Is dat een retorische vraag, M.?quote:
Ik vind personeelsuitjes, zoals je zelf zo mooi zegt: dagjes verplichte lol, eigenlijk nog veel walgelijker dan goedmaakseks, G.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:48 schreef Gellius het volgende:
Ik bedoel ook niet ons, maar wij, als mens, hè?
Want? Dat gaat toch vanzelf, mits je in de tussentijd niet dood gaat?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
Thaleia: gefeliciteerd! Uit ervaring kan ik je vertellen dat het halen van wéér een nieuw jaar wel degelijk een prestatie is.
Goedmaakseks met je collega's, dat is pas erg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vind personeelsuitjes, dagjes verplichte lol, eigenlijk nog veel walgelijker dan goedmaakseks, G.
Kijk, maar daar heeft Claudia_X als zoveelste misinterpreet van Darwin het natuurlijk ook over, Frollo, het is full-time baan hoor, dat - overleven -.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Want? Dat gaat toch vanzelf, mits je in de tussentijd niet dood gaat?
Jij hebt nog nooit een potentieel dodelijke ziekte of aandoening gehad. Prijst u gelukkig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Want? Dat gaat toch vanzelf, mits je in de tussentijd niet dood gaat?
'Selectiedruk of niet, wij houden stand!', dat idee?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:53 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk, maar daar heeft Claudia_X als zoveelste misinterpreet van Darwin het natuurlijk ook over, Frollo, het is full-time baan, dat - overleven -.
Amen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef Frollo het volgende:
[..]
Goedmaakseks met je collega's, dat is pas erg.
Oh jee, zover dacht ik niet eens. Maar dat had je al gemerkt zeker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een potentieel dodelijke ziekte of aandoening gehad. Prijst u gelukkig.
Het is ook onmogelijk om zo scherp te zijn als ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh jee, zover dacht ik niet eens. Maar dat had je al gemerkt zeker.
Precies. Altijd maar naar links-rechts-links kijken. Overleven vergt voortdurende inzet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:53 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk, maar daar heeft Claudia_X als zoveelste misinterpreet van Darwin het natuurlijk ook over, Frollo, het is full-time baan hoor, dat - overleven -.
Ik ben aan vakantie toe.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is ook onmogelijk om zo scherp te zijn als ik.
Da's dan maar mooi dat dat Griekse eiland steeds dichterbij komt.quote:
Deze zondag gaan we.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's dan maar mooi dat dat Griekse eiland steeds dichterbij komt.
Hoe is het eten daar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |