hoi sara!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:18 schreef sararaats het volgende:
hoi Aarti.
mensen, ik ga een tijdje bezinnen. weet het niet meer
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=yQoZmYUuvXw
Dat spreekt.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, geinig.
Maar ik wil liever een Avenue Kuuk. Natuurlijk.
R.I.P.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:18 schreef sararaats het volgende:
mensen, ik ga een tijdje bezinnen. weet het niet meer
Richt een praatgroepje op of zo....quote:
als er in die praatgroep pijnloos en zonder tandarts een nieuw stuk kies wordt aangebracht, prima.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:56 schreef jackson het volgende:
[..]
[..]
Richt een praatgroepje op of zo....
wat ASO! kan je hier echt niks tegen doen?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:01 schreef CherryLips het volgende:
oja, krijg eindelijk mail terug van scriptiebegeleider.
Hij gaat hem pas in de eerste week van oktober nakijken.
GODVERDOMME. Hoeveel collegegeld gaat me dit nog kosten?
Ik zou niet weten wat, eigenlijkquote:Op donderdag 20 september 2007 17:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat ASO! kan je hier echt niks tegen doen?
Bleghquote:Op donderdag 20 september 2007 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat, eigenlijk.
Pfff. Klote hoor.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:01 schreef CherryLips het volgende:
oja, krijg eindelijk mail terug van scriptiebegeleider.
Hij gaat hem pas in de eerste week van oktober nakijken.
GODVERDOMME. Hoeveel collegegeld gaat me dit nog kosten?
Moord helpt vast niet hč?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat, eigenlijk.
Even wat extra nadruk en het is perfect.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Beste studieadviseur,
Hoi, ik weer. Weet u nog? Van die vorige wtee klachten die ik in 2005 had ingediend wegens het gebrekkige masterprogramma en het dreigement van m'n tutor? Het is weer zover. Jaja, bijna drie jaar nadat ik met de master ben begonnen, ben ik nog steeds niet klaar. Het is weer feest, de faculteit ligt nog steeds op z'n gat. Ik ben al enige tijd bezig met mijn scriptie. Begin augustus heb ik eindelijk mijn prefinal ingeleverd, zodat ik in oktober mijn bul kon ontvangen, maar mijn prefinal is nog altijd niet nagekeken dus ik word gedwongen om pas in maart af te studeren. Ik ontving zojuist mail van mijn begeleider waarin hij me vertelde dat hij mijn prefinal scriptie pas begin oktober zou nakijken. Al die tijd betaal ik me blauw aan collegegeld terwijl ik geen colleges volg en terwijl ik mijn prefinal allang heb ingeleverd. Op dit tempo wordt de deadline van februari nog krap, en ik betaal me scheel aan collegegeld.
Is er een manier om teruggave te regelen, aangezien ik het belachelijk vind hoe de procedure is verlopen? Jullie moeten allemaal dood.
groetjes, CL
Kort en bondig is beter.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Beste studieadviseur,
Jullie moeten allemaal dood.
groetjes, CL
terug naar de nazi-look?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:55 schreef Q. het volgende:
Ja. Verhaaltjes voorlezen.
Hierquote:Op donderdag 20 september 2007 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
TD waar is de hoogravenseweg ofzo vanaf jouw huis gezien? daar beetje in de buurt?
Tadaaaaaaaaa.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 19:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Gaan ze bij de tijdelijke zelfstandige woningen bij de ssh ook al extra eisen stellen waar ik niet aan voldoe.
Ik ga ze echt in elkaar slaan.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Gaan ze bij de tijdelijke zelfstandige woningen bij de ssh ook al extra eisen stellen waar ik niet aan voldoe.
Misschien naar de sportschoolquote:
Sportief gedoe. Ongezond!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Misschien naar de sportschoolmits de prijs enigszins meevalt en er nog plek is voor wat ik wil doen
Nee hoor, zo lang sta ik daar nog niet ingeschreven. Stom geweest om me niet eerder in te schrijven, I know.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoals? minimaal 2 jaar ingeschreven bij woningnet voldoe je wel aan toch?
Woningnet heeft mijn inschrijving weer netjes geactiveerd trouwens
niks stoms aan op zich je denkt er niet zo bij naquote:Op donderdag 20 september 2007 19:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee hoor, zo lang sta ik daar nog niet ingeschreven. Stom geweest om me niet eerder in te schrijven, I know.
Ja, plus dat m'n financiële situatie destijds nog veeeel krapper was.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niks stoms aan op zich je denkt er niet zo bij nanet als dat ik mnn adres vergat te wijzigen en dus uitgeschreven werd
de eerste tig jaar heb je toch niks aan ze
Morgen tussen 11u en 13u, schikt dat?quote:Op donderdag 20 september 2007 19:36 schreef Q. het volgende:
Dan moeten wij maar gewoon trouwen, Twist, kan je bij mij inwonen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |