Nee. Ik ben aanwezig bij Headhunterzquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:50 schreef JortK het volgende:
Nog mensen die morgen naar die party van Danielle Mondello gaan in Amterdam?
Ik denk dat het uit Heroes komt, nummer wel is gehoord en het lijkt op de stem van Mohinderquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef voidmage het volgende:
en eh ik weet nog een hardstyle nummer met een stukje film erin alleen:
hij werd gedraait door de prohet op q-base 2007 en dan lult er een stem is iets over mutation en evolution takes 1000 years. het nummer heet Clive King & Xzellar - Evolution Leaps FWD btw welkefilm het is weet ik nog niet.
Klopt, ik ga het forum uitsluiten van indexatie... de main domein mag natuurlijk wel lbijvenquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:25 schreef ReMcOrE het volgende:
het forum is trouwens wel via Google te vinden, denk niet dat dat al te veilig is...
ik zie nog niks staanquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Outsiders - 99 problems PROMO![]()
Moet me nog steeds aanmelden, want die ik had ik vorige maand al kunnen uploadenquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Outsiders - 99 problems PROMO![]()
Wij gaan zo rapquote:Op zondag 23 september 2007 16:46 schreef Pittie het volgende:
Zo hey, ik heb even een week dit forum niet gecheckt..
EN ik sta tussen de hardstyle fans![]()
![]()
![]()
En dur is een nieuw forum uit!
Gaat inderdaad allemaal erg snel
Heb precies hetzelfde gevoelquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:10 schreef nattermann het volgende:
Wat ben ik de laatste maanden weer verliefd geworden op hardstyle zeg, onvoorstelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |