quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Meldt!
Wanneer geht es loss?
De volgorde is voor iedereen helemaal vrij. Als je maar na elf ronden een representatief team hebt. In welke volgorde je kiest mag je hierbij helemaal zelf weten. Is natuurlijk ook weer onderdeel van je taktiek.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:53 schreef PhifeDawg het volgende:
Meldt zich ook. Beginnen we eerst met de keeper of mag je zelf kiezen?
Die komt er niet, je draagt zelf een speler aan voor je team.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:35 schreef sjimz het volgende:
Wie maakt eigenlijk de lijst waaruit we kunnen kiezen?
Oke, leuk idee!quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die komt er niet, je draagt zelf een speler aan voor je team.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik doe ook mee.
440 verschillende spelers worden dat, aardig veel. Dus ikl zou zeker niet meer deelnemers doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:24 schreef Colplay het volgende:
ja had deze belangstelling ook niet verwacht. Zit nu volgens mij op 25 deelnemers. Ik heb waarschijnlijk zondagmiddag pas tijd om te starten. Laten we de limiet op 40 zetten. Denk dat dit al redelijk veel is. Zondagmiddag rond 17.00 uur zal de volgorde van kiezen hier komen te staan en dan kunnen we van start.
Of er moeten andere suggesties zijn...
We hebben toch de tijd of niet?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik denk dat dit heel lang gaat duren.
Aangezien je telkens op bepaalde personen moet wachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |