Toch leuk om even een glimpje mee te krijgen, SeLang!quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:07 schreef SeLang het volgende:
Okee, toch ff een picca kunnen uploaden. Zoals gezegd een brakke camera (3 megapixel, max 200 ASA, max belichtingstijd 1") maar het geeft een indruk van wat ik vanmorgen rond 5:30 vanaf mijn balkon kon aanschouwen. Irl is het natuurlijk veel mooier.
[ afbeelding ]
Yes! En ik bel je zeker op als ik daar ben (nu weet ik nog niet precies wanneer). Ik ben nu nog op Bohol (=tof!) en morgen vertrek ik naar Negros. Een aantal dagen (of een week) daarna zal ik wel naar Mindanao gaan en Cagayan de Oro zit in de planning (nou ja planning... lijstje van bestemmingenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:44 schreef rene29 het volgende:
Was je nog van plan om Mindanao aan te doen SeLang?
Klopt, we moesten natuurlijk een selectie maken van een aantal eilanden waar we heen wilden en toen is Mindanao dus afgevallen ivm de onrust door de aankomende verkiezingen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:02 schreef rene29 het volgende:
Je slaat mindanao dus helemaal over?
jammer.
Selang, ik hoor t wel.
Arrff! Sterkte!quote:Op zondag 10 januari 2010 10:25 schreef SeLang het volgende:
Motorcycle in de puin gereden en 6 hechtingen in m'n knie.
T is ook altijd t zelfde....quote:Op zondag 10 januari 2010 14:57 schreef Gianthuust het volgende:
[..]
Klopt, we moesten natuurlijk een selectie maken van een aantal eilanden waar we heen wilden en toen is Mindanao dus afgevallen ivm de onrust door de aankomende verkiezingen.
Maar we zullen vast nog eens terugkomen. We hadden namelijk ook naar Bohol gewild (wat ook is afgevallen) aangezien mijn moeder daar lokale contacten heeft en we dus een glimp van het plattelandsleven kunnen zien.
Sorry beetje druk geweest heir ...quote:
Sterkte ... Misschien moet je verhuizen naar Dumaguete (ff de ferry nemen vanaf siquijor).quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:00 schreef SeLang het volgende:
Morgen gaan m'n hechtingen eruit, maar ik kan m'n been nog amper buigen. Ik zit dus nog steeds vast op Siquijor. Voorlopig ga ik er nog steeds vanuit dat ik nog naar Mindanao en naar Palawan ga, maar het hangt dus af van de ontwikkelingen wb gezondheid want in deze conditie kan ik nieteens in een boot of bus. Hiken/ raften/ etc kan ik in elk geval uit m'n hoofd zetten ben ik bang
Ongeveer daar ben ik van m'n motortje geflikkerdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:13 schreef RickDek het volgende:
Ga voor al naar het beschermde natuurgebeid (ben de naam even kwijt, maar het is in het midden van het eiland, hoogste punt (rond de 1000 meter max) en is nog het originele bos) als je je weer iets beter voelt.
Je kan gewoon iemand in huren om je daar heen te brengen, maar mooiste is met de motor of 4x4.
Laatste keer dat ik daar was zat ik midden tussen de mist ... prachtig ....
Ik betaal 490 / nacht.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:13 schreef RickDek het volgende:
Ik ken kiwi dive resort niet, maar als ik daar ben zit ik altijd in coco grove. redelijk te betalen (ik geloof dat wij laatst 2500 of 3000 per kamer betaalde) en op zich nog redelijk gezellig met activiteiten als je wilt.
Het is ook een mooi resort.
dan ben je niet op de zelfde plek geweest als ik, er was ook niet veel weg meer. vandaar dat een 4x4 echt nodig was, anders had ik er nu nog steeds gestaan.... De auto gaf 900 meter aan (en dat is correct als ik hem reset op zee nivo).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ongeveer daar ben ik van m'n motortje geflikkerd
Het is er trouwens iets lager, iets meer dan 500 meter.
Ok dat zijn inderdaad iets andere prijzen ...quote:[..]
Ik betaal 490 / nacht.
Mijn duurste overnachting in de Filippijnen was 1200 (dat hotel in Legazpi met balkon + mooi uitzicht op Mayon vulkaan). De goedkoopste was 150 pesos in Batad, met bijna even mooi uitzicht! (op rijstterrassen)
Ik denk dat jij dan in de war bent met een ander eiland.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:52 schreef RickDek het volgende:
[..]
dan ben je niet op de zelfde plek geweest als ik, er was ook niet veel weg meer. vandaar dat een 4x4 echt nodig was, anders had ik er nu nog steeds gestaan.... De auto gaf 900 meter aan (en dat is correct als ik hem reset op zee nivo).
[..]
Ok dat zijn inderdaad iets andere prijzen ...
Coco Grove is een paar klassen hoger
In dat geval moet je dus daar maar niet heen gaan haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |