Welnee.... die man weet niet eens dat msn bestaat...quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb m van de croky site ge-print-screent![]()
Maar ik eet altijd nibbit en lays
![]()
![]()
![]()
nibb-itsquote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb m van de croky site ge-print-screent![]()
Maar ik eet altijd nibbit en lays
![]()
![]()
![]()
ka'squote:
ik heb gister 3 zakken MM's gekochtquote:Op donderdag 20 september 2007 23:24 schreef covie het volgende:
[..]
ka's![]()
![]()
Maar nu ik medicijnen heb ga ik denk ik afvallen want ik wordt misselijk van nibb-it.
Of nou ja ik wordt elke avond/nacht misselijk, maar gisteren al helemaal na de nibb-it![]()
![]()
je moet ze wel in je mond stoppen hequote:Op donderdag 20 september 2007 23:24 schreef covie het volgende:
[..]
ka's![]()
![]()
Maar nu ik medicijnen heb ga ik denk ik afvallen want ik wordt misselijk van nibb-it.
Of nou ja ik wordt elke avond/nacht misselijk, maar gisteren al helemaal na de nibb-it![]()
![]()
Whehe.... lijkt mn ma welquote:Op donderdag 20 september 2007 23:19 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee.... die man weet niet eens dat msn bestaat...![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb gister 3 zakken MM's gekocht
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:24 schreef covie het volgende:
[..]
ka's![]()
![]()
![]()
mijn moeder krijgt ook altijd msn's op haar telefoon en ze heeft iemand op sms gesproken.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.... lijkt mn ma wel
Als ik zeg dat ik die en die heb gesproken (op msn) denkt ze dat ik heb zitten bellen![]()
Omdat ik veel te veel nibbit eetquote:Op donderdag 20 september 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom moet je afvallen als je misselijk wordt van nibb-it?
covie...quote:Op donderdag 20 september 2007 23:26 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Je maakt me gewoon expres jaloers![]()
Ik vind dat je niet moet zeuren.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:28 schreef covie het volgende:
[..]
Omdat ik veel te veel nibbit eet![]()
Je gaat morgen zeker ook lekker zuipen bij de kroegquote:Op donderdag 20 september 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
covie...
waaaaaarom zou ik dat doen
ik zeur ook niet maar ik MOET niet afvallen maar dat gebeurt gewoon.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet moet zeuren.
zooooo herkenbaarquote:Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef covie het volgende:
[..]
mijn moeder krijgt ook altijd msn's op haar telefoon en ze heeft iemand op sms gesproken.
Nopequote:Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef covie het volgende:
[..]
Je gaat morgen zeker ook lekker zuipen bij de kroeg [afbeelding]
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:27 schreef covie het volgende:
[..]
mijn moeder krijgt ook altijd msn's op haar telefoon en ze heeft iemand op sms gesproken.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet moet zeuren.
je moet niet maar het gebeurt gewoon?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:30 schreef covie het volgende:
[..]
ik zeur ook niet maar ik MOET niet afvallen maar dat gebeurt gewoon.
Werkt PS nou al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |