abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53324343

José Mário Santos Mourinho Félix;
geboren op 26 januari 1963 te Sétubal, Portugal;
Na een bescheiden loopbaan als profvoetballer, kwam de zoon van voormalig keeper van het Portugese elftal Mario Mourinho in 1992 in dienst bij Sporting Lissabon als tolk van Sir Bobby Robson, de Britse grootmeester der trainers. In 1993 volgde Mourinho Robson naar FC Porto. Toen Robson voor het seizoen 1996/97 werd aangesteld als trainer van FC Barcelona, volgde Mourinho hem opnieuw als 'tolk'. Na de komst van Louis van Gaal in 1997 bij FC Barcelona, werd Mourinho aangesteld als assistent-trainer van het eerste elftal en coach van Barça B.

Na niet al te succesvolle periodes als hoofdtrainer bij SL Benfica (2000/01) en União Leiria (2001/02), werd Mourinho in 2002 aangesteld als coach van FC Porto. Hier was hij wel succesvol en groeide Mourinho uit tot een toptrainer. Met FC Porto won hij de UEFA Cup in 2003 en de Champions League in 2004.

In het seizoen 2004/2005 werd Mourinho manager van de Londense club Chelsea FC. Hij maakte die club meteen kampioen van Engeland, een titel die de club 50 jaar geleden voor het laatst gedragen had. In het daaropvolgende seizoen 2005/2006 prolongeerde hij met Chelsea deze titel. Hij verliet de club in september 2007.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_53324370
Ik hoop dat de reizende supporters 90 minuten lang voor hem zingen zondag.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53324453
Iets zegt me dat iemand met de voornaam Co heel snel wordt gehaald
pi_53324540
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_53324692
Kan in ieder geval niet in Rusland zijn zakken vullen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_53324945
De kans dat Lampard en Terry vertrekken lijkt me nu ook erg aanwezig aangezien die juist bleven omdat Jose coach was
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 20 september 2007 @ 12:51:21 #7
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53324981
Op naar Barcelona dan maar...
  donderdag 20 september 2007 @ 12:54:23 #8
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_53325048
louis van gaal moet maar coach worden daar, of juande ramos
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_53325254
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:54 schreef DANILXL het volgende:
louis van gaal moet maar coach worden daar
Ben jij gek geworden!!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 20 september 2007 @ 13:05:42 #10
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_53325299
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:54 schreef DANILXL het volgende:
louis van gaal moet maar coach worden daar, of juande ramos
Toch zie ik dat wel gebeuren.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_53325360
En waar gaat José heen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 20 september 2007 @ 13:09:51 #12
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53325392
Barca natuurlijk. Frenkie zit op de schopstoel...
  donderdag 20 september 2007 @ 13:26:27 #13
146874 DANILXL
pi_53325813
een trainerswissel tussen barca en chelsea zit er ook nog in
pi_53325846
Ajax heeft nog wel een plekje vrij.
pi_53325954
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
En waar gaat José heen?
Portugal.
pi_53326109
Britse kranten: Hiddink kandidaat Chelsea
door onze Telesportredactie

LONDEN - Guus Hiddink is volgens diverse Britse media een van de kandidaten om de ontslagen Jose Mourinho op te volgen bij Chelsea. Voorlopig neemt echter manager voetbalzaken Avram Grant de taken van Mourinho waar.

De Achterhoeker werd al vaker met Chelsea in verband gebracht. Hiddinks bondscoachschap bij Rusland voedt de speculaties aangezien ook Chelsea-eigenaar Roman Abramovich nauw bij het Russische voetbal betrokken is.

Andere namen die circuleren zijn die van de oud-Juventus coach Didier Deschamps en Jurgen Klinsmann, die voorheen het Duitse nationale efltal leidde.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 september 2007 @ 13:39:43 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_53326165
José gaat naar Portugal denk ik.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_53326166
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Op naar Barcelona dan maar...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 20 september 2007 @ 13:40:43 #19
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_53326191
Hij verloor maar 10 matchen bij Chelsea en geen enkele thuiswedstrijd ... En nog was de Rus niet tevreden.

Ach, zou mij niks verbazen als ie zo meteen Scolari op gaat volgen bij Portugal
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_53326197
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zou inderdaad een ramp zijn om een van de beste managers ter wereld te hebben.
pi_53326332
Ik denk dat Internazionale z'n volgende club gaat worden.
pi_53326405
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:46 schreef Radegast het volgende:
Ik denk dat Internazionale z'n volgende club gaat worden.
Hij heeft al eens eerder aangegeven erg gecharmeerd te zijn van de spelers van Inter, dus het zou kunnen.

Wellicht Mancini dan de andere kant op. Italiaanse coaches zijn Chelsea niet vreemd.
  donderdag 20 september 2007 @ 13:57:19 #23
13462 BansheeBoy
pi_53326602
Toch zou ik, gezien het spelermateriaal dat ze daar hebben, er graag een Nederlandse trainer zien. Ik heb heel graag Co daar.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 20 september 2007 @ 14:04:45 #24
pi_53326790
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch zou ik, gezien het spelermateriaal dat ze daar hebben, er graag een Nederlandse trainer zien. Ik heb heel graag Co daar.

²
men zal er wel vooral resultaten willen hebben ...
pi_53327099
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:41 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zou inderdaad een ramp zijn om een van de beste managers ter wereld te hebben.
Van mij mag Rijkaard nog wel even blijven.
Maar je hebt gelijk, zeker één van de beste managers van de wereld.. Alleen vind ik zijn uitstraling/persoonlijkheid naar buiten toe maar niks.!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53327358
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maar je hebt gelijk, zeker één van de beste managers van de wereld.. Alleen vind ik zijn uitstraling/persoonlijkheid naar buiten toe maar niks.!
Tja, dat is inderdaad een kwestie van smaak. Met hem weet je zeker dat het mediacircus rond Barcelona niet minder wordt. Dat is ook maar wat je moet willen. En als ik Barcelona-fan zou zijn, zou ik ook niet schreeuwen om een vertrek van Rijkaard.
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Vooral, maar een van de grote problemen die Roman met Mourinho had, is het slechte imago van het spel van Chelsea. Hij wil alles winnen, en ook in stijl. Mourinho wil vooral alles winnen.
pi_53327465
Zodra er ergens een vacature bij een Engelse club ontstaat kont de naam van Guus Hiddink weer boven water.
Nou is dat in dit geval natuurlijk wel een beetje te verklaren, gezien de link Hiddink en Abramovich.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 20 september 2007 @ 14:31:57 #28
pi_53327473
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Mourinho is iemand die, zoals bv Raymond Goethals ook bij het grote Marseille van Tapie deed, alle aandacht van z'n spelers wil weghouden en die daarom héél bewust naar zichzelf toetrekt.
pi_53327486
Zo, verrassend nieuws zeg! Ben nu erg benieuwd wat er allemaal met Chelsea gaat gebeuren. Wie zal de trainer worden? En wat met alle spelers die misschien wel naar Londen zijn gekomen omdat Mourinho aan het hoofd stond? Hoe moeten Malouda en Pizzaro zich voelen etc. Hetzelfde geldt voor Terry, Lampard en Drogba, toch wel de lievelingetjes van José.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53327512
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Met de resultaten is toch weinig mis? Volgens mij speelt het mee dat Chelsea geen aantrekkelijk voetbal speelt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 20 september 2007 @ 14:40:26 #31
146874 DANILXL
pi_53327674
Het zou wel lache zijn als het nu allemaal een grote grap blijkt. Maja het is nog geen April Fool's day
pi_53327685
Pizarro heeft weinig te eisen toch?
pi_53327814
Jammer, ik vond het wel een kleurrijk figuur. Had altijd iets te melden en zorgde ervoor dat het nooit saai was rondom Chelsea.
pi_53328195
Ik denk dat ie bondscoach wordt bij Portugal.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53328954
quote:
Mourinho expecting £25m pay-off

Former Chelsea boss Jose Mourinho is in line to receive up to £25m in compensation after his departure from Stamford Bridge, BBC Sport understands.

The Portuguese was swiftly replaced on Thursday by former director of football Avram Grant after three years in charge of the Blues.

But he still has another three years to run on his reputed £5.2m-a-year deal.

Lawyers for both sides are still working on the severance package that will include confidentiality clauses.

According to BBC football correspondent Jonathan Legard, discussions are said to be well advanced as the split was seen coming.

Legard has also been told Mourinho was feeling a sense of relief since the departure.

"He's felt boxed-in from demands on high, he's felt boxed-in from the boardroom in terms of boardroom dealings," Legard said.

"And he's felt under pressure from those alongside him in the dugout, namely the man who has succeeded him, Avram Grant."
pi_53329076
Naar Barca gaat-ie niet, zijn voetbalstijl pikken ze daar gewoon niet.
pi_53329328
"Please don't call me arrogant, but I'm European champion and I think I'm a special one."
Introducing himself to the English press after arriving from Porto in 2004.

"If I wanted to have an easy job... I would have stayed at Porto - beautiful blue chair, the Uefa Champions League trophy, God, and after God, me."
Making a mockery of those who suggest he is big-headed.

"For me, pressure is bird flu. I'm feeling a lot of pressure with the problem in Scotland. It's not fun and I'm more scared of it than football."
Insisting his side wouldn't catch a cold as Man Utd breathed down their necks.

"It's like having a blanket that is too small for the bed. You pull the blanket up to keep your chest warm and your feet stick out. I cannot buy a bigger blanket because the supermarket is closed. But the blanket is made of cashmere!"
On the injury 'crisis' at Chelsea in February.

"Young players are a little bit like melons. Only when you open and taste the melon are you 100% sure that the melon is good."
On developing Chelsea's young stars.

"The style of how we play is very important. But it is omelettes and eggs. No eggs - no omelettes! It depends on the quality of the eggs. In the supermarket you have class one, two or class three eggs and some are more expensive than others and some give you better omelettes. So when the class one eggs are in Waitrose and you cannot go there, you have a problem."
What turned out to be his parting shot to Roman Abramovich.

"I would love an Aston Martin but if you ask me £1m for an Aston Martin, I tell you, you are crazy because they cost £250,000."
Insisting not even Chelsea would pay over the odds for a defender.

"Sometimes you see beautiful people with no brains. Sometimes you have ugly people who are intelligent, like scientists. Our pitch is a bit like that. From the top it's a disgrace but the ball rolls at normal speed."
Describing Chelsea'd sandpit of a pitch.

"We all want to play great music all the time, but if that is not possible, you have to hit as many right notes as you can."
Admitting the Blues weren't completely on song last season.

"Maybe the guy drank red wine or beer with breakfast instead of milk."
After a Sheffield United fan threw a bottle at Frank Lampard during Chelsea's 2-0 win at Bramall Lane.

"A player from Man City showed half of his ass for two seconds and it was a big nightmare. But this is a real nightmare."
Comparing Petr Cech's nasty injury with Joey Barton's bottom-baring antics.

pi_53329503
Hij wilde idd coach van Inter worden. Qua voetbal past hij daar. Slecht voetbal, maar wel resusltaten, precies wat ze daar willen.
Maar ja, Mancini doet het goed, alhoewel dat bij Inter weinig zegt, Cuper deed het in mijn ogen ook prima.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
  donderdag 20 september 2007 @ 15:49:39 #39
13462 BansheeBoy
pi_53329564
De Cruijff uit Portgual.

²
  donderdag 20 september 2007 @ 15:49:47 #40
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_53329569
quote:
Op donderdag 20 september 2007 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Britse kranten: Hiddink kandidaat Chelsea
door onze Telesportredactie

LONDEN - Guus Hiddink is volgens diverse Britse media een van de kandidaten om de ontslagen Jose Mourinho op te volgen bij Chelsea. Voorlopig neemt echter manager voetbalzaken Avram Grant de taken van Mourinho waar.

De Achterhoeker werd al vaker met Chelsea in verband gebracht. Hiddinks bondscoachschap bij Rusland voedt de speculaties aangezien ook Chelsea-eigenaar Roman Abramovich nauw bij het Russische voetbal betrokken is.

Andere namen die circuleren zijn die van de oud-Juventus coach Didier Deschamps en Jurgen Klinsmann, die voorheen het Duitse nationale efltal leidde.
Als Guus het wordt, kan de CL-beker alvast naar Londen.
pi_53329686
Kan je die van afgelopen week over omeletten en eieren wel bij doen.

Hier wat van die juweeltjes in film

http://www.youtube.com/watch?v=icUc1jOVAZ4&mode=related&search=
na het binnen halen van de titel in 2005

http://www.youtube.com/watch?v=CJDQ7WN-ku0&mode=related&search=
Tottenham een sneer geven om hun defensieve speelstijl

http://www.youtube.com/watch?v=5MYRL6-Bbrk&mode=related&search=
Een vraag over zijn zorg dat Chelsea 3 wedstrijden niet gescoord heeft

http://www.youtube.com/watch?v=dhMgFnAzaJw&mode=related&search=
Over Ferguson

http://www.youtube.com/watch?v=41v31QL0ZRE&mode=related&search=
Persconferentie voor Barcelona-Chelsea

http://www.youtube.com/watch?v=1ef7FwoxvJ4&mode=related&search=
Over de 'birdflu''

http://www.youtube.com/watch?v=-7gJJyltwnA&mode=related&search=
Over de druk

http://www.youtube.com/watch?v=_ziEFtTIBGg&mode=related&search=
Over het feit dat mensen Chelsea saai noemen

http://news.bbc.co.uk/player/sol/newsid_3750000/newsid_3757700/3757798.stm?bw=bb&mp=wm&news=1
Over het cocainegebruik van Mutu, dat einde

http://www.youtube.com/watch?v=BAI5x4BBD6o&mode=related&search=
Compilatiefilmpje, dat handen schudden bij Arsenal, het vingertje bij Liverpool, omhelzen van de 4th offical, het tikje aan puyol, ah the memories

Geen manager zal wat dit betreft aan hem kunnen tippen.

[ Bericht 7% gewijzigd door mcyodogg op 20-09-2007 16:01:23 ]
pi_53330370
Ik heb gehoord dat hij aan 35 miljoen premie krijgt bij zijn afscheid.
pi_53331191
35 miljoen euro ja.
quote:
'Mourinho kan zich troosten met 25 miljoen pond'
Datum: 20-sep-2007 15:19

José Mourinho hoeft geen haast te maken met z’n gang naar het CWI-kantoor. De Portugees zou kunnen rekenen op een oprotpremie van maximaal 25 miljoen pond (ruim 35 miljoen euro) na zijn ontslag bij Chelsea, bericht BBC Sport.

Mourinho had een contact tot 2010 en verdiende 5,2 miljoen pond (7,4 miljoen euro) op jaarbasis. Door allerlei clausules zou het troostbedrag kunnen oplopen tot 25 miljoen pond.

Tijdens zijn carrière in London liet Mourinho al eens het volgende optekenen: 'Als de club mij ontslaat omdat de resultaten uitblijven, dan is dat een onderdeel van het spel. Als dat gebeurt, ben ik miljonair en heb ik enkele maanden later een nieuwe club.' (MA)
Fuckin hell . Wat een bak met geld.
pi_53331215
Ja, leuke filmpjes mcyodogg.

Ach, voordeel bij een nadeel; Nu kan ik eindelijk Chelsea af gaan zeiken met hun vreselijke koopzucht. Ik heb nooit wat met die ploeg gehad, ik volgde ze alleen voor Jose.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_53331690
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
35 miljoen euro ja.
[..]

idd , dan is het makkelijk weg gaan ja
pi_53331875
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
35 miljoen euro ja.
[..]

Pfff .

Dan kan hij mooi Henk ten Cate opvolgen bij Ajax, als hij het toch niet voor het geld hoeft te doen.
pi_53331896
Volgend seizoen bij Ajax aan de slag?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 20 september 2007 @ 17:12:20 #48
146874 DANILXL
pi_53331911
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:11 schreef Ordinair het volgende:
Volgend seizoen bij Ajax aan de slag?
nee, dank je
zonder jose aan het roer zijn ze al arrogant genoeg
pi_53331978
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:10 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Pfff .

Dan kan hij mooi Henk ten Cate opvolgen bij Ajax, als hij het toch niet voor het geld hoeft te doen.
Het is niet zo dat nu zn ambities weg zijn. Zo wanhopig is ie nou ook weer niet op zoek naar een baan, lijkt me.
pi_53332002
En er is een #3 van Koos Werkeloos!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')