Tis een latje relatiequote:Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef Misstique het volgende:
Past dat wel?
Neem je tijd. Je bent nog jong.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:03 schreef Blight het volgende:
Och ja, dat weet ik ook wel. Het kan alleen nog even duren voor het mij gebeuren gaat, denk ik zo.
Vergeet je niet te geven?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:05 schreef Blight het volgende:
Nemen doe ik wel, ja.
Nouja, ze mogen het niet houden.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:06 schreef Misstique het volgende:
Vergeet je niet te geven?
Dat bedoel ik niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Nouja, ze mogen het niet houden.
Ligt aan je "gesprekspartner"quote:Op donderdag 20 september 2007 16:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Zozo, diepe gesprekken.
Dat zeg ik. Zwáre gesprekken.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan je "gesprekspartner".
Ik had niet anders verwacht.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben het met Tiek eens. Over álles.
Zie vorige antwoordquote:Op donderdag 20 september 2007 16:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Zwáre gesprekken.
Zoiets moet spontaan gebeuren S.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:21 schreef Blight het volgende:
Maar Tiek. Je bent toe aan een nieuwe sig.
Wie zegt er even iets tofs?
Net als de TT.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoiets moet spontaan gebeuren S.
Dat heb ik ook niet ontkent. Sterker nog, ben het daar volledig 100% helemaal mee eens.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Then again, S. heeft een punt als het over knuffelen gaat. Dat kan echt alleen met mensen waar je goed verliefd op bent en zelfs dan niet altijd.
Geeft het al af?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:24 schreef Blight het volgende:
Het is hier akelig blauw.
Nooit! Cquote:
Bijna sigwaardig, bijna.quote:
Goed bezig.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:30 schreef Blight het volgende:
We blijven oefenen.
ben je het er niet mee eens soms?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
ontkent, Tiek?
Ik typ tenminste wél snel.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
ontkent, Tiek?
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ben je het er niet mee eens soms?.
*noteertquote:Op donderdag 20 september 2007 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, ik heb dus een hekel aan mensen die op me af rennen en me vastgrijpen.
Jamaar...quote:Op donderdag 20 september 2007 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, ik heb dus een hekel aan mensen die op me af rennen en me vastgrijpen.
Ik zit in Arnhem m'n relatie te onderhoudenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik typ tenminste wél snel..
What's wrong with this picture?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit in Arnhem m'n relatie te onderhouden. Hij op de bank met de laptop, ik achter de pc
.
Volgens mij heb ik de eerste keer dat ik bij 'm thuis was even zitten FOKken, dus ik zou het eerder nostalgie willen noemenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:37 schreef Misstique het volgende:
Je zit in een sleur c_c. Nu al.
Nee, en ik mag er ook niet meer over zeurenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:37 schreef Misstique het volgende:
Hij heeft je zeker ook geen bloemen gegeven, huh?
Dago heeft tijdens onze eerste date ook achter mijn pc gezeten.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de eerste keer dat ik bij 'm thuis was even zitten FOKken, dus ik zou het eerder nostalgie willen noemen.
At least you're on top of things.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:38 schreef HeatWave het volgende:. Ik heb hetzelfde, ik zit hier te werken, mijn vriendin 1 verdieping lager
.
We zijn echt een stel kutnerds bij elkaar.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dago heeft tijdens onze eerste date ook achter mijn pc gezeten..
Wat een homo. Dumpen die gast.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, en ik mag er ook niet meer over zeuren.
Het wordt erger. We hebben bij onze eerste ontmoeting 2 delen LOTR gekeken.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We zijn echt een stel kutnerds bij elkaar.
5 december!!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:41 schreef Blight het volgende:
Wanneer was PT ook alweer?
Ik zit nog in dubio of ik kaarten ga halen ja of de neen.quote:
Wij zijn in de Eusebius-kerk geweest, op zoveel honderd meter hoogtequote:Op donderdag 20 september 2007 16:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het wordt erger. We hebben bij onze eerste ontmoeting 2 delen LOTR gekeken.
Maar zat je ex wel bij jou achter je pc? Dat is het punt namelijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef Blight het volgende:
Ik heb eigenlijk maar zelden achter de PC gezeten als m'n ex bij mij thuis was. Wel kwam ik vaak later dan afgesproken bij haar omdat er dan nog voetbal op TV was.
Ik heb ze al weken binnen.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zit nog in dubio of ik kaarten ga halen ja of de neen.
Nee.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar zat je ex wel bij jou achter je pc? Dat is het punt namelijk.
Dat is best romantisch.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wij zijn in de Eusebius-kerk geweest, op zoveel honderd meter hoogte.
Dan val je buiten ons groepje.quote:
Ja, dat ben ik met je eens. Toeval wilde gewoon dat de PC daar niet voor gebruikt werd.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Och, het is wel lekker om even iets voor jezelf te doen, als het niet te lang duurt.
Topquote:Op donderdag 20 september 2007 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Och, het is wel lekker om even iets voor jezelf te doen, als het niet te lang duurt. Trouwens, m'n concertbon blijkt geldig te zijn in de HMH, dus ik denk dat ik wellicht alsnog naar PT ga.
Inclusief krullen?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:48 schreef Blight het volgende:
Hoe lang is die lange?
Wilniet.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Top.
Neem je die lange ook mee dan?
Ik ben bezig, blinde!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:51 schreef Blight het volgende:
DOORGAAN! POSTEN!
Das mooiquote:Op donderdag 20 september 2007 16:51 schreef Misstique het volgende:
c_c wat heb ik een respect voor je, echt.
Ja. Ik kan me niet echt heugen dat hij zo lang is, namelijk. Misschien word ik gek.quote:
Hey. Krullebol. Ga je mee naar PT? *bambi-oogjesquote:Op donderdag 20 september 2007 16:52 schreef Litso het volgende:
tvpurno
Wanneer is euh.. dinges weer terug?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Das mooi. Maar het is momenteel wel écht een zooitje daar. Ik zou er echt 's iets aan moeten doen
. Sowieso moeten die filters er even komen en meer fatsoenlijke, wetenschappelijke topics geopend worden.
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
At least you're on top of things.
Vergeleken met c_c wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja. Ik kan me niet echt heugen dat hij zo lang is, namelijk. Misschien word ik gek.
Top. Enjoy.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Niet altijd hoor, *wink wink, nudge nudge*..
30 min en ik heb weekend.
Mod worden?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:57 schreef rompompom het volgende:
Even de verhoudingen weer wat normaliseren, hoor.
I willquote:
Ja, okay. Dat weet ik nog wel. Ik ben zelf 192cm, misschien dat dat iets scheelt.quote:
Jij gaat toch C&H modden?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:57 schreef rompompom het volgende:
Even de verhoudingen weer wat normaliseren, hoor.
Haal 'm nu, dan ben je tegen die tijd vergeten dat het zo stervensduur was!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik zit nog in dubio of ik kaarten ga halen ja of de neen.
Gaat me niet echt om 't geld. Ik ben rijk.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Haal 'm nu, dan ben je tegen die tijd vergeten dat het zo stervensduur was!!
Oh, ok.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Gaat me niet echt om 't geld. Ik ben rijk..
Ik vind jou leuk. Dat weet je hè?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:01 schreef Blight het volgende:
[..]
Gaat me niet echt om 't geld. Ik ben rijk..
Rijkdom is ook maar relatief, hè.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind jou leuk. Dat weet je hè?.
Wat is je punt?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:03 schreef Blight het volgende:
[..]
Rijkdom is ook maar relatief, hè.
Het leven is hard.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:05 schreef Blight het volgende:
Nou. Je wilt me niet meer als mijn banksaldo tegen blijkt te vallen. En dan moet ik weer een topic openen in R&P.
Dat loopt ook uit zichzelf naar huis?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:10 schreef Blight het volgende:
Net als het brood van de Aldi.
uiteindelijk wel. Maar het is vooral hardquote:Op donderdag 20 september 2007 17:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat loopt ook uit zichzelf naar huis?
Hmm, toffe meisjes na een flinke hoeveelheid bier. Ik denk dat je blij mag zijn dat ze een vriend heeft.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef mcDavid het volgende:
En toffe meisjes die een vriend hebben.
The good ones are always taken.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef mcDavid het volgende:
Joah, de rest vond dr allemaal lelijk. Maar ik heb écht mijn best gedaan objectief te kijken, en ze was écht niet lelijk!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, toffe meisjes na een flinke hoeveelheid bier. Ik denk dat je blij mag zijn dat ze een vriend heeft.
Maar onthoud wel: Alles kan kapot!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:52 schreef mcDavid het volgende:
Verkapte "ik ben een 'good one' "-post.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
The good ones are always taken.
Ohja godver.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar onthoud wel: Alles kan kapot!
Dit vraagt om een deskundig oordeel van mede-BeF'ers.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Joah, de rest vond dr allemaal lelijk. Maar ik heb écht mijn best gedaan objectief te kijken, en ze was écht niet lelijk!
Scherp, mcD, héél scherp!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Verkapte "ik ben een 'good one' "-post.
Ik heb geen foto's helaas.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dit vraagt om een deskundig oordeel van mede-BeF'ers.
Er was weinig verkapts aan idd.quote:
quote:
Voor de staat waar ik in verkeer was het best scherp!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er was weinig verkapts aan idd.
Maar ook beter.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:22 schreef rompompom het volgende:
Het kan veel slechter.
Whehehe.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:23 schreef rompompom het volgende:
Voor een dame van 9½.
Is dat de nieuwe Euroknaller?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:24 schreef Misstique het volgende:
mcPedo
Huur een pool.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:25 schreef Janetje het volgende:
Ik moet m'n prullenbak leeggooien, maar ik ben te lui.
Wat nu?
Oh wacht..quote:Op donderdag 20 september 2007 21:26 schreef Misstique het volgende:
Of een arme student.
Eet het op. Allemaal. Recycling is ín, jeweets.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:25 schreef Janetje het volgende:
Ik moet m'n prullenbak leeggooien, maar ik ben te lui.
Wat nu?
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:21 schreef mcDavid het volgende:
Ze doet HBO dus zal minstens 17 jaar oud zijn.
Vroege leerling.quote:
Je kwoot de verkeerde denk ik, in je al je goedheid.quote:
Behalve jij dan.quote:
joah. EN 20/2 +7 = 17 dus het mag.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kwoot de verkeerde denk ik, in je al je goedheid..
Edit: och, zo had ik het nog niet bekeken.
Jammer joh, dat ze al bezet is. En dat iemand anders dus wél elke avond er overheen mag.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
joah. EN 20/2 +7 = 17 dus het mag.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jammer joh, dat ze al bezet is. En dat iemand anders dus wél elke avond er overheen mag.
quote:
Groeten aan je rechterhand.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
Hmm.. denk dat mijn darmstelsel dat niet op prijs zal stellen.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eet het op. Allemaal. Recycling is ín, jeweets.
Wedden dat die beter is dan háár rechterhand!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Groeten aan je rechterhand.
Wat doe jij uit je hok?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef oshiro het volgende:
Wat een verhaal ook weer, David, wat een verhaal.
Dude, je was erbij!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef oshiro het volgende:
Wat een verhaal ook weer, David, wat een verhaal.
Wedden dat je dat nooit zult weten?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wedden dat die beter is dan háár rechterhand!
Met die instelling kom je er nooit mcD....quote:Op donderdag 20 september 2007 21:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wedden dat die beter is dan háár rechterhand!
Wedden van wel, mits we wedden om 1000 euro?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wedden dat je dat nooit zult weten?
Mja, het bier was opquote:
Aanranding is nog steeds strafbaar, mcD.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wedden van wel, mits we wedden om 1000 euro?
Daarom, David, daarom.quote:
Ksssst terug naar PUB.quote:
voor 900 euro wil ze er vast wel even aanzittenquote:Op donderdag 20 september 2007 21:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Aanranding is nog steeds strafbaar, mcD..
Ik zit alleen in pub voor liiszle. En die is er niet.quote:
Zucht.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ga jij nou maar dromen over je kassameisje
Dan ga je haar zoeken.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zit alleen in pub voor liiszle. En die is er niet.
Neuh.quote:
Om vervolgens de hele avond/nacht gezellig te kletsen bij het kaarslicht alvorens apart te gaan slapenquote:
Neuken?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:44 schreef Janetje het volgende:
Het lijkt hier R&P wel men..
Gátver, niet dat kloteforum.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:44 schreef Janetje het volgende:
Het lijkt hier R&P wel men..
Kan niet, DD is er niet.quote:
It wasn't meant to be.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Om vervolgens de hele avond/nacht gezellig te kletsen bij het kaarslicht alvorens apart te gaan slapen
Mwa dat valt wel mee.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:47 schreef Misstique het volgende:
Was liiszle niet diegene met die intens lelijke muil?
Nee, die met die intens lekkere tieten!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:47 schreef Misstique het volgende:
Was liiszle niet diegene met die intens lelijke muil?
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef Misstique het volgende:
Nee nee, zij was die met die gele tanden en stinkende adem. Ik weet het zeker.
Waarom vraag je het dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef Misstique het volgende:
Ik zeg het. Opgeslot dus.quote:
Ik herinnerde het me weer vlak nadat ik mn vraag had gesteld.quote:
Godver, omgekeerde psychologie werkt niet.quote:
Geen idee, daar lette ik niet op.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:50 schreef Misstique het volgende:
En bedankt...quote:Op donderdag 20 september 2007 21:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik zit alleen in pub voor liiszle. En die is er niet.
+1 scherp.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Godver, omgekeerde psychologie werkt niet.
Voortaan beter nadenken voordat je wat vraagt dus.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik herinnerde het me weer vlak nadat ik mn vraag had gesteld.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voortaan beter nadenken voordat je wat vraagt dus.
Happyhappy joyjoy.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:56 schreef Janetje het volgende:
Hey, nog een.
quote:
Het sterft hier van de pauperstudenten inderdaad!quote:Op donderdag 20 september 2007 21:56 schreef Janetje het volgende:
Hey, nog een.
Inderdaad David, rot eens op.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het sterft hier van de pauperstudenten inderdaad!.
Klopt, maar dat gaat vanzelf over.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het sterft hier van de pauperstudenten inderdaad!.
anwpaal?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer dat je er geen "anw" voor zei.
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
FOK! stok door NL-spel Deel 65 nieuwe ronde *0* Mook *0*
Hij lag in Mook.
Kijkt het originele woord wat paal bevatte nog eens na. Dan zie je de gruwelijk slechte grap wel.quote:
Vlieg op.quote:
Matig idd.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kijkt het originele woord wat paal bevatte nog eens na. Dan zie je de gruwelijk slechte grap wel.
DOODSVERWENSING!! BAN!!! BAN!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Banaanvraag!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
DOODSVERWENSING!! BAN!!! BAN!!!!!!!!!!!!!!!
Sheeboy?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
DOODSVERWENSING!! BAN!!! BAN!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vat 'm nog steeds niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het moeten uitleggen verbetert het ook niet echt.
Mijn vriend is lekker FA.quote:
Das jouw fout.quote:
Achteraf gezien is dat het beste wat me de afgelopen 3 jaar overkomen isquote:Op donderdag 20 september 2007 22:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij is bedoeld voor mensen die doorgaans niet van hun opleiding zijn getrapt.
Hm, daar had ik een filmpje vanquote:Op donderdag 20 september 2007 22:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zaterdag weer.
En nu met die brommert van je tegen een boom op rijden! Vort!
Daar is heul nik fouts aan, meiske.quote:
Echt wel.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar is heul nik fouts aan, meiske..
Niet zeuren. Ik had laatst 8 vuilniszakken staan i.v.m. te lui zijn ze buiten te zetten.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:17 schreef Janetje het volgende:
Maar goed, ik zit nog met die prullenbak.
DD.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:17 schreef Janetje het volgende:
Niet zeuren, jij kan ze gewoon uit je raam tyfen, dan komen ze ook aan de voorkant uitquote:Op donderdag 20 september 2007 22:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik had laatst 8 vuilniszakken staan i.v.m. te lui zijn ze buiten te zetten.
Je kan om te beginnen eens gaan staan. Kijken hoe dat voelt enzo.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:17 schreef Janetje het volgende:
Mét laptop?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan om te beginnen eens gaan staan. Kijken hoe dat voelt enzo.
Die komt pas volgende week hierheen..quote:
Dan komen ze uit in de dakgoot tussen mijn huis en dat van de buren, smartassquote:Op donderdag 20 september 2007 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij kan ze gewoon uit je raam tyfen, dan komen ze ook aan de voorkant uit
Ja uuh, dan loop je die 5 stappen door de dakgoot ffquote:Op donderdag 20 september 2007 22:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan komen ze uit in de dakgoot tussen mijn huis en dat van de buren, smartass
Een stoomkatapult op je dak, zodat je alles zo de gracht in kunt lancerenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan komen ze uit in de dakgoot tussen mijn huis en dat van de buren, smartass
Dan lanceer ik het wel naar het dakterras van Jansbrugquote:Op donderdag 20 september 2007 22:26 schreef oshiro het volgende:
[..]
Een stoomkatapult op je dak, zodat je alles zo de gracht in kunt lanceren
Goeie.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan lanceer ik het wel naar het dakterras van Jansbrug
Mag Paul het opruimen![]()
Nog 52 lapo's dan is het zover!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:31 schreef rompompom het volgende:
Is-ie al vol?
Ha kuthond.quote:
Gemaikuuuliseerd.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:39 schreef Pwny het volgende:
Huuuuuu ? war is m'n psot
Dat is wel in jouw stijl ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:40 schreef cerror het volgende:
Goede TT.
Bel spoorloos verzocht!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:39 schreef Pwny het volgende:
Huuuuuu ? war is m'n psot
Welkom.quote:
Ha, nieuweling. Wij verwelkomen u met open armen. Kom en deel brood met ons.quote:
Brood? BROOD????!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ha, nieuweling. Wij verwelkomen u met open armen. Kom en deel brood met ons.
Doch eerst uw tieten posten.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
We hebben een kliekje opgericht...
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doch eerst uw tieten posten.
Of indien u deze zelf niet heeft, dan die van uw vriendin.
Hij hoort bij mij.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doch eerst uw tieten posten.
Of indien u deze zelf niet heeft, dan die van uw vriendin.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij hoort bij mij.
Tietenposten is danig overbodig.
Oe.. mn eigen stalkert. Best stoer.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Brood? BROOD????!!!!
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Al heb ik hier ook weinig te zoeken, ik stalk Tiek gewoon.
Zo ben ik, kuisch ende zedigh.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ah, dat is nog eens een zedelijk voorstel.
We aim to scarequote:Op donderdag 20 september 2007 23:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oe.. mn eigen stalkert. Best stoer.
Try harder.quote:
Tiek zei harder.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat moet je maar aan Janetje vragen...
Godver misluktquote:Op donderdag 20 september 2007 23:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij hoort bij mij.
Tietenposten is danig overbodig.
Je liet m'n hand los.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:24 schreef Misstique het volgende:
Ik ga ff wat te drinken halen en jullie zijn meteen pia?.
Nee, slapen.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:24 schreef Misstique het volgende:
Ik ga ff wat te drinken halen en jullie zijn meteen pia?.
quote:Op donderdag 20 september 2007 23:29 schreef rompompom het volgende:
Nee; slapen.
Hoi ouwe.quote:
Tof, welke?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:50 schreef cerror het volgende:
Ik heb bier en een horrorfilm. Fuck yeah.
1408.quote:
Moet ik ook nog eens kijken.quote:
Voor mij nog 7,5 ofzoquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:39 schreef Kuukske het volgende:
Nog 4 uur tot weekend.
Sterkte.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:42 schreef nyny83 het volgende:
Voor mij nog 7,5 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |