ja klopt, ik kom net terug van een reis en laat het nou net zo zijn dat ik daar (hoe is het mogelijk) niks van mee gekregen hebquote:Op donderdag 20 september 2007 13:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Leuk dat je daar pas 382 weken te laat mee komt.
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:21 schreef oorsnot het volgende:
[..]
ja klopt, ik kom net terug van een reis en laat het nou net zo zijn dat ik daar (hoe is het mogelijk) niks van mee gekregen heb![]()
edit: oh en trouwens, het verbaasde me dat er nog geen topic over was...en en en en ik had zin om een topic te openen![]()
ga je volgende keer mee?quote:
wat de neuq?quote:Op donderdag 20 september 2007 13:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er zijn bijna geen woorden voor die knul, er is ook een filmpje waar hij zoent met zijn broer en dat ze zeggen dat incest OK is ofzo...
ik ben hem aan het zoeken, shit hoe heet ie ookalweerquote:
Hij heeft geen broer.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er zijn bijna geen woorden voor die knul, er is ook een filmpje waar hij zoent met zijn broer en dat ze zeggen dat incest OK is ofzo...
Er staan genoeg topics over die flikker hier op Fok! n00b.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:21 schreef oorsnot het volgende:
[..]
edit: oh en trouwens, het verbaasde me dat er nog geen topic over was...en en en en ik had zin om een topic te openen![]()
Kut sloerie ga jezelf ergens maar verkopenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Er staan genoeg topics over die flikker hier op Fok! n00b.
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kut sloerie ga jezelf ergens maar verkopen![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kut sloerie ga jezelf ergens maar verkopen![]()
Een draq queen ziet zelfs vrouwelijker uit dan jij! Met je kilo's make-up om je lelijk mormel te verbergen.quote:
was ik hem/haar/het maar vergetenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:34 schreef tonks het volgende:
Ik was hem al bijna weer vergeten bedankt oorsnot !@!@!
You like him, he is a guilty pleasurequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |