Stoere vent zeg dan wat van volgende keer.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:35 schreef mvingerhoets het volgende:
Slappe zakken die in het ov hun bek niet open durven te trekken!!!1
Hij heeft altijd een stoere bek op internet.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:38 schreef fathank het volgende:
Precies, lekker achter je computer gedoken en stoer een topic openen op FOK!
Love you to schatquote:Op donderdag 20 september 2007 13:45 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Hij heeft altijd een stoere bek op internet.
In het echt is hij altijd heel erg eenzaam en durft ie nergens wat van te zeggen, maar zodra hij op Fok! komt gaat ie los hoor.
Internetheld.
wat is zappaquote:Op donderdag 20 september 2007 13:50 schreef MASD het volgende:
daarom doe ik tegenwoordig Zappa aan over de speakersjeweets kunnen ze niet tegen
Ik werk eerst die van je vader en je broertjes en broers af. Het duurt nog eff voordat je gebatst zal worden mormel.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Mooi.
En nu verder gaan met je pa's piem0l sabbelen.
Ik heb geeneens broertjes.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik werk eerst die van je vader en je broertjes en broers af. Het duurt nog eff voordat je gebatst zal worden mormel.
Je bent de nummer 1 anticonceptiemiddel, vrij veilig anders krijg je een mormel als brechtje.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:02 schreef Brechtje het volgende:
Watvoor onschuldige kleine jongetjes ben je nou weer aan het verkrachten?
Als je ergens last van hebt zeg je dat toch gewoon?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent de nummer 1 anticonceptiemiddel, vrij veilig anders krijg je een mormel als brechtje.
Hij moet je wel hebbenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:02 schreef Brechtje het volgende:
Watvoor onschuldige kleine jongetjes ben je nou weer aan het verkrachten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |