Die slaapt allang...quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:58 schreef Houniet het volgende:
he michel do you remember?
Dat blijkt wel weer hequote:
massolquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:01 schreef Houniet het volgende:
het 0100 nieuwsik ga slapen. weltrusten gasten
trustequote:Op vrijdag 21 september 2007 01:01 schreef Houniet het volgende:
het 0100 nieuwsik ga slapen. weltrusten gasten
tja, die koude blijft nog wel een paar maandenquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:06 schreef Sander170 het volgende:
Ja hier is het uitstekend indah, wel een beetje koud maar goed uit te houden.
Je hebt gelijk, het is ook maar voor een paar maanden, hooguit een maandje of 4.quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, die koude blijft nog wel een paar maanden
Ja best wel, ik zit hier maar op me werk te fokkenquote:
Ja klopt dat was in Januari, en dat is niet fijn nee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik was toevallig afgelopen Januari twee weken in Nederland toen het sneeuwde en vroor. Das niet echt lekker meer te noemen
leuke werktijdenquote:Op vrijdag 21 september 2007 03:29 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Ja best wel, ik zit hier maar op me werk te fokken
ben maar twee weekjes geweest, sindsdien niet meer buiten Zuidoost Azie geweest.quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja klopt dat was in Januari, en dat is niet fijn nee.
Maar gelukkig vlak na Januari klaart het alweer aardig op, en komt het begin van de zomer eraan.![]()
Ach, eigenlijk is het gewoon slapend rijk worden; Begin om 11uur s'avonds en ben 8 uur s'morgens weer klaar. Met wat geluk krijg ik alleen telefoon tussen 7 en 8 omdat dan de meeste agenten weer beginnenquote:
Ooh twee weekjes is zat joh.quote:Op vrijdag 21 september 2007 03:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben maar twee weekjes geweest, sindsdien niet meer buiten Zuidoost Azie geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |