Nee dit heeft totaal niets met stoerdoen te maken...quote:Op donderdag 20 september 2007 22:15 schreef Wutangtony het volgende:
haha
ga zelf eens rekenen man!
en 1500 + WTF is dat?? 37.000 euro?!
Verkapt "zie me 22 jaar zijn en 1500 euro en meer verdienen"
Onzekerheid ontstaat door onwetendheid.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:19 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Nee dit heeft totaal niets met stoerdoen te maken...
Maar ik ben nogal onzeker kwa geldzaken zeg maar, heb altijd het gevoel dat ik tekort kom en altijd meer wil.
En daardoor vind ik het moeilijk om op mezelf te gaan zeg maar.
Ja maar nu krijg ik te maken met huur + water + gas + televisie + internet en ga zo maar door...quote:Op donderdag 20 september 2007 22:21 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
Onzekerheid ontstaat door onwetendheid.
Zet voor jezelf op een rij wat je uitgeeft in een maand en trek dat van je 1500+ af.
Zie je wat je overhoudt!!
Niet bepaald hogere wiskunde dit....
![]()
Tipje: houd in de eerste paar maanden precies bij wat je uitgeeft en waaraan. Dat heb ik op een gegeven moment gedaan en daardoor had ik een veel beter inzicht in wat ik kon uitgeven.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:19 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Nee dit heeft totaal niets met stoerdoen te maken...
Maar ik ben nogal onzeker kwa geldzaken zeg maar, heb altijd het gevoel dat ik tekort kom en altijd meer wil.
En daardoor vind ik het moeilijk om op mezelf te gaan zeg maar.
Je kunt van tevoren uitzoeken wat je daaraan ongeveer kwijt bent. Als je nu 1500 euro inkomen hebt maar bij pa en ma leeft, tja, dan zul je het iets rustiger aan moeten gaan doen, maar daar krijg je iets onbetaalbaars voor terug:quote:Op donderdag 20 september 2007 22:26 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ja maar nu krijg ik te maken met huur + water + gas + televisie + internet en ga zo maar door...![]()
Nettoquote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef Nordic_Blue het volgende:
is die 1500 bruto of netto?
Dat snap ik dus niet hoe kan jij het redden met 100¤ per maand aan uitgaan, dat ben ik op een leuk avondje al kwijt.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:37 schreef Athmozz het volgende:
uitgaan, maar dat verschilt van persoon tot persoon. Kan ook best een serieuze hap uit je budget nemen (100¤ / maand ongeveer bij mij)
Ehm ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:38 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet hoe kan jij het redden met 100¤ per maand aan uitgaan, dat ben ik op een leuk avondje al kwijt.![]()
amper weggaan. Verder reken ik vervoer / parking / entré nooit mee als uitgaanskostenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:38 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet hoe kan jij het redden met 100¤ per maand aan uitgaan, dat ben ik op een leuk avondje al kwijt.![]()
Ja ik zuip dat op met misschien 1 rondje te geven. En in sommige kroegen betaal je 2,30 voor een biertje, want die locale kroegen is niet mijn ding.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ehm ja.Dan kon het wel eens lastig worden. Waar geef je in één avondje stappen 100 euro aan uit? Zuip je zo belachelijk veel?
Ik zou 's beginnen om je in te schrijven bij de AA.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:41 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ja ik zuip dat op met misschien 1 rondje te geven. En in sommige kroegen betaal je 2,30 voor een biertje, want die locale kroegen is niet mijn ding.
dan nog, ik ga normaal uit op cocktails, en die kosten hier 5¤ per stuk, en ik kom bijna altijd met 40à50¤ per avond toe. Alleen als het zoiets is gelijk een proclamatie & geslaagd zijn durf ik wel eens op flesjes champagne over gaan, en dan kom ik wat duurder uit, maar zelfs dan red je het nog met 100¤.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:41 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ja ik zuip dat op met misschien 1 rondje te geven. En in sommige kroegen betaal je 2,30 voor een biertje, want die locale kroegen is niet mijn ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |