Ik ook, alleen dan op Project Hardcorequote:Vet weekendje achter de rug
Idd, bartman zei nog dat je even voorbij liep. Maar je was al beetje te ver eer dat ik het door had.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zag he in een flits voorbijkmen bij je was denk ik op weg naar de bar, maar je liep veel te sneldus kon je niet meer aantikken
maar het was een zeer geslaagd feestdie posters die ze gratis weggaven
![]()
quote:Southstylers - Blending Beats E.P.
art. nr. : FUSION 042-5
A1. Pounding Remix (Deeper Inside Mix)
B1. Pwoap (Live Mix)
B2. Wicked Generaton
Release datum : maandag 1 oktober 2007
Medium : 12-inch
Label : Fusion Records
Dat zal best wel jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:07 schreef Pelgrim het volgende:
10 November southstylers in de Time out, ik twijfel of ik moet gaan. Waarschijnlijk hartstikke druk vanwege Zany dan.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:27 schreef ishetik het volgende:
Hmm tempo pusher zegt me wel wat, maar kan me zo even niet voor de geest halen hoe die ook alweer ging..
Dan moet je dus duidelijk voor Euphoria kiezenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:07 schreef Pelgrim het volgende:
10 November southstylers in de Time out, ik twijfel of ik moet gaan. Waarschijnlijk hartstikke druk vanwege Zany dan.
Ik ga zeker naar Euphoria, check de line up man:quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:07 schreef Da_Ripper het volgende:
10 November:
- southstylers Time out
- Euphoria Paard van Troje
- A-Lusion, Prophet Nijkerveen
- Houseclassics HeinekenMH
Om maar een paar feesten die avond te noemen![]()
Ik luister het andere channelquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
lekker setje van de vision op FearFm (nieuwe van de Equal mindz)
8 okt komt Jones
Ik heb er echt op gelet op jouw shirtje, maar heb je echt niet gezien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:22 schreef LeonH het volgende:
Heeft iemand hier nog iemand zien rondhuppelen met een shirtje aan met oordopjes en een mp3-speler erop aan de voorkant?
Heb werkelijk niemand gezien alleen het shirtje van Boy, maar wist dus niet wie van de 3 het was![]()
Dat ziet er inderdaad een potje lekker uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga zeker naar Euphoria, check de line up man:
Line-up
Beholder favoriet
D-Block & S-te-Fan
Kevin Kaos
Zany
Zatox
MC: Villain
hm... mja... Volgende keer beter!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb er echt op gelet op jouw shirtje, maar heb je echt niet gezien.![]()
Ik vier er mijn verjaardag dus je bent welkomquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad een potje lekker uit![]()
Maar wel in Den Haag, Tilburg was beter geweestquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:16 schreef JortK het volgende:
Ik ga zeker naar Euphoria, check de line up man:
@Nattermanquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lees zojuist op partyflock dat er wordt gewerkt aan een hardstyleconcept in Bozzin! (Bericht van DJ Marcky, dat zal toch wel redelijk betrouwbaar zijn, niet?)
mijn berichtje: Klik
Eindelijk, hoop dat het wat wordt daar, want Bozzini lijkt me een perfecte locatie voor zulke feesten!
Errug goed... goed geluid... goed party vollukquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Maar wel in Den Haag, Tilburg was beter geweest![]()
hoe is die tent? Ik lees net de discussie op partyflock
Goede keuzequote:Op maandag 1 oktober 2007 22:38 schreef Da_Ripper het volgende:
* Euphoria toegevoegd aan persoonlijke agenda
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vier er mijn verjaardag dus je bent welkom
Aaah, dat zal dus de datum zijn!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
@Natterman
De agenda van Jones:
02.11.2007 [22.30 - 00.00]
Explosive Cartuning, Bozzini (Kerkrade)
![]()
Dat klinkt heel goed! Es kijken of ik dan van de partij kan zijnquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:07 schreef Pelgrim het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Goede keuze
Als ik je tegenkom krijg je zeker een biertje van me
Oke cool. Staat nog niks op de Time-Out site zelf. Maar hier ben ik zéker van de partij. Zal inderdaad wel pleuris druk worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:36 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/104366:Your_ultimate_Time_Out.html
Weet je wat druk gaat worden. De matrixx a.s. zaterdag. Echt niet normaal. Nu al meer dan 2000 inschrijvingen op PF. Das echt ziek....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke cool. Staat nog niks op de Time-Out site zelf. Maar hier ben ik zéker van de partij. Zal inderdaad wel pleuris druk worden.
En dan te bedenken dat ik nog mensen aan het vertellen ben dat er iets heel erg leuks is in de matrixx as zaterdagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet je wat druk gaat worden. De matrixx a.s. zaterdag. Echt niet normaal. Nu al meer dan 2000 inschrijvingen op PF. Das echt ziek....
Godverquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Weet je wat druk gaat worden. De matrixx a.s. zaterdag. Echt niet normaal. Nu al meer dan 2000 inschrijvingen op PF. Das echt ziek....
Same here, ik twijfel echt nou......quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:51 schreef Sethje het volgende:
Ik ga zaterdag wss niet naar de Matrixx lijkt me toch te druk.
Volgende week vrijdag 3 years ect D_block & S-te-fan en jones, en dan zaterdag hardforce A-lusion,jones,josh & wesz
Southstylers ben ik ook bij
niet over jullie maar in het algemeen; twijfelaars zijn goed. Weet zo snel ff niet meer precies WELK feestje @ xx, maar heb eerder gezien oa op PF, dat de bezoekersaantallen stegen, en dat daardoor mensen begonnen te twijfelen en afhaken, en daardoor er uiteindelijk een hoop mensen minder gaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Same here, ik twijfel echt nou......
Nou gemiddeld haken er 200 tot 300 mensen af, zover ik het een keer bijgehouden heb, maar ik zie wel weer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:51 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
niet over jullie maar in het algemeen; twijfelaars zijn goed. Weet zo snel ff niet meer precies WELK feestje @ xx, maar heb eerder gezien oa op PF, dat de bezoekersaantallen stegen, en dat daardoor mensen begonnen te twijfelen en afhaken, en daardoor er uiteindelijk een hoop mensen minder gaan.
Was toen in een discussie, het word zo druk, bladiebla... en uiteindelijk viel het hardstikke mee, en hadden die mensen een gruwelijk feestje gemist
dus gewoon gaan zeg ik![]()
Sta je te tellen bij de deur?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou gemiddeld haken er 200 tot 300 mensen af, zover ik het een keer bijgehouden heb, maar ik zie wel weer.
nee ik kijk meestal de avond ervoor hoeveel mensen zich ingeschreven hebben en hoeveel uiteindelijk het feestje toch uit hun agenda hebben gehaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |