abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53363479
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mensen die stemmen op Wilders afdoen als stom... dat is pas stom. Precies wat er eigenlijk gebeurt... meestal vanuit een minachtende standpunt, want je stemt tenslotte links en hebt dus het morele gelijk aan je kant en alle rechtsfacisten zijn gewoon dom... toch?
Neu, niet allemaal.
I´m back.
pi_53363484
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Op die manier kan het natuurlijk ook.

Met humor en grapjes breng je hem vast uit z'n rol. Heb het idee dat ie zelf ook niet de meest humoristische persoon is.
Moet ik dan denken aan: "Ali en Achmed lopen op straat. Vraagt Ali aan Achmed: "Mag ik in het midden lopen?" !!!! rofl
pi_53363503
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:14 schreef Re het volgende:

[..]

links krijgt toch de schuld van het binnenhalen van de gastarbeiders en daarmee de verislamisering van nederland... nou de Polen zijn momenteel bezig de rottige baantjes te vervullen dus daar kunnen we over 20 jaar dan maar weer links de schuld van geven , dat stelletje katholieke tuig
Nouja... als jij dat zo ziet

Ik heb toevallig bij m'n nieuwe baan bij de introductie kennis gemaakt met een stuk of 15 polen... en geloof me... het is geen rottig baantje, maar een baan op HBO/Universitair niveau. Ik heb er eigenlijk totaal geen moeite mee. Zijn aardige mensen
pi_53363509
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[..]

Dus geen 9/11 samenzwering van de US regering???
I´m back.
pi_53363510
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:09 schreef Sidekick het volgende:
Door hem serieus te nemen krijgen kiezers het gevoel dat hij iets zinnigs oppert.
Dat doet hij ook wel eens. Hoe harder men dat probeert te ontkennen, hoe meer sympathie hij zal krijgen. Door te zeggen dat hij nooit iets zinnigs oppert jaag je kiezers in zijn armen. Veel kiezers hebben evenmin vertrouwen in Wouter Bos en JP Balkenende; als zij en de hunnen maar hard genoeg tegen Wilders in het verweer komen jagen ze een deel van de kiezers rechtstreeks naar Wilders.
pi_53363532
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

gelly is een VVD'er met een vette nek. .
Lol... dat geloof je zelf toch niet?
pi_53363544
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:17 schreef Jalu het volgende:

[..]

Dat doet hij ook wel eens. Hoe harder men dat probeert te ontkennen, hoe meer sympathie hij zal krijgen. Door te zeggen dat hij nooit iets zinnigs oppert jaag je kiezers in zijn armen. Veel kiezers hebben evenmin vertrouwen in Wouter Bos en JP Balkenende; als zij en de hunnen maar hard genoeg tegen Wilders in het verweer komen jagen ze een deel van de kiezers rechtstreeks naar Wilders.
Wat voor zinnigs doet hij dan?
pi_53363568
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Neu, niet allemaal.
Dit bedoel ik dus.
Op dit forum gedraag je je zo elitair en betweterig... tis een misselijk trekje. Moet je echt eens iets aan gaan doen. Staat je niet.
pi_53363573
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Die vette nek dat weet ik niet, maar hij is inhoudelijk al die jaren op Fok! consequent een VVD'er geweest naar mijn idee ja.
I´m back.
pi_53363597
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus.
Op dit forum gedraag je je zo elitair en betweterig... tis een misselijk trekje. Moet je echt eens iets aan gaan doen. Staat je niet.
Hoezo? Ik zeg toch niet allemaal. .
I´m back.
pi_53363662
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nouja... als jij dat zo ziet

Ik heb toevallig bij m'n nieuwe baan bij de introductie kennis gemaakt met een stuk of 15 polen... en geloof me... het is geen rottig baantje, maar een baan op HBO/Universitair niveau. Ik heb er eigenlijk totaal geen moeite mee. Zijn aardige mensen
Ja hoor, veel universitair geschoolden tussen die aspergestekers, klopt.
I´m back.
pi_53363722
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die vette nek dat weet ik niet, maar hij is inhoudelijk al die jaren op Fok! consequent een VVD'er geweest naar mijn idee ja.
OMG
Grapjas... inhoudelijk consequent een VVD'er?? Dan heb je waarschijnlijk slechts 1 of 2 reacties van hem gelezen. Want hij is verre van een VVD'er, op dat gebied is hij al zo vaak ontmaskerd dat het niet meer grappig is
pi_53363737
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus geen 9/11 samenzwering van de US regering???

Nee dus. Allemaal anti-kapitalistische-prietpraat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53363743
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat voor zinnigs doet hij dan?
Hij benoemt problemen met en veroorzaakt door allochtonen. Hij overdrijft daarbij misschien schromelijk, maar hoe je het wendt of keert: er is een groep mensen in de bevolking die (al of niet terecht) claimt alleen maar last te hebben van allochtonen. Bij de grote politieke partijen vinden die mensen geen gehoor; die zitten al weer helemaal vast in de politiek correcte droom waar Pim Fortuyn ze zo hardhandig uit had wakkergeschud. En de manier waarop Wilders nu benadert wordt doet heel erg sterk denken aan hoe diezelfde Fortuyn benadert werd; de grote politieke partijen zijn die les schijnbaar al weer helemaal vergeten. En dus herhaalt de geschiedenis zich nu en mogen we nog blij zijn dat Wilders geen schijntje heeft van het charisma van Fortuyn.
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:29:34 #290
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53363855
Draait er niets in de bioscoop, hebben we nog altijd popcornvermaak in topics als deze.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_53364097
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb altijd VVD of D'66 gestemd (laatste keer LibDem). Dat van die dikke nek valt wel mee dacht ik
pi_53364120
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee dus. Allemaal anti-kapitalistische-prietpraat.
Zo, zo, anti-kapitalistische kletspraat hè.
En de manipulatie van de media dan? .
I´m back.
pi_53364193
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:39 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik heb altijd VVD of D'66 gestemd (laatste keer LibDem). Dat van die dikke nek valt wel mee dacht ik
Told you so, refragmental. .
I´m back.
pi_53364218
Maar goed, als je niet meegaat in het standaard "Marokkanen en de islam zijn kut, opzouten d'r mee" verhaal en daarnaast een rechtstaat best belangrijk vindt, en eigenrichting dus onwenselijk, dan ben je ook als snel links hier op Fok! natuurlijk.
pi_53364299
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Told you so, refragmental. .

Ik geloof em niet. En dat hij iets zegt maakt het niet meteen waar. Of ben jij zo ontzettend naief?
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:48:08 #296
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53364330
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:47 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik geloof em niet. En dat hij iets zegt maakt het niet meteen waar. Of ben jij zo ontzettend naief?
tot de laatste verkiezingen heb ik ook altijd vvd gestemd...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_53364340
In deze samenleving wil ik ook niet thuishoren. Daarom stem ik rechts.

WW2-vergelijkingen zijn zo
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_53364374
quote:

[..]

Hou je even goed vast dan, komt de volgende: ik ben ook niet links. .
I´m back.
pi_53364388
quote:

[..]

Waar heb je mij ooit een links standpunt zien verdedigen ? Ik ben sociaal liberaal vanwege eigen belang, niet omdat ik anderen zo zielig vind. Verder denk ik in personen en niet in groepen. Ook ben ik van mening dat iedereen verantwoordelijk is voor z'n eigen succes. Wat is daar in hemelsnaam links aan ?
pi_53364400
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:44 schreef gelly het volgende:
Maar goed, als je niet meegaat in het standaard "Marokkanen en de islam zijn kut, opzouten d'r mee" verhaal en daarnaast een rechtstaat best belangrijk vindt, en eigenrichting dus onwenselijk, dan ben je ook als snel links hier op Fok! natuurlijk.
Waarom wordt altijd alles weer naar de facistische hoek geduwd door dezelfde personen?? Is dat 1 of andere nare fetisch?
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hou je even goed vast dan, komt de volgende: ik ben ook niet links. .
Hou je vast... ik ben niet zo rechts als je denkt... en ik stem al zeker geen wilders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')