Oeh ja, we moeten nog even vrijdagmiddagvunzenvozen. Dus. Ben je geil of wil je mij, Kuukske.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:16 schreef JDude het volgende:
Vunzigheid.
Natuurlijk. Wel in míjn wereld.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:18 schreef JDude het volgende:
Allebei mag ook?
Strand. Bah.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, lopen jullie ook nakend over het strand met alle hang- en zwiepgevolgen van dien, of beperkt de seksuele expositie zich tot het internet?
We nuecken wel eens met de gordijnen open, telt dat ook?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, lopen jullie ook nakend over het strand met alle hang- en zwiepgevolgen van dien, of beperkt de seksuele expositie zich tot het internet?
Je denkt toch niet echt dat dat soort mensen ooit buiten komt?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Veertiende verdieping zeker?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:38 schreef JDude het volgende:
We nuecken wel eens met de gordijnen open, telt dat ook?
De eerste verdieping.quote:
R&P SC'ers in het wild, het is een plaag.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:44 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb zonet Plato in 't wild gezien... Hij had geen harde, dus weinig vunzige gedachten blijkbaar...
Nergens last van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:47 schreef Q. het volgende:
R&P SC'ers in het wild, het is een plaag.
Iedereen woont zo onderhand bij je om de hoek. Wij zitten op een veilige afstand.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:48 schreef Q. het volgende:
Ik ken er wat meer.
Is dit een uitnodiging?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:52 schreef Q. het volgende:
Er wonen er nog niet genoeg om de hoek.
En je ziet CL minder. Ojee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:53 schreef Q. het volgende:
En op Hyves heb ik gelezen dat de buurvrouw die CL hier kent ook al gaat verhuizen dus het wordt rustig hier. [afbeelding].
Oeh. Dank je.quote:
Oh, en dat lawaai zul je missen natuurlijk. Van je buuf en CL.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:54 schreef Q. het volgende:
Nog minder? Dan hoor ik haar ook minder. Ze kunnen flink lawaai maken.
Dat kon je helemaal niet zien want ik had een lange jas aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:44 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb zonet Plato in 't wild gezien... Hij had geen harde, dus weinig vunzige gedachten blijkbaar...
Ow kut, dat klinkt enigszins vreemd in deze context.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kon je helemaal niet zien want ik had een lange jas aan.![]()
Airwin en ik wonen bij elkaar om de hoek en Nixxx woont daar binnenkort ook. Q. zit op veilige afstand/quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iedereen woont zo onderhand bij je om de hoek. Wij zitten op een veilige afstand.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Airwin en ik wonen bij elkaar om de hoek en Nixxx woont daar binnenkort ook. Q. zit op veilige afstand/![]()
Ja, jij loopt weinig risico om met Airwin's bemoeizucht met je fietsband geconfronteerd te worden.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, jij weinig risico om met Airwin's bemoeizucht met je fietsband geconfronteerd te worden.![]()
Hij sprak mij op de hoeveelheid lucht in mijn band aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gellukig niet.
Die jongen maakt elke dag al een nieuwe kut TT laat hem alsjeblieft ook niet nog eens over fietsenbanden gaan.
"pump it up, knul."quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij sprak mij op de hoeveelheid lucht in mijn band aan.
daarom zit ik ook de hele dag binnen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:47 schreef Q. het volgende:
[..]
R&P SC'ers in het wild, het is een plaag.
ik zat eraan te denken om haar kamer over te nemen maar dan heb ikquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:53 schreef Q. het volgende:
En op Hyves heb ik gelezen dat de buurvrouw die CL hier kent ook al gaat verhuizen dus het wordt rustig hier. [afbeelding].
Stom! Allebei.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zat eraan te denken om haar kamer over te nemen maar dan heb ikhuisgenoten
en iemand anders nam haar kamer al.
Verstandig. Buiten is het eng. Daar zijn "mensen" enzo. Huuu!quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
daarom zit ik ook de hele dag binnen.
dat jij nou uit het raam hing om iets op te vangenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog minder? Dan hoor ik haar ook minder. Ze kunnen flink lawaai maken.
enquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Verstandig. Buiten is het eng. Daar zijn "mensen" enzo. Huuu!
Nee, serieus, ik lag gewoon in bed en toen hoorde ik een boel lawaai.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat jij nou uit het raam hing om iets op te vangen.
Ik wilde "kusje er op?" zeggen, maar deze keer doe ik dat maar niet,quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:50 schreef CherryLips het volgende:
shit, weer allergische reactie op lippenspul.
"pompen, kreng!'quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij sprak mij op de hoeveelheid lucht in mijn band aan.
Ik had eigenlijk nog even aan moeten bellen toen we om half vier werden opgehaald door de taxiquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik lag gewoon in bed en toen hoorde ik een boel lawaai.
CL weet het altijd te overtreffen.quote:
Nu kan dat nooit meer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog even aan moeten bellen toen we om half vier werden opgehaald door de taxi.
Zelfmoord dan maar?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vrouwen zijn ookmensen
.
en dierenseks willen ze ook al verbieden.
de kans dat er een stuk van mijn lip op die van jou achterblijft, is nu wel redelijk aanwezigquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik wilde "kusje er op?" zeggen, maar deze keer doe ik dat maar niet,.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de kans dat er een stuk van mijn lip op die van jou achterblijft, is nu wel redelijk aanwezig.
Van mij mag je aanbellen wanneer je wil, jij moet er kilometers voor omreizen, ik slaap wel door.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik weet nog steeds waar je woont hoor.
Wat weet ze dat altijd lief te zeggen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de kans dat er een stuk van mijn lip op die van jou achterblijft, is nu wel redelijk aanwezig.
In kloosters hebben ze wel bier tenminste.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is een betere optie dan het klooster ja.
nou krijg je geen kerstkaartquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Van mij mag je aanbellen wanneer je wil, jij moet er kilometers voor omreizen, ik slaap wel door.
Wellus! Toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou krijg je geen kerstkaart![]()
Dat is de charme van CLquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad: waarom doe je dit CL?
God wat erg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nou krijg je geen kerstkaart![]()
Het moet van het stemmetje in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad: waarom doe je dit CL?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het moet van het stemmetje in m'n hoofd.
Plato is een beetje blind.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:05 schreef TwistedDarling het volgende:
In jouw ogen Plato.
Pauper met je pauperfiets met lekke banden...quote:
Zeker zo iemand die geen VVD stemt?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pauper met je pauperfiets met lekke banden...
Pauperfiets? Dat is een superieure Mountainbike!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pauper met je pauperfiets met lekke banden...
Is het ej wel eens opgevallen dat er duinen in de buurt van Den Haag liggen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat moet je in Nederland nou met een mountainbike mên?![]()
![]()
Dat is net zoiets als een vette SUV in Venetie ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:07 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat moet je in Nederland nou met een mountainbike mên?![]()
![]()
10 euro op Den Haag HS!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pauperfiets? Dat is een superieure Mountainbike!
Ik fiets lekker met m'n omafiets de hei overquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is het ej wel eens opgevallen dat er duinen in de buurt van Den Haag liggen?![]()
Duinen zijn geen bergen, wel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is het ej wel eens opgevallen dat er duinen in de buurt van Den Haag liggen?![]()
Ik heb ook een opafiets, maar die heeft een lekke band.quote:
Niet over de mijne, die ene die ik nog overheb. Niet dat ze weet wie ik ben, ze is een beetje vergeetachtig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:12 schreef TwistedDarling het volgende:
Fijn over oma's heenfietsen. [afbeelding]
Omdat jij toch nooit gaat afstuderen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Q's buuf en ik gaan misschien een anti-afstudeerfeestje houden in maart.
En zij voorlopig ook nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Omdat jij toch nooit gaat afstuderen?
Afstuderen is toch overrated.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zij voorlopig ook niet. Ze heeft hetzelfde probleem als ik. Lotgenootjes
.
Ik zou het maar doen. De eerste drie jaar van de studie waren leuk, dus het kan ook gewoon aan m'n master liggen. M'n vriendin doet een research master met linguistics, uitkijken dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:17 schreef TwistedDarling het volgende:
In welke hel op aarde ben ik gaan studeren, vraag ik me wel eens af als ik CL zo hoor.
Maar de afgelopen 2 weken was iedereen er erg aardig. Moet ik die weken alvast gaan koesteren?
Nog dubieuzer dat jij het niet ontkent, maar het onderwerp in één keer op mij afschuift...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |