Da's nog niet echt een oldtimer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tis 1 uit 1990, altijd buiten gestaan, dus wie weet wat er nog meer onder vandaan komt als ze haar straalbeurt gehad heeft
Of het voordeel hebben van een oom met een spuit en straalbedrijf die alles gratis voor je doet, incl lak EN een beste maat die automonteur is...quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:32 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Da's nog niet echt een oldtimer.
Moet je wel een echte liefhebber zijn om deze nu al zo grondig aan te pakken
Tja dan is de keuze niet moeilijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Of het voordeel hebben van een oom met een spuit en straalbedrijf die alles gratis voor je doet, incl lak EN een beste maat die automonteur is...
True. DCM Trading in Hardinxveld is helemaal goedkoop. Heb een paar jaar terug ook een mini gedaan, maar al snel weer verkocht (toen hij klaar was). Geen geld om 2 auto's te rijden destijds en vond het zonde om hem met slecht weer te pakken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mini plaatwerk is sowieso belachelijk goedkoop, net als bijna alle andere onderdelen
Zo, die site is idd echt goedkoop! Goed passend plaatwerk, of is het imitatiezooi die je zelf nog helemaal in de goeie vorm moet kloppen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:38 schreef Lennox het volgende:
[..]
True. DCM Trading in Hardinxveld is helemaal goedkoop. Heb een paar jaar terug ook een mini gedaan, maar al snel weer verkocht (toen hij klaar was). Geen geld om 2 auto's te rijden destijds en vond het zonde om hem met slecht weer te pakken.
Ik vind de mini in het zwart een beetje een anonieme auto. Een zwarte kleine auto ziet er altijd een beetje karakterloos uit, beetje zonde dus van een auto met zoveel karakter.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind zwart met een wit dak en chromen accenten echt geweldig...mn vriendin wil em groen
Een coatingslaag is er ook niet zomaar af hoor. Heb genoeg gezien dat ze die subframes coaten en er gewoon ondergooien.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:16 schreef kikoooooo het volgende:
Misschien dat we em wel laten berubberen, dan hoeft er nooit meer wat aan te gebeuren en komt er nooit meer roest door, maar dat moeten we nog even bekijken. Was al lang blij dat t subframe er zo makkelijk af kwam.
Alleen die rot onder het raam, naast de deurophanging baart me zorgen...
quote:Ben van Leeuwen heeft besloten deze conversie als kit aan te gaan bieden (vraagt u naar de 16V-conversion) zodat meer mensen, na aanlevering van een Mini en een V-TEC blok, deze snelheidssensatie kunnen gaan beleven. Wie niet Honda’s 1.6-1iter- maar het 1.8-1iterblok in Aarlanderveen achterlaat kan (na chiptuning) uiteindelijk een traktatie van wel 210 pk tegemoet zien. We zijn met onze hobby inmiddels wel gewend zo nu en dan wat meewarig aangekeken te worden maar dat u vanaf dat moment in uw omgeving als “compleet gestoord” te boek zult staan krijgt u op de koop toe!
Geen idee wat het mag kosten als van Leeuwen dt voor je doet. Ik weet wel dat 1.6 vtec blokjes makkelijk te vinden zijn en ook niet al te veel hoeven te kosten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:34 schreef kikoooooo het volgende:
Als ik het geld zou hebben, zou ik het direct doen... Maarja
quote:Met behulp van een Honda (V-tec) motor en een speciaal voorsubframe maakt u een zeer snelle en fijn sturende Classic injectie Mini, welke sneller is dan de duurste sportwagens.
Vermogen V-tec motoren
Motorinhoud Standaard vermogen M.b.v. Chiptuning
1600 cc 160 pk 180 pk
1800 cc 175 pk 220 pk
De topsnelheid wordt begrensd op 225 km/h, bij een toerental van bijna 10.000 rpm!
Wij bieden een complete kit aan, zodat u zelf alleen nog maar een motor met toebehoren aan hoeft te schaffen.
Tevens bieden wij een basis kit aan, welke het mogenlijk maakt om de Mini naar eigen inzicht af te bouwen.
De basis kit kost ¤ 2.900,- excl. BTW
De complete kit kost ¤ 5.500,- excl. BTW
De basis kit bevat alle benodigde onderdelen om in een injectie Mini een Honda motor te plaatsen. Dit omvat o.a.:
* Speciaal voorsubframe
* Schokdempers
* Veersysteem
* Wielophanging
* Speciaal remsysteem
* Stuurinrichting
* Aandrijfassen
* Motor ophanging
De complete kit bevat tevens:
* Complete draadboom
* Aangepaste ECU
* Radiateur incl. koelvin etc.
* Luchtinlaatsysteem incl. filter
* Compleet uitlaatsysteem
* Aangepaste elektrische km teller tot 250 km/h
* Schakelstangen incl. ophanging
* Achterwielspacers
* Alle benodigde steunen, bouten en moeren etc.
* Koppeling bedieningsset
* Ook bevat de kit een volledig aangepast front, welke speciaal voor de Honda motor is ontworpen.
Prijswijzigingen voorbehouden.
Beter dan zwartquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:03 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben eruit:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |