Ja, in de achterdeur van de flat. Een algemene ingang dus. Maar er MOEST iemand bij zijn van de SSH.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:27 schreef jackson het volgende:
Ok, tuurlijk wil ik seks met kuuk...
Ik kan de schijn ook nooit lang ophouden![]()
![]()
![]()
Ja, je wil toch.....quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, dit is ook wel een leuke sig.
Ik kijk er dan ook erg naar uitquote:Op donderdag 20 september 2007 15:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ophouden!![]()
Dat beloofd veel goeds voor die seks beurt.![]()
Naakt neem ik aan ?!quote:Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Nou, van de seks ga ik heel disappointing over op het ophangen van de was.
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
Is ook jammer als je thuis komt en er is niemand....quote:
ik krijg er spontaan hoofdpijn vanquote:Op donderdag 20 september 2007 15:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Is ook jammer als je thuis komt en er is niemand....
Nee, ik ken het niet
Hmm hendig. En raar kind ook trouwensquote:Op donderdag 20 september 2007 15:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja, in de achterdeur van de flat. Een algemene ingang dus. Maar er MOEST iemand bij zijn van de SSH.
En omdat mijn gekke huisgenote erover had geklaagd bij de SSH, moet ik er maar bij zijn.
Want dat gekke kind zit doordeweeks in het gesticht.
Gisteren stond er iemand van de SSH voor de deur, voor de kraan die lekte. Dat had zij dus ook gemeld. Die kraan lekt dus helemaal niet, hij gaat alleen wat stroef dicht. Was die man voor niets gekomen.
Het hangt en druppelt wat na. Ik weet niet zeker of dit echt een verandering van onderwerp bewerkstelligt.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:32 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:42 schreef Kuukske het volgende:
Nee, niet naakt J. Wat denk je wel niet van me.
Mja, nu je het zo zegt.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:43 schreef Litpho het volgende:
Het hangt en druppelt wat na. Ik weet niet zeker of dit echt een verandering van onderwerp bewerkstelligt.
Zo is dat...quote:
Ik draai op zeer laag volume de nieuwste podcast van tiesto... maar hij staat eigenlijk te zachtquote:Op donderdag 20 september 2007 15:46 schreef TwistedDarling het volgende:
Jefferson Airplane - White Rabbit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |