Relatief/percentueel misschien niet, maar in absolute getallen toch wel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:43 schreef Jalu het volgende:
[..]
Da's een aanname. Ik geloof daar eerlijk gezegd helemaal niets van.
Mijn opmerking was een beetje cynisch...quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Relatief/percentueel misschien niet, maar in absolute getallen toch wel..
Okee, want ik bedoel, ook al zijn er percentueel meer allochtone paupers (wat nog even een aanname is) dan nog zal het percentage autochtone paupers nogwel dusdanig liggen dat je in absolute getallen nog altijd meer autochtone paupers hebt dan allochtone paupers. Denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:47 schreef Jalu het volgende:
[..]
Mijn opmerking was een beetje cynisch...
Joop van Riessen is geboren halverwege de Tweede Wereldoorlog in Bloemendaal. Zijn vader wilde dat hij dominee werd, zijn moeder zag hem als arts. Maar Joop ging bij de politie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:45 schreef cultheld het volgende:
Wie is Joop van Riesen nou?
En bij de politie was hij commisaris toch? Wat vrij hoog is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Joop van Riessen is geboren halverwege de Tweede Wereldoorlog in Bloemendaal. Zijn vader wilde dat hij dominee werd, zijn moeder zag hem als arts. Maar Joop ging bij de politie.
Hij heeft veertig jaar bij de politie in Amsterdam gewerkt en was laatst te gast bij Paul Witteman waar hij het optreden van Geert Wilders in de Tweede kamer bekritiseerde.
Alsjeblieft!![]()
En daarom krijgt meneer een podium?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En bij de politie was hij commisaris toch? Wat vrij hoog is..
Hij heeft een boek geschreven ...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
En daarom krijgt meneer een podium?
Maar dat maakt het des te lachwekkender. Zo'n beetje hetzelfde als iemand die met een strijdvlegel loopt te zwaaien, zichzelf raakt, en dan vervolgens zegt 'dat als-ie de tegenstander zo geraakt had, hij nou nog niet jarig was'quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef Jalu het volgende:
Dat jij je niet gebeten voelt wil niet zeggen dat het niet bijtend bedoeld was...
Blijf jij lekker je kop in het zand steken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Maar dat maakt het des te lachwekkender. Zo'n beetje hetzelfde als iemand die met een strijdvlegel loopt te zwaaien, zichzelf raakt, en dan vervolgens zegt 'dat als-ie de tegenstander zo geraakt had, hij nou nog niet jarig was'
Je kan er wel cynisch over doen, maar jij meent het wel.quote:
Waarom, is Sidekick volgens jou zo'n misantroop dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan er wel cynisch over doen, maar jij meent het wel.
Nee deze onderstaande opmerking meende hij nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom, is Sidekick volgens jou zo'n misantroop dan?
Maar hij had ooit een keer de sterfdatum van Wilders in zijn signature staan, daar refereerde ik zegmaar naar.quote:
Ja, onsterfelijkheid gun ik niemand. Dat gaat op den duur erg vervelen denk ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan er wel cynisch over doen, maar jij meent het wel.
Hoe kan ik de sterfdatum van Wilders in mijn sig zetten wanneer die datum nog helemaal niet bekend is?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee deze onderstaande opmerking meende hij niet
[..]
Maar hij had ooit een keer de sterfdatum van Wilders in zijn signature staan, daar refereerde ik zegmaar naar.
De sterfdatum van Wilders?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee deze onderstaande opmerking meende hij niet
[..]
Maar hij had ooit een keer de sterfdatum van Wilders in zijn signature staan, daar refereerde ik zegmaar naar.
Wilders is dit jaar overleden en zijn fascistische tweelingbroer heeft zijn plaats ingenomen. JohnDope kent dit geheim omdat hij contacten heeft met politici in de Amerikaanse Senaat.quote:
Ja waar nu "Sidekick 1982 - 2007" staat, stond eerst naam van Wilders en bijbehorende data.quote:
Maar, ben ik mijzelf nu aan het doodwensen, of begrijp je niet waar de data voor staan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja waar nu "Sidekick 1982 - 2007" staat, stond eerst naam van Wilders en bijbehorende data.
Al die personen zijn dood uit jouw lijstje. Als je dan daaronder Wilders zet met zijn geboortejaar en vervolgens het jaar 2007 is het 1 en 1 is 2.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Maar, ben ik mijzelf nu aan het doodwensen, of begrijp je niet waar de data voor staan?
zeer onsmakelijk inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Al die personen zijn dood uit jouw lijstje. Als je dan daaronder Wilders zet met zijn geboortejaar en vervolgens het jaar 2007 is het 1 en 1 is 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |