kijk, dat jij niks met kruisjes hebt is jouw probleem, niet de mijnequote:Op donderdag 20 september 2007 18:45 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Je hebt wat met kruisjes...
Ga nu maar terug in je mand.
als ik DNA wou heten, dan heette ik ook DNA, maar dat wou ik nietquote:Op donderdag 20 september 2007 18:48 schreef Maidenfan het volgende:
Ah djeez, das een smilie... Al even gemakkelijk als deoxyribonucleic registreren als je gewoon DNA wil heten...
Oké, punt gemaakt, plus 't had dan DN moeten zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als ik DNA wou heten, dan heette ik ook DNA, maar dat wou ik niet
is een insider, vaak als je shift+1 doet, om ! te creëren, komt er wel eens een 111 te staan, iemand kwam op het idee om er !!1!1!1!!oneone van te maken, en wéér iemand had het idee om er einz van te makenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:53 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Oké, punt gemaakt, plus 't had dan DN moeten zijn.
Enige kans dat je einz/!11!!1 gaat toelichten?
Thx!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
is een insider, vaak als je shift+1 doet, om ! te creëren, komt er wel eens een 111 te staan, iemand kwam op het idee om er !!1!1!1!!oneone van te maken, en wéér iemand had het idee om er einz van te maken
snapst?
Nog meer kruisjesquote:Op donderdag 20 september 2007 18:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kijk, dat jij niks met kruisjes hebt is jouw probleem, niet de mijne
is al een tijdje dak in KLB jankquote:Op donderdag 20 september 2007 19:07 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
tis maar waarover je wilt zeuren ne ^_^
laat mensen toch zelf kiezen wat ze willen gebruiken man d(=_=)b
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:21 schreef tonks het volgende:
Southpark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |