***Kick***
Zo, inmiddels zijn we weer een stuk verder! Helaas zijn dit niet de meest recente foto's, maargoed. Volgende week maak ik nieuwere foto's
![]()
Slijpen

Beide voorspatborden én het voorfront zijn er inmiddels af. De nieuwe spullen heb ik allemaal al binnen. Ik ga het zekere voor het onzekere nemen en gewoon alles vervangen.
![]()
Goh, roest op een mini, wat een verrassing
![]()
![]()
Het subframe toen ze er net onderweg was. Inmiddels (foto's volgen) is ze gestraald, gegrond, en gecoat (in een onderlaag, nu is ze creme (omdat ze dat bij mn oom/pa op de zaak toevallig toen aan het spuiten waren) Ze wordt nog gewoon weer zwart. 3 lagen verf is nooit verkeerd

![]()
Bovenstaande foto's zijn nu ongeveer 2 weken oud. Vandaag hebben we het motorblok eruit gehaald

Viel ons echt 1000% mee. Alleen vandaag wel weer een wijze les geleerd: Goed gereedschap is echt zooo belangrijk. We waren met de ophanging bezig, om die los te koppelen om het blok eruit te halen maar we kregen die konische verbinding niet los. Gelukkig was een collega van mn pa toevallig op het terrein met zn boot bezig (hij is ook minifan, heeft er 2) en die heeft me zn fusseesplitter geleend... wat een superstukje gereedschap is dat zeg

![]()
Even een gsmfoto van onze motortakel

Betere foto volgt straks