Welke sterfdatum dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja waar nu "Sidekick 1982 - 2007" staat, stond eerst naam van Wilders en bijbehorende data.
Ouwe Pik (dude, n00b, l33t, what ever) zoiets kan je gewoon echt niet zeggen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dude, Stalin en Mao stierven na een langdurig ziekbed, Hitler pleegde zelfmoord.
Maar jij vindt het wel best dat mijn naam daar staat. Zeker omdat ik links ben. Hypocriet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Al die personen zijn dood uit jouw lijstje. Als je dan daaronder Wilders zet met zijn geboortejaar en vervolgens het jaar 2007 is het 1 en 1 is 2.
Dat stond er dus ook "Geert Wilders 1963 - 2007".quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welke sterfdatum dan?
O, en Wilders is van 1963 hè.
dat ze niet vermoord zijn maakt het voor mij niet minder onsmakelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dude, Stalin en Mao stierven na een langdurig ziekbed, Hitler pleegde zelfmoord.
Toen Wilders er bij stond, stond jouw naam er dus niet bijquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar jij vindt het wel best dat mijn naam daar staat. Zeker omdat ik links ben. Hypocriet.
Maar niet alle personen in mijn lijstje zijn dood. Ik leef nog, en toen Wilders erbij stond was hij ook nog levend. 1 + 1 = 2, maar ik kan nooit van levende mensen een sterfdatum erbij zetten. Jij zit dus mis, want 1 + 1 = 2.
Verkoop geen onzin en laat er maar eens een voorbeeld van zien dan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:43 schreef JohnDope het volgende:
Valt dat fragment nog ergens onlijn terug te zien of heeft de StaatsOmroep er al drastisch in zitten knippen?
O, dit jaar, okee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat stond er dus ook "Geert Wilders 1963 - 2007".
Nee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou Van Riesen die dingen niet gezegd hebben zo van 'Kijk mij eens lekker progessief en politiek-correct uit de hoek komen!'
Nee dat hoopt hij.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, dit jaar, okee.
Nou ja, ik denk dat Sidekkick misschien heeft willen aangeven dat Wilders een hoop moslims over de zeik krijgt en dat er maar 1 imbeciel de trekker hoeft over te halen.
Verschil met de georganiseerde misdaad is alleen, dat het een oorlog tussen boeven onderling is en dat de burger daar in principe nooit last van heeft, in tegen stelling tot die straatterroristen die een oorlog voeren tegen de Burger.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:26 schreef gelly het volgende:
Van Riesen heeft 40 jaar lang tussen het grootste tuig gewerkt, zal die niet een beetje meer feitenkennis hebben dan het gemiddelde Fok! schreeuwertje ? Ga z'n boek eens lezen zou ik zeggen, als je denkt dat kutmarokkaantjes een groter probleem zijn dan de georganiseerde misdaad dan spoort er iets niet in je wereldbeeld.
Zijn feitenkennis wordt toch ook niet ter discussie gesteld? Ik dacht dat het hier om zijn ongenuanceerde uitspraken over Wilders en Wilders-stemmers ging.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:26 schreef gelly het volgende:
Van Riesen heeft 40 jaar lang tussen het grootste tuig gewerkt, zal die niet een beetje meer feitenkennis hebben dan het gemiddelde Fok! schreeuwertje ? Ga z'n boek eens lezen zou ik zeggen, als je denkt dat kutmarokkaantjes een groter probleem zijn dan de georganiseerde misdaad dan spoort er iets niet in je wereldbeeld.
Wat een flauwekul.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Verschil met de georganiseerde misdaad is alleen, dat het een oorlog tussen boeven onderling is en dat de burger daar in principe nooit last van heeft, in tegen stelling tot die straatterroristen die een oorlog voeren tegen de Burger.
In die wijk van jou vol met ivorentorens hebben volwassenen er inderdaad geen last van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat een flauwekul.
Het gaat om kansloze gasten die vervelende opmerkingen naar andere jongeren maken, hen van hun mobiele telefoon beroven, en tasjes van omaatjes stelen.
Dat is niet leuk, daar moet ook zeker wat aan gedaan worden, maar als gewone volwassene heb je er in principe helemaal geen last van, en van "straatterroristen" die een "oorlog" tegen de gewone burgers voeren is gewoon absoluut geen sprake.
Als Wilders wegvalt, dan zal de onvrede onder het volk nog meer toenemen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:52 schreef Flashwin het volgende:
wilders moet inderdaad opgeruimd worden. hijs namelijk een hoopje stront wat nu al te lang ligt te stinken
Nee, ik reageer op de suggestie dat de man een politiek-correcte linkse lul zou zijn. Van Riesen weet gewoon waarover ie praat en zijn beeld over Marokkanen is dan ook genuanceerd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zijn feitenkennis wordt toch ook niet ter discussie gesteld? Ik dacht dat het hier om zijn ongenuanceerde uitspraken over Wilders en Wilders-stemmers ging.
Van Riesen praat als pennenlikker over het aantal aangiftes en we weten allemaal dat men - door verschillende redenen - steeds minder bereid is om aangifte te doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, ik reageer op de suggestie dat de man een politiek-correcte linkse lul zou zijn. Van Riesen weet gewoon waarover ie praat en zijn beeld over Marokkanen is dan ook genuanceerd.
'Het volk' is altijd ontevreden, of er nou Marokkanen in dit land zijn of niet. Vraag is dus of je uberhaupt zoveel waarde aan de onderbuik van ' het volk' moet hechten. We hebben het ook niet over mensen die qua normen en waarden meer te bieden hebben dan de gemiddelde Marokkaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als Wilders wegvalt, dan zal de onvrede onder het volk nog meer toenemen.
Die "onvrede" onder het volk is overtrokken. Nederland is een gelukkig land. Dat er nou een deel van de bevolking is die ontevreden over hun eigen kutleven is en dat maar projecteert op moslims en marokkanen kan je weinig aan doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als Wilders wegvalt, dan zal de onvrede onder het volk nog meer toenemen.
Klopt, maar veel gekker dan wilders zullen we ze niet meer krijgen denk ik. Zou een hele prestatie an sich zijn dat er iemand idioter dan onze mozart opstaat.quote:En het is ook opvallend dat steeds wanneer iemand wegvalt er een extremere variant opstaat. Als die tegenstanders nu objectief terug denken aan Fortuyn dan zien ze hem als een zwaar gematigd man.
Nou, noem mij één wijk waar 'straatterroristen' zonder reden willekeurige voorbijgangers aanvallen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In die wijk van jou vol met ivorentorens hebben volwassenen er inderdaad geen last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |