Ja. Echt zo'n overrated FOK!-meisje. Zoals alles hier wat borsten heeft meteen wordt gebombardeerd tot halfgod.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:47 schreef Misstique het volgende:
Was liiszle niet diegene met die intens lelijke muil?
Dat doen jullie mannen zelf.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:14 schreef Blight het volgende:
Ja. Echt zo'n overrated FOK!-meisje. Zoals alles hier wat borsten heeft meteen wordt gebombardeerd tot halfgod.
De meeste van ons, hè.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:30 schreef Blight het volgende:
Waar blijven die blauwen om dit lel centraal te zetten. Straks komen er weer allemaal kutnewbies posten.
Nou, wordt zelf weer eens blauw dan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:30 schreef Blight het volgende:
Waar blijven die blauwen om dit lel centraal te zetten. Straks komen er weer allemaal kutnewbies posten.
Ah, ik had dus tóch gewoon gelijk. As usual.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:14 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja. Echt zo'n overrated FOK!-meisje. Zoals alles hier wat borsten heeft meteen wordt gebombardeerd tot halfgod.
Dago heeft mazzel met jouquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah, ik had dus tóch gewoon gelijk. As usual..
Goed idee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Nou, wordt zelf weer eens blauw dan.
weer op ONZ?quote:
Die verdient een plaatsje in mn sig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dago heeft mazzel met jou
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die verdient een plaatsje in mn sig.
Wat?, dat Blight weer de spreekwoordelijke scepter moet zwaaien op ONZ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:39 schreef Misstique het volgende:
Overigens heeft Deo natuurlijk helemaal gelijk, maar dat spreekt voor zich.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
weer op ONZ?
kijk, dat is nou een goed idee
Nee, met dat wat nu in mn sig staat natuurlijk, duhh.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wat?, dat Blight weer de spreekwoordelijke scepter moet zwaaien op ONZ?
doe maar voor jogy, die zie ik hier ook nauwelijks meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |