Ik heb nog steeds géén idee. Daarna heb ik de plaat ook bijna niet meer gehoord (of ik merkte het niet, kan ook)...quote:Op donderdag 20 september 2007 20:17 schreef Cee het volgende:
Hmm, da's dan ook weer zo.
Misschien komt deze MH wel compleet uit de lucht vallen net als die van Juanes. wtf was dat voor actie?
Joel klinkt zo verkouden op dat nummer. Misschien had ie een virusje tijdens het opnemen.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://youtube.com/watch?v=kPEsPy6s908
aangevraagd, lekker nummer
Och, laat ze toch lekker in die waan.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:33 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij weten buitenlanders niet dat Megahit betekent dat je elk uur gedraaid wordt op 3FM. Dus niet dat heel Nederland je plaatje gekocht heeft.
Het probleem is dat die waan bij artiesten nog wel eens naar het hoofd wil stijgen.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, laat ze toch lekker in die waan.
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n vermoeden welk nummer je gaat aanvragen straks.
Eddie Vedder misschien?
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:42 schreef Cee het volgende:
Misschien wordt My Chemical Romance megahit? Hoorde dat liedje een aantal keer vorige week, maar deze week maar amper. Stilte voor de storm? Vind dat ook een tof nummer. Dus doe mij die maar!
Live in de uitzending?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:21 schreef Marc63 het volgende:
Annemieke laat morgenvroeg een tattoo zetten. Jammer dat het zo vroeg is, ben wel benieuwd.
quote:
In mijn lijst staat ie ook als: Street Spirit (Fade Out)quote:Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
(Oja, street spirit. Kan hem ook nooit vinden in mijn mp3 lijst. Zoeken op Fade out krijg ik nooit resultaat)
Slim! Mocht ik hem vinden in de lijst, ga ik hem ook zo noemenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In mijn lijst staat ie ook als: Street Spirit (Fade Out)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |