Dat niet alleen, maar dan zit er een hele hele grote steek bij 'm los.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:39 schreef BigFire het volgende:
als Colin nou nog terugkeert ipv Gregory vd Wiel/Ogararu dan heeft HTC voor mij definitief afgedaan
Gefeliciteerd. Nuttige overwinning.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:36 schreef Nashje het volgende:
Dit is gewoon perfect.
Van der Wiel. Echt uitstekend. Waar is de traagheid van Maduro eigenlijk heen? Speelde ook heel sterk. En Suarez zorgde weer eens voor heel veel dreiging. Stekelenburg doelman nummer 1 van Nederland. Duidelijk.
Dat is het toch ook in jullie optiek?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nuttige overwinning.
Maar je doet nu net alsof het fantastisch was?
Fantastisch voor het moment waar Ajax in zit. Ik had namelijk verwacht dat we met 4-0 van de mat werden geveegd.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nuttige overwinning.
Maar je doet nu net alsof het fantastisch was?
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Fantastisch voor het moment waar Ajax in zit. Ik had namelijk verwacht dat we met 4-0 van de mat werden geveegd.
Zagreb is wel erg gehyped hier zeg. Stelde weinig voor.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Fantastisch voor het moment waar Ajax in zit. Ik had namelijk verwacht dat we met 4-0 van de mat werden geveegd.
Ze hadden er ook (zeker) meer van kunnen bakken, 2e helft dutten ze in.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef F1Bas het volgende:
Zagreb is wel erg gehyped hier zeg. Stelde weinig voor.
Ja dat blijkt nu.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zagreb is wel erg gehyped hier zeg. Stelde weinig voor.
Was weer eens lekker wat strijd te zien van onze jongens, dat was alweer een tijdje geleden.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:19 schreef denthemen het volgende:
mijn complimenten naar de gehele ploeg!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |