O.Aquote:Op donderdag 27 september 2007 20:25 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Jij hebt de reacties op PF! gelezen
nou... in die reset hardstyle mix zitten er 6 in 15 min. dus 2 erbij moet wel lukken denk ikquote:Op donderdag 27 september 2007 18:47 schreef nattermann het volgende:
Maar liefst 20 minutenkunnen ze 5 plaatjes draaien
ja sjiek he! Op een gegeven moment ook nog Saaitekquote:Op donderdag 27 september 2007 20:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
O.Amaar kijk naar zany's verjaardag daar was het toch ook maar een beetje aan kloten
Dat was vet met SMM , jammer dat Tatanka nog niet ff wat van zijn platen liet horenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
nou... in die reset hardstyle mix zitten er 6 in 15 min. dus 2 erbij moet wel lukken denk ik![]()
[..]
ja sjiek he! Op een gegeven moment ook nog Saaitekwat niet was aangekondigd en ook nog es SMM met 3 plaatjes ofzo
![]()
Heerlijk was dat!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:20 schreef LeonH het volgende:
iedereen rustig plaatje opzetten vanaf het begin zowat... SMM komt ff: Pitch flink omhoog, je hoorde 3 keer de vocal i got tonight van Mess Up en meteen BAM BAM BAM!Daar houd ik van! Niet eerst die eeuwig durende intro... doe dat maar lekker tijdens het mixen
Tommyknocker vs. Sunbeam - Twisted World (The Viper Mashup)quote:Op donderdag 27 september 2007 21:54 schreef VinceVega het volgende:
help ik zoek een nummer,
intro begint zoiets van:
'you know, we were never meant to exist in the outside world"
quote:Southstylers - Blending Beats E.P.
art. nr. : FUSION 042-5
A1. Pounding Remix (Deeper Inside Mix)
B1. Pwoap (Live Mix)
B2. Wicked Generaton
Release datum : maandag 1 oktober 2007
Medium : 12-inch
Label : Fusion Records
Nog naar NY dan? Ik weet het nog niet...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:45 schreef ReMcOrE het volgende:
misschien vanavond vanaf 18.00 al feest
van 18.00 tot 22.30 waarschijnlijk feest bij lokale radiozender, vanavond ook live op regionale tv-zender te volgenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nog naar NY dan? Ik weet het nog niet...
Lees zojuist op partyflock dat er wordt gewerkt aan een hardstyleconcept in Bozzin! (Bericht van DJ Marcky, dat zal toch wel redelijk betrouwbaar zijn, nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
misschien kunnen we b2s eens gaan spammen of ze er niet een Euphoria willen houden![]()
![]()
Als ik het me goed herinneren is het aankomende week Trilok & Chiren en nog iemand (vergeten) de week erop is Deeppack er !quote:Op zondag 30 september 2007 10:52 schreef JortK het volgende:
Gizmo_-_Club_Fresh_Hardhouse_(Fresh_FM)-FM-26-09-2007-hM
Deepackquote:Op zondag 30 september 2007 13:01 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinneren is het aankomende week Trilok & Chiren en nog iemand (vergeten) de week erop is Deeppack er !
Wat zijn dit? Downloadable tracks ofzo? Waar copy je die link dan van?quote:Op zondag 30 september 2007 13:03 schreef JortK het volgende:
Hardstyle_Mafia_live_-_Nightfly's_B-Day_Bash_(FearFM)-SBD-16-09-2007-HSF
fijn? FIJN???quote:Op zondag 30 september 2007 14:45 schreef SDJ het volgende:
Ja hoor, hij was weer fijn (XQ Zany BE)
Echt waar Zoen op je voorhoofd voor dit bericht!quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lees zojuist op partyflock dat er wordt gewerkt aan een hardstyleconcept in Bozzin! (Bericht van DJ Marcky, dat zal toch wel redelijk betrouwbaar zijn, niet?)
mijn berichtje: Klik
Eindelijk, hoop dat het wat wordt daar, want Bozzini lijkt me een perfecte locatie voor zulke feesten!
Liveset, vond um erg lekker en heb um ook direct op hardcentral gezet!quote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat zijn dit? Downloadable tracks ofzo? Waar copy je die link dan van?
troost je, jij hebt iig nog 'vrienden' die gaan. Ik kan niemand enthousiasmeren om mee te gaanquote:Op zondag 30 september 2007 15:47 schreef mstx het volgende:
* mstx zoekt nog vervoer naar Reset. De auto van m'n "vrienden" zit vol.![]()
waar kan ik deze vinden mijn interesse is namelijk gewektquote:Op zondag 30 september 2007 18:30 schreef JortK het volgende:
super marco may vs dj vortex @ dorian gray 17-02-2007
Als je 10 minuten wacht dan weet je wel waarquote:Op zondag 30 september 2007 19:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
waar kan ik deze vinden mijn interesse is namelijk gewekt
van mij mag die jump allemaal wel weg, Dana mag ook opstappen, en Vince hebben we in 2005 al als afsluiter gehad...quote:Op zondag 30 september 2007 14:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
qlimax belgie line up :
line up:
Lobotomy Inc
Ghost
Ruthless
Headhunterz
Technoboy
Zany & The Prophet
Deepack
Dana
Vince
toch wel vet als de nederlandse ongeveer hetzelfde isalleen dan minus de jump en een andere afsluiter
al mag vince vna mij ook weer komen
Onno en Frank waren goed bezig, jammer dat Marcel ziek wasquote:Op zondag 30 september 2007 18:26 schreef
hardstyle_babbels het volgende:
Gister niet zo lang in NY geweest, maar wel op het moment dat A-lusion en Deepack aan het draaien waren...Toch nog vrij veel voor mij onbekende en erg mooie platen gehoord!![]()
ja dat zei ik toch ook alquote:Op zondag 30 september 2007 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van mij mag die jump allemaal wel weg, Dana mag ook opstappen, en Vince hebben we in 2005 al als afsluiter gehad...
Maar wel een verdomd geil nummerquote:Op donderdag 27 september 2007 22:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Tommyknocker vs. Sunbeam - Twisted World (The Viper Mashup)
maar dat is meer hardcore
Ongetwijfeldquote:Op zondag 30 september 2007 22:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Maar wel een verdomd geil nummer.
Ja die is onderweg met op de b-kant tempo pusherquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:12 schreef ishetik het volgende:
Heeft iemand enig idee of Glowiej - I Got You uitgebracht word op vinyl en zo ja wanneer?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |