Jij bent wel op dreef vandaag, he.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:03 schreef beeer het volgende:
Volgens mij was hij dood.
Nog een fotootje dan? Moet je eens kijken hoe ik geen steek ben veranderd! (Op de volkomen neppe uitdrukking na.)quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:07 schreef Gellius het volgende:
Morsdood ja. En lekker. Maar ik wil er niet al te veel over kwijt, anders krijg je maar weer scheve gezichten hier.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:20 schreef Gellius het volgende:
Interessant. Heb je alweer eens een pony overwogen, Claudia?
Sterkte.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:25 schreef Gellius het volgende:
That reminds me: ik heb zometeen een afspraak bij mijn kapper.
Gelukkig maar. 't Was geen wens, maar een vrees.quote:
De vrijdagmiddagborrel is vandaag ergens anders. Ergens waar ik niet ben. En dat bevalt me best.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:27 schreef Z het volgende:
Zitten jullie allemaal al aan de per-so-neels-borrel ofzo?
Je plaatje doet het niet (meer?).quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nog een fotootje dan? Moet je eens kijken hoe ik geen steek ben veranderd! (Op de volkomen neppe uitdrukking na.)
[afbeelding]
Straks gaan mensen me nog herkennen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet (meer?).
Leuke foto's! En inderdaad weinig verschilquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Straks gaan mensen me nog herkennen.
Ik heb de foto even teruggezet.
En ik heb m'n pony laten groeien en het vermogen verworven om één wenkbrauw op te trekken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuke foto's! En inderdaad weinig verschil![]()
Je hebt in de tijd tussen de twee foto's alleen even een ander truitje aangetrokken, volgens mij!
Allebei.quote:maar bedoel je dat FOK!kers je op straat gaan herkennen, of dat andere mensen je op FOK! herkennen?
Dat is nog best lastig met die wenkbrauwenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ik heb m'n pony laten groeien en het vermogen verworven om één wenkbrauw op te trekken.![]()
[..]
Allebei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |