Ben jij gek geworden!!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:54 schreef DANILXL het volgende:
louis van gaal moet maar coach worden daar
Toch zie ik dat wel gebeuren.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:54 schreef DANILXL het volgende:
louis van gaal moet maar coach worden daar, of juande ramos
Portugal.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
En waar gaat José heen?
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Op naar Barcelona dan maar...
Zou inderdaad een ramp zijn om een van de beste managers ter wereld te hebben.quote:
Hij heeft al eens eerder aangegeven erg gecharmeerd te zijn van de spelers van Inter, dus het zou kunnen.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:46 schreef Radegast het volgende:
Ik denk dat Internazionale z'n volgende club gaat worden.![]()
men zal er wel vooral resultaten willen hebben ...quote:Op donderdag 20 september 2007 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Toch zou ik, gezien het spelermateriaal dat ze daar hebben, er graag een Nederlandse trainer zien. Ik heb heel graag Co daar.²
Van mij mag Rijkaard nog wel even blijven.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zou inderdaad een ramp zijn om een van de beste managers ter wereld te hebben.
Tja, dat is inderdaad een kwestie van smaak. Met hem weet je zeker dat het mediacircus rond Barcelona niet minder wordt. Dat is ook maar wat je moet willen. En als ik Barcelona-fan zou zijn, zou ik ook niet schreeuwen om een vertrek van Rijkaard.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van mij mag Rijkaard nog wel even blijven.
Maar je hebt gelijk, zeker één van de beste managers van de wereld.. Alleen vind ik zijn uitstraling/persoonlijkheid naar buiten toe maar niks.!
Vooral, maar een van de grote problemen die Roman met Mourinho had, is het slechte imago van het spel van Chelsea. Hij wil alles winnen, en ook in stijl. Mourinho wil vooral alles winnen.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
men zal er wel vooral resultaten willen hebben ...
Mourinho is iemand die, zoals bv Raymond Goethals ook bij het grote Marseille van Tapie deed, alle aandacht van z'n spelers wil weghouden en die daarom héél bewust naar zichzelf toetrekt.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van mij mag Rijkaard nog wel even blijven.
Maar je hebt gelijk, zeker één van de beste managers van de wereld.. Alleen vind ik zijn uitstraling/persoonlijkheid naar buiten toe maar niks.!
Met de resultaten is toch weinig mis? Volgens mij speelt het mee dat Chelsea geen aantrekkelijk voetbal speelt.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
men zal er wel vooral resultaten willen hebben ...
quote:Mourinho expecting £25m pay-off
Former Chelsea boss Jose Mourinho is in line to receive up to £25m in compensation after his departure from Stamford Bridge, BBC Sport understands.
The Portuguese was swiftly replaced on Thursday by former director of football Avram Grant after three years in charge of the Blues.
But he still has another three years to run on his reputed £5.2m-a-year deal.
Lawyers for both sides are still working on the severance package that will include confidentiality clauses.
According to BBC football correspondent Jonathan Legard, discussions are said to be well advanced as the split was seen coming.
Legard has also been told Mourinho was feeling a sense of relief since the departure.
"He's felt boxed-in from demands on high, he's felt boxed-in from the boardroom in terms of boardroom dealings," Legard said.
"And he's felt under pressure from those alongside him in the dugout, namely the man who has succeeded him, Avram Grant."
Als Guus het wordt, kan de CL-beker alvast naar Londen.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Britse kranten: Hiddink kandidaat Chelsea
door onze Telesportredactie
LONDEN - Guus Hiddink is volgens diverse Britse media een van de kandidaten om de ontslagen Jose Mourinho op te volgen bij Chelsea. Voorlopig neemt echter manager voetbalzaken Avram Grant de taken van Mourinho waar.
De Achterhoeker werd al vaker met Chelsea in verband gebracht. Hiddinks bondscoachschap bij Rusland voedt de speculaties aangezien ook Chelsea-eigenaar Roman Abramovich nauw bij het Russische voetbal betrokken is.
Andere namen die circuleren zijn die van de oud-Juventus coach Didier Deschamps en Jurgen Klinsmann, die voorheen het Duitse nationale efltal leidde.
Fuckin hellquote:'Mourinho kan zich troosten met 25 miljoen pond'
Datum: 20-sep-2007 15:19
José Mourinho hoeft geen haast te maken met z’n gang naar het CWI-kantoor. De Portugees zou kunnen rekenen op een oprotpremie van maximaal 25 miljoen pond (ruim 35 miljoen euro) na zijn ontslag bij Chelsea, bericht BBC Sport.
Mourinho had een contact tot 2010 en verdiende 5,2 miljoen pond (7,4 miljoen euro) op jaarbasis. Door allerlei clausules zou het troostbedrag kunnen oplopen tot 25 miljoen pond.
Tijdens zijn carrière in London liet Mourinho al eens het volgende optekenen: 'Als de club mij ontslaat omdat de resultaten uitblijven, dan is dat een onderdeel van het spel. Als dat gebeurt, ben ik miljonair en heb ik enkele maanden later een nieuwe club.' (MA)
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
35 miljoen euro ja.
[..]
Fuckin hell. Wat een bak met geld.
Pfffquote:Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
35 miljoen euro ja.
[..]
Fuckin hell. Wat een bak met geld.
nee, dank jequote:Op donderdag 20 september 2007 17:11 schreef Ordinair het volgende:
Volgend seizoen bij Ajax aan de slag?
Het is niet zo dat nu zn ambities weg zijn. Zo wanhopig is ie nou ook weer niet op zoek naar een baan, lijkt me.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Pfff.
Dan kan hij mooi Henk ten Cate opvolgen bij Ajax, als hij het toch niet voor het geld hoeft te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |