Ik twijfel, ze zijn erg aan elkaar gewaagd. Beide veronderstellen een vorm van leuk meedoen waar ik niet dol op ben. Ik vind dat meer iets voor bonobo's en andere apen, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vind personeelsuitjes, zoals je zelf zo mooi zegt: dagjes verplichte lol, eigenlijk nog veel walgelijker dan goedmaakseks, G.
Kos, of, zoals de Grieken zelf zeggen: Kos.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naar welk Grieks eiland gaat de reis, Frollo?
Alles wat Berserker van Darwin weet heeft hij van Southpark, het LPF-partijprogramma en mannen van veertig die nog bij hun moeder wonen. Prijs jezelf gelukkig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik beschouw mezelf overigens niet als een interpreet van Darwin. Alles wat ik over Darwin weet, heb ik van Berserker.
Meen jij de mens geen aap, Gellius?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik twijfel, ze zijn erg aan elkaar gewaagd. Beide veronderstellen een vorm van leuk meedoen waar ik niet dol op ben. Ik vind dat meer iets voor bonobo's en andere apen, eerlijk gezegd.
De makers van Southpark zijn libertariërs.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Alles wat Berserker van Darwin weet heeft hij van Southpark, het LPF-partijprogramma en mannen van veertig die nog bij hun moeder wonen. Prijs jezelf gelukkig.
Damn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:03 schreef Z het volgende:
Ik moet zelfs binnenkort 4 dagen naar Frankrijk met het per-so-neel.
Bedoel je 'beslapen'?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Damn.
Waarom dat dan?
(Ik heb wel eens mijn baas op één hotelkamer geslapen.)
Zo had ik gisteren een borrel op mijn werk omdat een collega 40 jaar in het onderwijs zat. Docent Duits. Hij mompelt nogal. Een leerling uit VWO6 noemt hij vanaf de brugklas al 'dat irritante voetballertje'. Bij vergaderingen dommelt hij in om dan ineens een messcherpe opmerking te maken. Maar wel zachtjes waardoor iedereen voorover moet leunen om te horen wat voor briljants hij nu weer zegt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gefeliciteerd,thaleia
.
Oh, ik zit op mijn werk (het is pauze) en ik heb vanaf 4 uur een bedrijfsuitje+feestje, en ik zag al honderden flesjes bier, veel flessen champagne en allerlei verse ingredienten voor cocktails. Dat wordt lijden.
Wat dan wat dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga vanavond iets van een menu bestellen.
Dat weet ik nog niet. Het kan nog alle kanten op.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat dan wat dan?![]()
Ik eet morgen in een restaurant waar niets te kiezen valt.
Nee, ik bedoelde 'met mijn baas op één kamer geslapen' en jij moet opassen dat je jezelf niet snijdt!quote:
Ik heb zin in nasi rames.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Het kan nog alle kanten op.
Op zich is het een doodgewoon Frans restaurant, alleen staat het menu al vast voor iedereen die er die avond komt eten.quote:En wat is dat voor restaurant?
Je kan toch wel tegen een grápje?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde 'met mijn baas op één kamer geslapen' en jij moet opassen dat je jezelf niet snijdt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |