abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53360789
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:58 schreef gelly het volgende:

[..]

'Het volk' is altijd ontevreden, of er nou Marokkanen in dit land zijn of niet. Vraag is dus of je uberhaupt zoveel waarde aan de onderbuik van ' het volk' moet hechten. We hebben het ook niet over mensen die qua normen en waarden meer te bieden hebben dan de gemiddelde Marokkaan.
Zonder de onderbuik van 'het volk' had de PvdA niet eens bestaansrecht .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53360793
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vind toch dat je het moet respecteren dat mensen op Wilders stemmen, ook al ben je het er totaal niet mee eens.

Zie hem verder niet echt als een gevaar, behalve over de Islam heeft ie weinig te vertellen. Meeste mensen zijn toch verstandiger en zullen niet op zo'n populist stemmen.

Van Riesen reageert nu eigenlijk hetzelfde als sommige Moslims doen als ze kritiek krijgen op hun geloof. Erg jammer.
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kijk dat zijn tenminste wijze woorden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53360854
quote:

[..]

Wat boeit mij dat ?
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:16:20 #204
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_53360886
quote:

[..]

Wat een zeldzaam domme opmerking, gespeend van elk historisch besef
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_53361060
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wat een zeldzaam domme opmerking, gespeend van elk historisch besef
Speciaal voor jou doe ik er de toevoeging `anno 2007´ bij. Misschien kun je het nu wel in perspectief zien?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:29:51 #206
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53361183
Ja, duh, natuurlijk moeten Wildersstemmers niet het land uit en Wilders niet gemold.

Gelukkig hoef je de landsgrenzen maar twee kilometer te verschuiven her en der en ze zijn al het land uit.
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:30:57 #207
66444 Lord_Vetinari
pi_53361207
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:23 schreef cultheld het volgende:

[..]

Speciaal voor jou doe ik er de toevoeging `anno 2007´ bij. Misschien kun je het nu wel in perspectief zien?
Zeker. Maar het blijft een uitermate zwakzinnige opmerking. Maar dat is op Fok tegenwoordig heel gewoon, dus je hoeft je niet te schamen, hoor. Je bent in goed gezelschap.
pi_53361262
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zeker. Maar het blijft een uitermate zwakzinnige opmerking. Maar dat is op Fok tegenwoordig heel gewoon, dus je hoeft je niet te schamen, hoor. Je bent in goed gezelschap.
Jij bent inhoudelijk in ieder geval erg sterk; Ik ben jaloers op je intellectuele capaciteiten .
pi_53361304
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij bent inhoudelijk in ieder geval erg sterk; Ik ben jaloers op je intellectuele capaciteiten .
Owned
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:37:28 #210
66444 Lord_Vetinari
pi_53361332
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij vindt dat ik op
quote:
Zonder de onderbuik van 'het volk' had de PvdA niet eens bestaansrecht
inhoudelijk zou moeten reageren? Kun je dan even zelf iets inhoudelijks ervan maken? Dit soort one-liners slaat namelijk nergens op. Het is nergens op gebaseerd, behalve op jouw rooie waas bij alles wat linkser is dan Wilders.
pi_53361447
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:29 schreef Floripas het volgende:
Ja, duh, natuurlijk moeten Wildersstemmers niet het land uit en Wilders niet gemold.

Gelukkig hoef je de landsgrenzen maar twee kilometer te verschuiven her en der en ze zijn al het land uit.
Verkiezingen Tweede Kamer 2006

Interessant...
pi_53361453
Wat een reactie van Ome Joop..

Hij drukt zich wat onhandig uit zullen we maar zeggen..
Opvallend is dat hij afgelopen jaar bij de verkiezingen net niet op de lijst kwam voor de VVD voor de verkiezingen.
Hij is overigens nooit korpschef geweest, hij is altijd 2e man geweest in Amsterdam achter Jelle Kuijper.
pi_53361473
quote:
Joop Reiesen vind dat mensen niet in een samenleving thuishoren
Zeggen dat: Mensen welke de zogenaamde autobiografie van een karavaanrover en kinderverkrachter niet in een westerse maatschapij passen is FOUT
Zeggen dat mensen die op een hedendaags politiek figuur welk af en toe een beetje doordraaft en een enorme slechte kapper heeft stemmen niet thuishoren is is Goed.

Mensen die volgens achterhaalde normen en waarden willen leven en anderen hiertoe willen verplichten: Goed
Niet terug willen naar het jaar 800 waar je als homo vermoord werd en als vrouw je bek alleen open mocht doen om het zand achter het eikelrandje de voorhuid van manlief te sabbellen FOUT Dat laatste heeft toch wel wat

[ Bericht 0% gewijzigd door desiredbard op 21-09-2007 17:56:47 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 september 2007 @ 17:45:39 #214
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53361492
De reacties in dit topic

MIjn god, de zandbak op de kleuterschool is er niets bij. Grow up... links én rechts. Stelletje jankerds
pi_53361499
Dus.
pi_53361545
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 08:21 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niks nieuws, dan buitelt heel links NL over Verdonk.
Ach gossie. Zijn ze het niet eens met Verdonk en laten ze dat vervolgens merken? Ahhh.
pi_53361614
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij vindt dat ik op
[..]

inhoudelijk zou moeten reageren? Kun je dan even zelf iets inhoudelijks ervan maken? Dit soort one-liners slaat namelijk nergens op. Het is nergens op gebaseerd, behalve op jouw rooie waas bij alles wat linkser is dan Wilders.
Ik ben geen Wilders-stemmer hoor.

Partijen als de SP en (het leeuwendeel van) de PvdA hebben zonder de "onderbuik" (niet mijn woorden, maar dat zijn de woorden die de linkse elite graag in de mond neemt om conservatieve arbeiders aan te duiden) van "het volk" vrijwel geen bestaansrecht. Vraag tien willekeurige arbeiders waarom ze op de PvdA stemmen en negen van hen zullen zeggen dat die grote boze volgevreten VVD'ers vooral aan zichzelf denken en de positie en de welvaart van het gezin van de arbeiders bedreigen .

Hoe redeneren de meeste Wilders-stemmers? Feitelijk niet anders dan veel PvdA-stemmers; Ze hanteren slechts andere criteria.
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:52:28 #218
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53361633
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:44 schreef desiredbard het volgende:
Mensen die volgens achterhaalde normen en waarden willen leven en anderen hiertoe willen verplichten: Goed
Niet terug willen naar het jaar 800 waar je als homo vermoord werd en als vrouw je bek alleen open mocht doen om het zand achter de voorhuisd van manlief te sabbellen FOUT Dat laatste heeft toch wel wat

Besnijdenis, dude.
pi_53361673
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Besnijdenis, dude.
pi_53361787
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Besnijdenis, dude.
Dank je gecorrigeerd naar eikelrandje.....
Ik was al benieuwd naar wie er zou happen.....

Besnijdenis had namelijk een hygienische/medische reden....iedereen die wel eens in de duinen heeft geneukt weet waarover ik het heb
Het is een mooi voorbeeld van achterhaalde normen en waarden
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_53361794
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe redeneren de meeste Wilders-stemmers? Feitelijk niet anders dan veel PvdA-stemmers; Ze hanteren slechts andere criteria.
Er hebben bijna alleen Limburgers op hem gestemd. Het belangrijkste criterium is dus blijkbaar dat hij uit dezelfde provincie komt.
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:00:49 #222
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53361832
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:58 schreef desiredbard het volgende:
Besnijdenis had namelijk een hygienische/medische reden....iedereen die wel eens in de duinen heeft geneukt weet waarover ik het heb
Het is een mooi voorbeeld van achterhaalde normen en waarden
Bcc je de fax ook even naar de VS en Israël?
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:04:26 #223
52513 whosvegas
The Trickster
pi_53361888
Met de uitspraak over de koran is Wilders echt te ver gegaan.
Dan ben je gewoon doelbewust aan het provoceren.
Are you nuts??
pi_53361929
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 17:58 schreef Igen het volgende:

[..]

Er hebben bijna alleen Limburgers op hem gestemd. Het belangrijkste criterium is dus blijkbaar dat hij uit dezelfde provincie komt.
In de peilingen doet hij het stukken beter dan tijdens de laatste verkiezingen. Het potentieel lijkt mij daarom groter dan enkel "Limburg".
  vrijdag 21 september 2007 @ 18:09:11 #225
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_53361997
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 18:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

In de peilingen doet hij het stukken beter dan tijdens de laatste verkiezingen. Het potentieel lijkt mij daarom groter dan enkel "Limburg".
Of dat meer Limburgers op hem hebben gestemd.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')