Zonder de onderbuik van 'het volk' had de PvdA niet eens bestaansrechtquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:58 schreef gelly het volgende:
[..]
'Het volk' is altijd ontevreden, of er nou Marokkanen in dit land zijn of niet. Vraag is dus of je uberhaupt zoveel waarde aan de onderbuik van ' het volk' moet hechten. We hebben het ook niet over mensen die qua normen en waarden meer te bieden hebben dan de gemiddelde Marokkaan.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vind toch dat je het moet respecteren dat mensen op Wilders stemmen, ook al ben je het er totaal niet mee eens.
Zie hem verder niet echt als een gevaar, behalve over de Islam heeft ie weinig te vertellen. Meeste mensen zijn toch verstandiger en zullen niet op zo'n populist stemmen.
Van Riesen reageert nu eigenlijk hetzelfde als sommige Moslims doen als ze kritiek krijgen op hun geloof. Erg jammer.![]()
Kijk dat zijn tenminste wijze woorden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zonder de onderbuik van 'het volk' had de PvdA niet eens bestaansrecht.
Wat boeit mij dat ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een zeldzaam domme opmerking, gespeend van elk historisch besefquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Speciaal voor jou doe ik er de toevoeging `anno 2007´ bij. Misschien kun je het nu wel in perspectief zien?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat een zeldzaam domme opmerking, gespeend van elk historisch besef
Zeker. Maar het blijft een uitermate zwakzinnige opmerking. Maar dat is op Fok tegenwoordig heel gewoon, dus je hoeft je niet te schamen, hoor. Je bent in goed gezelschap.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Speciaal voor jou doe ik er de toevoeging `anno 2007´ bij. Misschien kun je het nu wel in perspectief zien?
Jij bent inhoudelijk in ieder geval erg sterk; Ik ben jaloers op je intellectuele capaciteitenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zeker. Maar het blijft een uitermate zwakzinnige opmerking. Maar dat is op Fok tegenwoordig heel gewoon, dus je hoeft je niet te schamen, hoor. Je bent in goed gezelschap.
Ownedquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij bent inhoudelijk in ieder geval erg sterk; Ik ben jaloers op je intellectuele capaciteiten.
Jij vindt dat ik opquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij bent inhoudelijk in ieder geval erg sterk; Ik ben jaloers op je intellectuele capaciteiten.
inhoudelijk zou moeten reageren? Kun je dan even zelf iets inhoudelijks ervan maken? Dit soort one-liners slaat namelijk nergens op. Het is nergens op gebaseerd, behalve op jouw rooie waas bij alles wat linkser is dan Wilders.quote:Zonder de onderbuik van 'het volk' had de PvdA niet eens bestaansrecht
Verkiezingen Tweede Kamer 2006quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:29 schreef Floripas het volgende:
Ja, duh, natuurlijk moeten Wildersstemmers niet het land uit en Wilders niet gemold.
Gelukkig hoef je de landsgrenzen maar twee kilometer te verschuiven her en der en ze zijn al het land uit.![]()
Zeggen dat: Mensen welke de zogenaamde autobiografie van een karavaanrover en kinderverkrachter niet in een westerse maatschapij passen is FOUTquote:Joop Reiesen vind dat mensen niet in een samenleving thuishoren
Ach gossie. Zijn ze het niet eens met Verdonk en laten ze dat vervolgens merken? Ahhh.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Niks nieuws, dan buitelt heel links NL over Verdonk.
Ik ben geen Wilders-stemmer hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jij vindt dat ik op
[..]
inhoudelijk zou moeten reageren? Kun je dan even zelf iets inhoudelijks ervan maken? Dit soort one-liners slaat namelijk nergens op. Het is nergens op gebaseerd, behalve op jouw rooie waas bij alles wat linkser is dan Wilders.
Besnijdenis, dude.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:44 schreef desiredbard het volgende:
Mensen die volgens achterhaalde normen en waarden willen leven en anderen hiertoe willen verplichten: Goed
Niet terug willen naar het jaar 800 waar je als homo vermoord werd en als vrouw je bek alleen open mocht doen om het zand achter de voorhuisd van manlief te sabbellen FOUT Dat laatste heeft toch wel wat
![]()
Dank je gecorrigeerd naar eikelrandje.....quote:
Er hebben bijna alleen Limburgers op hem gestemd. Het belangrijkste criterium is dus blijkbaar dat hij uit dezelfde provincie komt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe redeneren de meeste Wilders-stemmers? Feitelijk niet anders dan veel PvdA-stemmers; Ze hanteren slechts andere criteria.
Bcc je de fax ook even naar de VS en Israël?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:58 schreef desiredbard het volgende:
Besnijdenis had namelijk een hygienische/medische reden....iedereen die wel eens in de duinen heeft geneukt weet waarover ik het heb
Het is een mooi voorbeeld van achterhaalde normen en waarden
In de peilingen doet hij het stukken beter dan tijdens de laatste verkiezingen. Het potentieel lijkt mij daarom groter dan enkel "Limburg".quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Er hebben bijna alleen Limburgers op hem gestemd. Het belangrijkste criterium is dus blijkbaar dat hij uit dezelfde provincie komt.
Of dat meer Limburgers op hem hebben gestemd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
In de peilingen doet hij het stukken beter dan tijdens de laatste verkiezingen. Het potentieel lijkt mij daarom groter dan enkel "Limburg".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |