Wat zijn dit? Downloadable tracks ofzo? Waar copy je die link dan van?quote:Op zondag 30 september 2007 13:03 schreef JortK het volgende:
Hardstyle_Mafia_live_-_Nightfly's_B-Day_Bash_(FearFM)-SBD-16-09-2007-HSF

fijn? FIJN???quote:Op zondag 30 september 2007 14:45 schreef SDJ het volgende:
Ja hoor, hij was weer fijn (XQ Zany BE)

Echt waar Zoen op je voorhoofd voor dit bericht!quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lees zojuist op partyflock dat er wordt gewerkt aan een hardstyleconcept in Bozzin! (Bericht van DJ Marcky, dat zal toch wel redelijk betrouwbaar zijn, niet?)
mijn berichtje: Klik
Eindelijk, hoop dat het wat wordt daar, want Bozzini lijkt me een perfecte locatie voor zulke feesten!

Liveset, vond um erg lekker en heb um ook direct op hardcentral gezet!quote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat zijn dit? Downloadable tracks ofzo? Waar copy je die link dan van?

troost je, jij hebt iig nog 'vrienden' die gaan. Ik kan niemand enthousiasmeren om mee te gaanquote:Op zondag 30 september 2007 15:47 schreef mstx het volgende:
* mstx zoekt nog vervoer naar Reset. De auto van m'n "vrienden" zit vol.![]()

waar kan ik deze vinden mijn interesse is namelijk gewektquote:Op zondag 30 september 2007 18:30 schreef JortK het volgende:
super marco may vs dj vortex @ dorian gray 17-02-2007

Als je 10 minuten wacht dan weet je wel waarquote:Op zondag 30 september 2007 19:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
waar kan ik deze vinden mijn interesse is namelijk gewekt

van mij mag die jump allemaal wel weg, Dana mag ook opstappen, en Vince hebben we in 2005 al als afsluiter gehad...quote:Op zondag 30 september 2007 14:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
qlimax belgie line up :
line up:
Lobotomy Inc
Ghost
Ruthless
Headhunterz
Technoboy
Zany & The Prophet
Deepack
Dana
Vince
toch wel vet als de nederlandse ongeveer hetzelfde isalleen dan minus de jump en een andere afsluiter
al mag vince vna mij ook weer komen
Onno en Frank waren goed bezig, jammer dat Marcel ziek wasquote:Op zondag 30 september 2007 18:26 schreef
hardstyle_babbels het volgende:
Gister niet zo lang in NY geweest, maar wel op het moment dat A-lusion en Deepack aan het draaien waren...Toch nog vrij veel voor mij onbekende en erg mooie platen gehoord!![]()

ja dat zei ik toch ook alquote:Op zondag 30 september 2007 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van mij mag die jump allemaal wel weg, Dana mag ook opstappen, en Vince hebben we in 2005 al als afsluiter gehad...

Maar wel een verdomd geil nummerquote:Op donderdag 27 september 2007 22:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Tommyknocker vs. Sunbeam - Twisted World (The Viper Mashup)
maar dat is meer hardcore

Ongetwijfeldquote:Op zondag 30 september 2007 22:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Maar wel een verdomd geil nummer.

Ja die is onderweg met op de b-kant tempo pusherquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:12 schreef ishetik het volgende:
Heeft iemand enig idee of Glowiej - I Got You uitgebracht word op vinyl en zo ja wanneer?!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |