Ik heb het ook niet over bejaarden he. Ik heb het over mensen als mezelf, en mijn vrouw. Wij willen graag nog op de hoogte blijven van wat jullie bezig houdt. Wij zijn vitaal en staan nog volop in het leven. Waarom zouden we dan niet van alle moderne technologieën mogen genieten?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:00 schreef OA het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze die tijd wel hebben gehad...![]()
Wij zoeken toch ook geen aansluiting bij de ouderen/bejaarden? Lekker heel de dag leuten, kwijlen en rollatorracen...![]()
je doet je best maar ,maar val mij daar niet onnodig mee lastigquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:02 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over bejaarden he. Ik heb het over mensen als mezelf, en mijn vrouw. Wij willen graag nog op de hoogte blijven van wat jullie bezig houdt. Wij zijn vitaal en staan nog volop in het leven. Waarom zouden we dan niet van alle moderne technologieën mogen genieten?
Zoals ik net ook al zei, WIJ hebben die behoefte wel. Vandaar ook dat ik me zo af en toe in deze discussies meng, volgens mij komen hier ook vooral jongelui.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat ik daar geen behoefte aan heb.
goed bezig ! ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:01 schreef Frutsel het volgende:
zowww.... werk allemaal af
half uurtje nog en dan weekend
boeit me niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:03 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Zoals ik net ook al zei, WIJ hebben die behoefte wel. Vandaar ook dat ik me zo af en toe in deze discussies meng, volgens mij komen hier ook vooral jongelui.
Een beetje respect voor je medemens is wel op zijn plaats, lijkt me.quote:
quote:
Eens!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef eer-ik het volgende:
Je leest maar in de bladen wat wij leuk vinden
Soms gaan ze iets te ver hequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:57 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen van middelbare leeftijd geen aansluiting meer mogen zoeken bij de jeugd?
Painten ouwe, paint!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Een beetje respect voor je medemens is wel op zijn plaats, lijkt me.
Kun je me niet eens vertellen hoe ik van die gezichtjes in mijn bericht kan maken?
En hoe krijg ik ze dan van paint in mijn bericht? Moet ik ze dan ergens opslaan ofzo?quote:
wel lekker uitgeslapen dus?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
goed bezig ! ik moet nog beginnen![]()
ja joh, zat maar te dollenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:07 schreef LePiaf het volgende:
[..]
Duidelijk toch?![]()
ik heb gelukkig (nog) geen schoonouiders die zich met alles kunnen bemoien
ja dat welquote:
Ik bedoel: gewoon op je scherm schilderen en dan zien wij het vanzelf ook!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:07 schreef schoonOA het volgende:
[..]
En hoe krijg ik ze dan van paint in mijn bericht? Moet ik ze dan ergens opslaan ofzo?
Had dat meteen gezegd. Ik ga even naar de verfhandel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik bedoel: gewoon op je scherm schilderen en dan zien wij het vanzelf ook!
De techniek staat voor niets!![]()
Mzzl Piafquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:09 schreef LePiaf het volgende:
[..]
ok
ik ga weer. zo de volgende les. om 3 uur begind het weekend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |