quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de kans dat er een stuk van mijn lip op die van jou achterblijft, is nu wel redelijk aanwezig.
Van mij mag je aanbellen wanneer je wil, jij moet er kilometers voor omreizen, ik slaap wel door.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik weet nog steeds waar je woont hoor.
Wat weet ze dat altijd lief te zeggen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de kans dat er een stuk van mijn lip op die van jou achterblijft, is nu wel redelijk aanwezig.
In kloosters hebben ze wel bier tenminste.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is een betere optie dan het klooster ja.
nou krijg je geen kerstkaartquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mij mag je aanbellen wanneer je wil, jij moet er kilometers voor omreizen, ik slaap wel door.
Wellus! Toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou krijg je geen kerstkaart![]()
Dat is de charme van CLquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad: waarom doe je dit CL?
God wat erg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou krijg je geen kerstkaart![]()
Het moet van het stemmetje in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad: waarom doe je dit CL?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het moet van het stemmetje in m'n hoofd.
Plato is een beetje blind.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:05 schreef TwistedDarling het volgende:
In jouw ogen Plato.
Pauper met je pauperfiets met lekke banden...quote:
Zeker zo iemand die geen VVD stemt?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pauper met je pauperfiets met lekke banden...
Pauperfiets? Dat is een superieure Mountainbike!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pauper met je pauperfiets met lekke banden...
Is het ej wel eens opgevallen dat er duinen in de buurt van Den Haag liggen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat moet je in Nederland nou met een mountainbike mên?![]()
![]()
Dat is net zoiets als een vette SUV in Venetie ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat moet je in Nederland nou met een mountainbike mên?![]()
![]()
10 euro op Den Haag HS!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pauperfiets? Dat is een superieure Mountainbike!
Ik fiets lekker met m'n omafiets de hei overquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is het ej wel eens opgevallen dat er duinen in de buurt van Den Haag liggen?![]()
Duinen zijn geen bergen, wel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is het ej wel eens opgevallen dat er duinen in de buurt van Den Haag liggen?![]()
Ik heb ook een opafiets, maar die heeft een lekke band.quote:
Niet over de mijne, die ene die ik nog overheb. Niet dat ze weet wie ik ben, ze is een beetje vergeetachtig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Fijn over oma's heenfietsen. [afbeelding]
Omdat jij toch nooit gaat afstuderen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Q's buuf en ik gaan misschien een anti-afstudeerfeestje houden in maart.
En zij voorlopig ook nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat jij toch nooit gaat afstuderen?
Afstuderen is toch overrated.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zij voorlopig ook niet. Ze heeft hetzelfde probleem als ik. Lotgenootjes
.
Ik zou het maar doen. De eerste drie jaar van de studie waren leuk, dus het kan ook gewoon aan m'n master liggen. M'n vriendin doet een research master met linguistics, uitkijken dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:17 schreef TwistedDarling het volgende:
In welke hel op aarde ben ik gaan studeren, vraag ik me wel eens af als ik CL zo hoor.
Maar de afgelopen 2 weken was iedereen er erg aardig. Moet ik die weken alvast gaan koesteren?
Nog dubieuzer dat jij het niet ontkent, maar het onderwerp in één keer op mij afschuift...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |