Jij hebt nog nooit een potentieel dodelijke ziekte of aandoening gehad. Prijst u gelukkig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Want? Dat gaat toch vanzelf, mits je in de tussentijd niet dood gaat?
'Selectiedruk of niet, wij houden stand!', dat idee?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:53 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk, maar daar heeft Claudia_X als zoveelste misinterpreet van Darwin het natuurlijk ook over, Frollo, het is full-time baan, dat - overleven -.
Amen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goedmaakseks met je collega's, dat is pas erg.
Oh jee, zover dacht ik niet eens. Maar dat had je al gemerkt zeker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een potentieel dodelijke ziekte of aandoening gehad. Prijst u gelukkig.
Het is ook onmogelijk om zo scherp te zijn als ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh jee, zover dacht ik niet eens. Maar dat had je al gemerkt zeker.
Precies. Altijd maar naar links-rechts-links kijken. Overleven vergt voortdurende inzet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:53 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk, maar daar heeft Claudia_X als zoveelste misinterpreet van Darwin het natuurlijk ook over, Frollo, het is full-time baan hoor, dat - overleven -.
Ik ben aan vakantie toe.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is ook onmogelijk om zo scherp te zijn als ik.
Da's dan maar mooi dat dat Griekse eiland steeds dichterbij komt.quote:
Deze zondag gaan we.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's dan maar mooi dat dat Griekse eiland steeds dichterbij komt.
Hoe is het eten daar?quote:
Ik twijfel, ze zijn erg aan elkaar gewaagd. Beide veronderstellen een vorm van leuk meedoen waar ik niet dol op ben. Ik vind dat meer iets voor bonobo's en andere apen, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vind personeelsuitjes, zoals je zelf zo mooi zegt: dagjes verplichte lol, eigenlijk nog veel walgelijker dan goedmaakseks, G.
Kos, of, zoals de Grieken zelf zeggen: Kos.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naar welk Grieks eiland gaat de reis, Frollo?
Alles wat Berserker van Darwin weet heeft hij van Southpark, het LPF-partijprogramma en mannen van veertig die nog bij hun moeder wonen. Prijs jezelf gelukkig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik beschouw mezelf overigens niet als een interpreet van Darwin. Alles wat ik over Darwin weet, heb ik van Berserker.
Meen jij de mens geen aap, Gellius?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik twijfel, ze zijn erg aan elkaar gewaagd. Beide veronderstellen een vorm van leuk meedoen waar ik niet dol op ben. Ik vind dat meer iets voor bonobo's en andere apen, eerlijk gezegd.
De makers van Southpark zijn libertariërs.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Alles wat Berserker van Darwin weet heeft hij van Southpark, het LPF-partijprogramma en mannen van veertig die nog bij hun moeder wonen. Prijs jezelf gelukkig.
Damn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:03 schreef Z het volgende:
Ik moet zelfs binnenkort 4 dagen naar Frankrijk met het per-so-neel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |