Leuke foto's! En inderdaad weinig verschilquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Straks gaan mensen me nog herkennen.
Ik heb de foto even teruggezet.
En ik heb m'n pony laten groeien en het vermogen verworven om één wenkbrauw op te trekken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuke foto's! En inderdaad weinig verschil![]()
Je hebt in de tijd tussen de twee foto's alleen even een ander truitje aangetrokken, volgens mij!
Allebei.quote:maar bedoel je dat FOK!kers je op straat gaan herkennen, of dat andere mensen je op FOK! herkennen?
Dat is nog best lastig met die wenkbrauwenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ik heb m'n pony laten groeien en het vermogen verworven om één wenkbrauw op te trekken.![]()
[..]
Allebei.
Kut, ik zie nu pas dat ik daar een punt ben vergeten.quote:
Zevenendertig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:14 schreef beeer het volgende:
Weet je wel hoeveel dieren daarvoor zijn gestorven
33 - 34C.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:19 schreef Z het volgende:
Min ouders zitten nu ook in Japan, m'n vader vond het maar vreselijk heet.
Hoe warm is het in Japan op dit moment Jam?
Drie oktober. Nee. Ik moet eerst maar eens even dingen als werk en geld en een huis en een verzekering en meer van dat soort onzin zien te bemachtigen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:47 schreef broer het volgende:
Wanneer kom je eigenlijk terug naar Nederland? En komen jullie dan met zijn tweeën?
PJ!quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
De nieuwe van PJ is te beluisteren op de luisterpaal, Z. En het klinkt nu al veelbelovend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |