:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geweldig. Handig lijkt me ook dat iedereen wanneer hij een speler nomineert de positie noemt waarvoor hij deze speler nomineert. De meeste spelers zijn wel duidelijk, maar sommige spelers zijn multifunctioneel en de bedoeling was ook een normale taktiek. Dus dat is mijn extra voorstel. Voor de rest ben ik het ermee eens.
Ok jij bent de jury. Overigens vind ik wel dat je als je wel een positie moet noemen dat je dat altijd nog kan veranderen als het anders uitpakt qua systeem.quote:Op zondag 23 september 2007 23:18 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ben het op zich met je eens, maar het voordeel van het kiezen van een multifunctionele speler is dat je hem later kunt verplaatsen als je verderop een andere goede speler voor die positie kunt kiezen. Ik weet ook nog niet of ik 4-4-2 of 4-3-3 wil spelen. Dat is ook afhankelik van de spelers die door de rest gekozen worden in de loop van het spel. Belangrijk is vooral dat we op het eind spelers beoordelen op de positie waarop ze door ons zijn neergezet.
Je bent wel snel aan de beurt bij de tweede ronde. Gaat uiteindelijk toch om het beste team. Je kan best Pele, Cruijff, Maradona enzo in je team hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat je ook gelijk het beste team hebt.quote:
pak mijn plek maar, volgens mij gaat dit nl heel erg lang duren en daar houd ik niet zo vanquote:Op maandag 24 september 2007 08:22 schreef pfaf het volgende:
Tof, dit ga ik eens volgen!
Jammer dat ik te laat ben, al zullen de spelers uit mijn team vast na 352 spelers nog wel over blijven.
Hoezo ben ik dan snel aan de beurt, gaat het dan andersom ofzo?quote:Op maandag 24 september 2007 14:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je bent wel snel aan de beurt bij de tweede ronde. Gaat uiteindelijk toch om het beste team. Je kan best Pele, Cruijff, Maradona enzo in je team hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat je ook gelijk het beste team hebt.
Ja, zou blijft het eerlijk. 1e ronde is nummer 1 eerst, dan nummer 2, enzovoort. Bij de 2e ronde mag nummer 32 beginnen met kiezen, dan nummer 31 tot we weer bij nummer 1 aankomen. En dan mag in de 3e ronde weer de nummer 1 als eerste kiezen.quote:Op maandag 24 september 2007 14:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hoezo ben ik dan snel aan de beurt, gaat het dan andersom ofzo?
Uitstekend plan!quote:Op maandag 24 september 2007 17:33 schreef Steven184 het volgende:
Misschien dat we de regel moeten instellen dat degene die net gekozen heeft een pm moet sturen naar de volgende op de lijst. Zo weet iedereen exact wanneer die aan de beurt is, ook als dit topic niet in de gaten wordt gehouden.
Goed idee.quote:Op maandag 24 september 2007 17:33 schreef Steven184 het volgende:
Misschien dat we de regel moeten instellen dat degene die net gekozen heeft een pm moet sturen naar de volgende op de lijst. Zo weet iedereen exact wanneer die aan de beurt is, ook als dit topic niet in de gaten wordt gehouden.
quote:Op maandag 24 september 2007 08:22 schreef pfaf het volgende:
Tof, dit ga ik eens volgen!
Jammer dat ik te laat ben, al zullen de spelers uit mijn team vast na 352 spelers nog wel over blijven.
Ik had een PM gekregen ja. Maar daar stond alleen in dat ik aan de beurt wasquote:Op maandag 24 september 2007 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
En is je PM de deur al uit?
Gedaan, ik zie nergens staan of er een volgorde in moet zitten maar ik neem aan dat we beginnen met een keeper?quote:Op maandag 24 september 2007 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu moet jij de volgende even informeren, komt er wat meer schot in de zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |