Ik heb één artikel nodig (uit nr 20, 1997). Om het artikel te kunnen lezen, moet je webabonnee zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waar is het voor, ik kan misschien wel iemand bellen.
Gesms't.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb één artikel nodig (uit nr 20, 1997). Om het artikel te kunnen lezen, moet je webabonnee zijn.![]()
Voelt iemand anders ook discongruentie?quote:uit een fotoboek, onder een kopje "My Television Series"
Nauwelijks. Ik volg wel veel op Comedy Central, zoals That 70's Show, South Park,
Two pints of lager & a packet of crisps, The Office US en Scrubs. Elke doordeweekse dag een mooie avond/nacht-marathon dus Verder volg ik nog de series Lost, Prison Break en Heroes.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Voelt iemand anders ook discongruentie?
In Nijmegen. Ik ben vannacht in Nijmegen. Existeren doe ik ook op andere gelegenheden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:09 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Thaleia, ik ben vannacht. Ik blijf bij je slapen, dus vertel even waar je woont.
Ik heb helaas geen Nijmeegse vrienden.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:14 schreef thaleia het volgende:Ik ben bij een feestje in de blokhut, die blokhut waar altijd feestjes zijn, je Nijmeegse vrienden weten vast wel waar dat is.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Nee, ik ga niet naar Nijmegen.
Ik ben meer van onderuit gezakt klagen en exegeren in duistere cafés.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:34 schreef thaleia het volgende:
Jullie zijn zeker allebei meer van de huiskamerfeestjes?
De Wetering, Nota Bene, de Buurvrouw, de Diepte, de Nes, nachtcafé Nota Bene, café Zwart, Van Dale, café Krom, de Engelbewaarder, af en toe wat naargeestige volkscafés.. Et cetera.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:20 schreef Z het volgende:
Welke duistere café's frequenteer je?
Ja thaleia, kom, dat gaan we doen. Ik heb gezelschap nodig. Jou dus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:29 schreef thaleia het volgende:
Daar heb ik ook wel zin in, onderuitgezakt in een duister cafe hangen. Dat feestje in de Blokhut laat ik zitten, ben al een tijdje aan het kwakkelen. Een suf huiskamerfeestje was nog wel gelukt, maar dit gaat te ver. mane, eisen de eerste schoolweken - in combinatie met het herfstige weer denk ik- bij jou ook zo hevig hun tol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |