Neu, niet allemaal.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mensen die stemmen op Wilders afdoen als stom... dat is pas stom. Precies wat er eigenlijk gebeurt... meestal vanuit een minachtende standpunt, want je stemt tenslotte links en hebt dus het morele gelijk aan je kant en alle rechtsfacisten zijn gewoon dom... toch?
Moet ik dan denken aan: "Ali en Achmed lopen op straat. Vraagt Ali aan Achmed: "Mag ik in het midden lopen?"quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Op die manier kan het natuurlijk ook.
Met humor en grapjes breng je hem vast uit z'n rol. Heb het idee dat ie zelf ook niet de meest humoristische persoon is.![]()
Nouja... als jij dat zo zietquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:14 schreef Re het volgende:
[..]
links krijgt toch de schuld van het binnenhalen van de gastarbeiders en daarmee de verislamisering van nederland... nou de Polen zijn momenteel bezig de rottige baantjes te vervullen dus daar kunnen we over 20 jaar dan maar weer links de schuld van geven, dat stelletje katholieke tuig
Dat doet hij ook wel eens. Hoe harder men dat probeert te ontkennen, hoe meer sympathie hij zal krijgen. Door te zeggen dat hij nooit iets zinnigs oppert jaag je kiezers in zijn armen. Veel kiezers hebben evenmin vertrouwen in Wouter Bos en JP Balkenende; als zij en de hunnen maar hard genoeg tegen Wilders in het verweer komen jagen ze een deel van de kiezers rechtstreeks naar Wilders.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:09 schreef Sidekick het volgende:
Door hem serieus te nemen krijgen kiezers het gevoel dat hij iets zinnigs oppert.
Lol... dat geloof je zelf toch niet?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
gelly is een VVD'er met een vette nek..
Wat voor zinnigs doet hij dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:17 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat doet hij ook wel eens. Hoe harder men dat probeert te ontkennen, hoe meer sympathie hij zal krijgen. Door te zeggen dat hij nooit iets zinnigs oppert jaag je kiezers in zijn armen. Veel kiezers hebben evenmin vertrouwen in Wouter Bos en JP Balkenende; als zij en de hunnen maar hard genoeg tegen Wilders in het verweer komen jagen ze een deel van de kiezers rechtstreeks naar Wilders.
Dit bedoel ik dus.quote:
Die vette nek dat weet ik niet, maar hij is inhoudelijk al die jaren op Fok! consequent een VVD'er geweest naar mijn idee ja.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:18 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Lol... dat geloof je zelf toch niet?
Hoezo? Ik zeg toch niet allemaal.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Op dit forum gedraag je je zo elitair en betweterig... tis een misselijk trekje. Moet je echt eens iets aan gaan doen. Staat je niet.
Ja hoor, veel universitair geschoolden tussen die aspergestekers, klopt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nouja... als jij dat zo ziet![]()
Ik heb toevallig bij m'n nieuwe baan bij de introductie kennis gemaakt met een stuk of 15 polen... en geloof me... het is geen rottig baantje, maar een baan op HBO/Universitair niveau. Ik heb er eigenlijk totaal geen moeite mee. Zijn aardige mensen
OMGquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die vette nek dat weet ik niet, maar hij is inhoudelijk al die jaren op Fok! consequent een VVD'er geweest naar mijn idee ja.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus geen 9/11 samenzwering van de US regering???
Hij benoemt problemen met en veroorzaakt door allochtonen. Hij overdrijft daarbij misschien schromelijk, maar hoe je het wendt of keert: er is een groep mensen in de bevolking die (al of niet terecht) claimt alleen maar last te hebben van allochtonen. Bij de grote politieke partijen vinden die mensen geen gehoor; die zitten al weer helemaal vast in de politiek correcte droom waar Pim Fortuyn ze zo hardhandig uit had wakkergeschud. En de manier waarop Wilders nu benadert wordt doet heel erg sterk denken aan hoe diezelfde Fortuyn benadert werd; de grote politieke partijen zijn die les schijnbaar al weer helemaal vergeten. En dus herhaalt de geschiedenis zich nu en mogen we nog blij zijn dat Wilders geen schijntje heeft van het charisma van Fortuyn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat voor zinnigs doet hij dan?
Ik heb altijd VVD of D'66 gestemd (laatste keer LibDem). Dat van die dikke nek valt wel mee dacht ikquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:18 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Lol... dat geloof je zelf toch niet?
Zo, zo, anti-kapitalistische kletspraat hè.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
![]()
Nee dus. Allemaal anti-kapitalistische-prietpraat.
Told you so, refragmental.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb altijd VVD of D'66 gestemd (laatste keer LibDem). Dat van die dikke nek valt wel mee dacht ik
quote:
tot de laatste verkiezingen heb ik ook altijd vvd gestemd...quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik geloof em niet. En dat hij iets zegt maakt het niet meteen waar. Of ben jij zo ontzettend naief?
Hou je even goed vast dan, komt de volgende: ik ben ook niet links.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik geloof em niet. En dat hij iets zegt maakt het niet meteen waar. Of ben jij zo ontzettend naief?
Waar heb je mij ooit een links standpunt zien verdedigen ? Ik ben sociaal liberaal vanwege eigen belang, niet omdat ik anderen zo zielig vind. Verder denk ik in personen en niet in groepen. Ook ben ik van mening dat iedereen verantwoordelijk is voor z'n eigen succes. Wat is daar in hemelsnaam links aan ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:47 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom wordt altijd alles weer naar de facistische hoek geduwd door dezelfde personen?? Is dat 1 of andere nare fetisch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:44 schreef gelly het volgende:
Maar goed, als je niet meegaat in het standaard "Marokkanen en de islam zijn kut, opzouten d'r mee" verhaal en daarnaast een rechtstaat best belangrijk vindt, en eigenrichting dus onwenselijk, dan ben je ook als snel links hier op Fok! natuurlijk.
Hou je vast... ik ben niet zo rechts als je denkt... en ik stem al zeker geen wilders.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hou je even goed vast dan, komt de volgende: ik ben ook niet links..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |