Ik moet zaterdag van 10:00 tot 12:00 even de servers uitzetten en weer aanzetten.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Nja, moet zaterdag ook de hele dag / avond werken. En zondag familie dag!!!
Mooi geld verdienenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag van 10:00 tot 12:00 even de servers uitzetten en weer aanzetten.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag van 10:00 tot 12:00 even de servers uitzetten en weer aanzetten.![]()
Koel.. een pro-actieve reboot?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben zó blij dat mijn familie daar niet aan doet.quote:
Hebben we ook eigelijk nooit gedaan hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 11:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben zó blij dat mijn familie daar niet aan doet.
Ze zijn hier aan het verbouwen en ze moeten wat groepen omgooien. Dus de servers moeten twee uur uit.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Koel.. een pro-actieve reboot?
Damn! Dat is vrij rigoureus.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze zijn hier aan het verbouwen en ze moeten wat groepen omgooien. Dus de servers moeten twee uur uit.
Ik heb ook wel normaal contact met het gross van mn familie hoor. Ik kan alleen 1 neef niet uitstaan die altijd loopt te pochen met zn flitsende carriere bij een tv producent en dat hij van die geile tv maakt.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hebben we ook eigelijk nooit gedaan hoor. Ik heb maar 1 oom, 1 tante, 3 neefjes en 2 oma's waar we gewoon normaal contact mee hebben. Maar dit is zo'n familiedag van 1 keer per 3 jaar ofzo. Met allemaal nichtjes, ooms, tante's, neefjes etc van mijn ouders. Ach nja.
LoLz.. dat heb ik ook wel eens met een paar produktie servers. Gelijk geneve aan de lijn..quote:Op donderdag 20 september 2007 11:43 schreef Armageddon het volgende:
Nu maar hopen dat ze ook weer aangaan
Ben er liever bij.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:08 schreef Joene het volgende:
Uitzetten via een batchfile ouwe, en dan ga je na 2 uur ff heen om ze weer an te zetten.
bijna JK, bijna...quote:Op donderdag 20 september 2007 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is het al weekend?
Voor het eerste stiekeme biertje op het toilet.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:21 schreef Joene het volgende:
15:30 is een mooie tijd toch.
om richting huis te gaan en de beertender open te zetten.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor het eerste stiekeme biertje op het toilet.
ik weet het niet ouwe , misschien welquote:Op donderdag 20 september 2007 14:40 schreef Armageddon het volgende:
Gaan we vanavond weer zingen Joene?
Misschien moet je je opgeven voor idols.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:14 schreef Armageddon het volgende:
Mijn buurvrouw mailde nog dat ik best aardig kon zingen.
Doe ik m'n hazeshoed op.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien moet je je opgeven voor idols.
ik heb nog een bijpassende sjaalquote:
je hebt 6 afwijzingen bij de inschrijvingen ?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:27 schreef Kuukske het volgende:
Zijn ze pas bij deel 4 van Idols? Ik dacht dat ze bij deel 7 waren ofzo inmiddels.
Ik en zingen. Zie je het al voor je? Roef en Marian doen het nog beterquote:Op donderdag 20 september 2007 15:29 schreef Joene het volgende:
je hebt 6 afwijzingen bij de inschrijvingen ?
Jij en Joen waren vermakelijk bezig.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:30 schreef Armageddon het volgende:
Dan maar weer thuis zingen vanavond
Ik zat op een gegeven moment bijna in m'n broek te pissen.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij en Joen waren vermakelijk bezig.
het was zeer vermakelijk , en het was goeie muziek natuurlijk dat ook.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij en Joen waren vermakelijk bezig.
Rode Rozen door mij gekozenquote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Rode Rozen door mij gekozenvoor de vrouw waar ik zoveel van hou
Wat is dat voor cafe ?quote:Op donderdag 20 september 2007 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Tijd voor cafe Casablanca als ik het zo lees.
Geef mij maar Amsterdamquote:Op donderdag 20 september 2007 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alsof ik in Amsterdam ben!
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:47 schreef Joene het volgende:
Geef mij maar Amsterdam
Dat is mooier dan Parijs
Geef mij maar Amsterdam
Mijn Mokums paradijs
Geef mij maar Amsterdam
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dat is geen compliment.
Nofi.
Rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat ?quote:
Ja lalalalaaaaaaaaaaaaaaaa lalalaaaaaaaaaa lalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 20 september 2007 15:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Rotterdam kankerstad in de oorlog lag je plat ?
![]()
een fan van ?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:36 schreef n00cL30n het volgende:
Aan de poort .. aan een koort.. hangt een fan van... ?
Tijd om te zingen?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:02 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesavonds!
En morgen gaan z'n ballen erafquote:Op donderdag 20 september 2007 21:32 schreef Armageddon het volgende:
Die maffe kat van me zit weer voor de LCD. Alleen als er voetbal is doet ie dat.
Blijf bij mijquote:Op donderdag 20 september 2007 21:06 schreef Armageddon het volgende:
ik weet niet eens je naam toch ben je bij me
ik ben nu een gedicht voor jou aan het rijmen
en elke dag zit ik op jou te wachten
van jou heb ik al slapeloze nachten
weet niet te zeggen of uit te leggen
sluit ik mijn ogen, kom ik je tegen
![]()
Same here.quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:38 schreef scarefreak het volgende:
En daar zitten we weer... alleen op de afdeling
Kamergenoot ook nog niet komen opdagenquote:
Hier wandelen net 2 collega's binnen. 2!quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:23 schreef scarefreak het volgende:
Kamergenoot ook nog niet komen opdagen![]()
zal wel weer vrij hebben ofzo
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:37 schreef scarefreak het volgende:
Ik hoop stiekem dat me andere kamergenoot ook niet komt opdagen
Mooi vroeg naar huis vanmiddag
Dan is het nog steeds weekendquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:39 schreef Joene het volgende:
Bijna maandag alweer.
sommige mensen hebben altijd mazzel.quote:
Nog ehm, 3 uur en een kwartier.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:13 schreef Joene het volgende:
nog 7:15
Feyenoordquote:
oquote:
Geeft nix.. doe niet meer aan voetbal.quote:
Voetbal is het wielrennen voor domme mensen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:56 schreef Joene het volgende:
ik heb er nooit wat aan gedaan of aangevonden , beetje dom achter een bal aanrennen.
Nog even J. Dan is het weer zover.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:45 schreef Joene het volgende:
Zeker , nog geneukt A ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Amsterdam Lisse 75 Amsterdam Tiel 180 Amsterdam Rotterdam 145 Rotterdam voorburg 45 Voorburg Vleuten 116 Amsterdam Uden 241 Amsterdam Zoetermeer 104 Amsterdam Alphen ad rijn 77 Amsterdam Diemen 33 |
Ik heb zo een collega die naast me zit die net iets te nieuwschierig is naar wat er allemaal op mijn scherm gebeurt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:45 schreef Armageddon het volgende:
Tis hier weer lekker gezellig mensen!
Gewoon een stuiter onder z'n kin geven.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb zo een collega die naast me zit die net iets te nieuwschierig is naar wat er allemaal op mijn scherm gebeurt.
Ik zit hier aan het brood met rosbiefquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:08 schreef Joene het volgende:
wat gaan we lunsjen btw ?
Tis wat.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Tis wat.
Wij krijgen overigens ook een nieuw jong katje , een rooie![]()
Owh hij was weer Lekkerrrrquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:14 schreef scarefreak het volgende:
Broodje Unox heb ik hier nog liggen
ik wilde als we een nieuwe zouden nemen een rodequote:
ik ga hem denk ik een fluoriserende staart gevenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:22 schreef Armageddon het volgende:
Rode katten heerschen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:22 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga hem denk ik een fluoriserende staart geven![]()
Niet eens knipperende LED- verlichting?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:22 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ga hem denk ik een fluoriserende staart geven![]()
Wat denk je dat batterijen kosten , ik ben geen filantropische instelling.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Niet eens knipperende LED- verlichting?
zonne-energie? kinetische-energie?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat denk je dat batterijen kosten , ik ben geen filantropische instelling.![]()
Goed bezig UIO!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Aangenomen bij de nieuwe baan, verbeterd aanbod gekregen in m'n huidige baan, punt gezet achter dat gedoe met die Groningse, problemen met de badkamer zijn definitief verholpen, straks vliegen naar Manchester. Mooi weekend zo.
Vond ik ook A.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:55 schreef Armageddon het volgende:
Goed bezig UIO!
Yeah baby Yeah!quote:
Zoals ik al zei , denk je dat ik een filantropische instelling ben voor die katquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:43 schreef scarefreak het volgende:
[..]
zonne-energie? kinetische-energie?
Alle vrouwen zijn !quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:05 schreef scarefreak het volgende:
HOERUH! HOERUH! HOERUH! HOERUH! HOERUH! HOERUH!
KUTHOERUH!quote:
Is ook wel eens een keertje goed.quote:
Juist, is dan ook gelijk genoeg voor 2 werkdagenquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is ook wel eens een keertje goed.
Oef...quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:17 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Juist, is dan ook gelijk genoeg voor 2 werkdagen
quote:Op zondag 23 september 2007 12:29 schreef n00cL30n het volgende:
Het is weer een pareltje DD!
Echt, ik blijf versteld over de types hier op fok.
Zulke mensen lopen ook gewoon rond over straat...quote:Op zondag 23 september 2007 12:29 schreef n00cL30n het volgende:
Het is weer een pareltje DD!
Echt, ik blijf versteld over de types hier op fok.
Zonder begeleiding, maar we zijn niet veels te soepel in Nederland hoorquote:Op zondag 23 september 2007 14:14 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zulke mensen lopen ook gewoon rond over straat...![]()
Goed te horen A! Helaas dat je mij aan de maandag herinnert.quote:
IDD... Wakker worden met een zonneschijntje is immers niet verkeerd!quote:
Goed bezig!quote:Op maandag 24 september 2007 09:29 schreef Adelante het volgende:
zooo, de eerste sales vergadering vergalt"jullie afprijzingsbudget is op en er moet voor nog 250k verkocht worden, suc6!"
heerlijk maandagen
Weer een fijne week werkenquote:Op maandag 24 september 2007 09:17 schreef Armageddon het volgende:
Waar voor?
Kijk! Dat zijn toch de leukere beginselen van de week.quote:Op maandag 24 september 2007 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer een fijne week werken.
De mijne begon met iemand fiks uitkafferen omdat ie mij de schuld gaf van iets dat vrijdag had moeten gebeuren, op mijn vrije dag.
Die ziet nu haar kans?quote:Op maandag 24 september 2007 10:03 schreef Armageddon het volgende:
Ow en de buurvrouw is flieft op me hoorde ik gisteren.
En? Is t wat?quote:
Ze is wel leuk ja maar ze heeft een relatie van al 10 jaar. Ik ga daar niet in zitten kloten heb ik besloten. Dat is zo'n kutstreek.quote:
Stuur haar maar door dusquote:Op maandag 24 september 2007 10:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze is wel leuk ja maar ze heeft een relatie van al 10 jaar. Ik ga daar niet in zitten kloten heb ik besloten. Dat is zo'n kutstreek.
Naar ons allemaal, kunnen wij ook eens zeggen dat we een lekkere buuf hebbenquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:Ga op voetbal en verpest haar relatie.
wie valt er nou in godsnaam op voetballers?quote:Op maandag 24 september 2007 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:Ga op voetbal en verpest haar relatie.
Hele volksstammen.quote:Op maandag 24 september 2007 10:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
wie valt er nou in godsnaam op voetballers?
Goed punt!quote:Op maandag 24 september 2007 10:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze is wel leuk ja maar ze heeft een relatie van al 10 jaar. Ik ga daar niet in zitten kloten heb ik besloten. Dat is zo'n kutstreek.
Ja ik begrijp het ook niet.quote:Op maandag 24 september 2007 10:28 schreef Adelante het volgende:
tsjah als het om profs gaat kan ik er nog wel inkomen, maar dan vallen ze niet op voetballers maar op geld... wat amateurs betreft
Hey, maar jij bent toch zo door gestroomd in de opperste regionen van ADO?quote:
Klopt maar ik neuk die spelers toch niet?quote:Op maandag 24 september 2007 10:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey, maar jij bent toch zo door gestroomd in de opperste regionen van ADO?
kan buuv niet gewoon een dvdtje komen kijken? allstars ofzo, schijnt een goede film te zijn!quote:Op maandag 24 september 2007 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Godver ik wil bios reserveren voor zaterdag. Kan woensdag pas.
quote:Op maandag 24 september 2007 10:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
kan buuv niet gewoon een dvdtje komen kijken? allstars ofzo, schijnt een goede film te zijn!
quote:Wat een gelul, opzouten met die dingen. Er zijn meer dan genoeg alternatieven om die rommel in je huiskamer te kunnen zien. Met een beetje internetverbinding en een fatsoenlijke pc kom je al een heel eind. Bovendien heeft menig kabelabbo wel een of meerdere arabische zenders in huis. Maar ja, de alternatieven zijn natuurlijk niet graties en dus willen we ze niet. Waar heel nederland gewoon iedere maand eurootjes opzij legt om de kabelaar te betalen moet dit ploegje goed geintergreerde medemensen natuurlijk weer alles graties hebben. Net zoals ze onder meer in alle hevigheid gebruik maken van oa. Bijzondere Bijstand(wat zoveel betekent als 1 keer per 2 jaar krijgen ze 5000 euro om hun woning in te richten met noodzakelijke goederen(en ja een vitrinekast om hun meegenomen stukjes rifgebergte in te stallen is ook noodzakelijk))Huurtoeslag, Kindertoeslag(plus 1 voor het kindje in thuisland)Wao(natuurlijk klap je nogal eens op je smoel als je als vent in een jurk loopt)
Conclusie, schotels weg, betaal maar gewoon net als iedereen en ga eens werken tuig!
Dat bedoelde ik ook niet A. Bedoelde aangeleerde voetbal kwaliteiten.quote:Op maandag 24 september 2007 10:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt maar ik neuk die spelers toch niet?![]()
"Neem je zwemspullen mee, we vertellen niet wat we gaan doen."quote:Op maandag 24 september 2007 10:57 schreef scarefreak het volgende:
Morgen hebben we uitje van onze organisatie
Actief programma met dat kut weer
Vorig jaar was het teminste nog 28 graden toen
ik neuk alleen de trainerquote:Op maandag 24 september 2007 10:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt maar ik neuk die spelers toch niet?![]()
Ik moet er überhaupt niet aan denken.. ik heb al sinds vrijdag pijn in mijn rugquote:Op maandag 24 september 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Neuken? is het al vrijdag dan?
Of hebben we het gewoon nu al over neuken?
quote:Op maandag 24 september 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Heh... En ik maar denken dat dat het dinsdagochtend gevoel van Rip was?quote:Op maandag 24 september 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
nogsteedsquote:Op maandag 24 september 2007 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Ah..quote:Op maandag 24 september 2007 12:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Manchester. Wat een lelijke wijven hebben ze daar. Ladettes worden ze genoemd. Simpel qua geest en karig qua kleding. En straalbezopen. Allemaal. En ook al hebben ze niet allemaal een dubbele rij tanden, je ziet wel dat zo'n eiland niet goed is voor de diversificatie van genetisch materiaal.
Het squashtoernooi was wel geweldig om te zien. Bijna de complete wereldtop aan het werk gezien.
Ow? 10 of 17?quote:Op maandag 24 september 2007 12:58 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga maar eens een agenda aanschaffen trouwens. Net weer een aanbieding.![]()
Ashour lag er al uit, of heeft überhaupt niet meegedaan vanwege een blessure. Geen idee. De rest was er wel. En de damestop was er ook. Palmer speelt trouwens voor mijn club het komende seizoen. Dus die hebben we extra aangemoedigd. Hij speelde de mooiste partij van de dag. Tegen James Willstrop uit Engeland. Hij won net aan met 3-2.quote:Op maandag 24 september 2007 13:15 schreef n00cL30n het volgende:
Ah..
Dus een Shabana, Ashour, Plamer en Gaultier waren er ook?
Wie?quote:Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Heh... En ik maar denken dat dat het dinsdagochtend gevoel van Rip was?
Koel! Spannende potjes zijn toch het mooiste om te zien!quote:Op maandag 24 september 2007 13:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ashour lag er al uit, of heeft überhaupt niet meegedaan vanwege een blessure. Geen idee. De rest was er wel. En de damestop was er ook. Palmer speelt trouwens voor mijn club het komende seizoen. Dus die hebben we extra aangemoedigd. Hij speelde de mooiste partij van de dag. Tegen James Willstrop uit Engeland. Hij won net aan met 3-2.
Owja....quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 14:09 schreef Jerruh het volgende:
n'middag!.
er draait hier ergens in de buurt iemand al 2 dagen een nummer van bob marley... over and voer again... somebody a gun for me to shoot that bastert?
het slettebak, wanneer draai je nou op mainstage van DV?quote:Op maandag 24 september 2007 14:09 schreef Jerruh het volgende:
n'middag!.
er draait hier ergens in de buurt iemand al 2 dagen een nummer van bob marley... over and voer again... somebody a gun for me to shoot that bastert?
moet ik eerst contacten opdoen bij DV en die vinden me vast niet goed of ebekend genoeg daarvoorquote:Op maandag 24 september 2007 14:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het slettebak, wanneer draai je nou op mainstage van DV?
Volgens mijn collega's welquote:Op maandag 24 september 2007 14:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het wek he?
daar geef ik leiding over, ik moet dus de lastige dingen oplossenquote:
quote:Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, beheer@fok.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) Server at forum.fok.nl P
Ik net ook, ander topic.quote:Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, beheer@fok.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) Server at forum.fok.nl Port 80
GODVER!quote:Op maandag 24 september 2007 16:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja iemand hier had weer eens wat files weggetieft
Ging dat op de weg ook maar zo simpelquote:Op maandag 24 september 2007 16:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja iemand hier had weer eens wat files weggetieft
Ik ben de manager. De ICT manager.quote:Op maandag 24 september 2007 19:50 schreef HeatWave het volgende:
Mensen moeten eens nadenken, echt hoevaak ze bij ons geen meuk weggooien, hoe krijg je het voor elkaar.
Backups zijn Disaster recovery, voor als een server omvalt, niet om jouw domme acties maar te maskeren.
Soms baal ik er echt van, laat die kneuzen maar aan hun manager uitleggen dat ze WEER zo stom zijn geweest om uren werk weg te tieven, dan eens kijken of je nog zo onzorgvuldig bent.
Ja ok, maar daar hebben users van andere afdelingen gewoon maling aanquote:Op maandag 24 september 2007 20:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben de manager. De ICT manager.
Er zijn ook nog bedrijven zonder managers HW.quote:Op maandag 24 september 2007 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar daar hebben users van andere afdelingen gewoon maling aan. Hun eigen manager moet het te weten komen, dat ze uren en uren werk verspillen door gekluns.
Ik betrok het dan ook 100% op mijn eigen situatiequote:Op maandag 24 september 2007 20:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er zijn ook nog bedrijven zonder managers HW.
OW!quote:Op maandag 24 september 2007 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik betrok het dan ook 100% op mijn eigen situatie.
Die MDA Vario is toch eigenlijk een HTC Tytn?quote:Op maandag 24 september 2007 22:25 schreef HeatWave het volgende:
Zo paar uurtjes knutselen en mijn "oude" MDA Vario is nu gewoon een HTC Touch waar iedereen zo op geilt.
Wel cool gedaan, beetje met je duim schuiven en je kan het hele apparaat met 1 vinger bedienen.
En dat voor 0,0 euro.
Tytn is de MDA Vario2, en dus nieuwer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die MDA Vario is toch eigenlijk een HTC Tytn?
Heb je ergens een linkje hoe je die 'upgrade' kunt doen?
Ah, OK.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tytn is de MDA Vario2, en dus nieuwer.
Maar wel met toetsenbrd toch? EN dat heeft de touch weer niet. Of zit ik modellen door elkaar te halen?quote:Maar de Vario is qua specs identiek aan de Touch, alleen dus zonder de TouchFlo software.
Thanks. Ik ga daar eens even kijkenquote:xda-developers.com kan je verder helpen. Ik heb zelf de TNT 5.0 TouchFlo rom geflashed.
is het al 17.00 uur?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:56 schreef Paxlie het volgende:
storm ende pleuresweer
alleen die files erdoor zijn wat minder
Bijna bleu,quote:
Ik ga er niet eens meer aan beginnen.... Heb het tijdens mijn opleiding gehad... Wat een drama.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Gelukkig, ik ben niet alleen.
heb jij een opleiding gehad ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:20 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer aan beginnen.... Heb het tijdens mijn opleiding gehad... Wat een drama.
Mogguh mensjes.
En dan heb ik het niet eens over het programmeren er in, maar slechts over het gebruik van een paar management applicaties, waarbij Cisco in haar oneindige wijsheid heeft besloten dat dat Java-based applicaties moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:20 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer aan beginnen.... Heb het tijdens mijn opleiding gehad... Wat een drama.
Mogguh mensjes.
Eén woord voor de Novellers onder ons: ConsoleOne. (Bij ons ConsoleSlow geheten).quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dan heb ik het niet eens over het programmeren er in, maar slechts over het gebruik van een paar management applicaties, waarbij Cisco in haar oneindige wijsheid heeft besloten dat dat Java-based applicaties moeten zijn.
Waarbij elke applicatie, en elke versie van die applicaties zowat allemaal een verschillende versie van JRE vereisen..
Oh, ik had gelukkig voor die tijd al de laatste Novell server het raam uitgetieft.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eén woord voor de Novellers onder ons: ConsoleOne. (Bij ons ConsoleSlow geheten).
Ja man, zo eentje waarbij je educatieve spellen in JAVA moest bouwen voro een project.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En dan heb ik het niet eens over het programmeren er in, maar slechts over het gebruik van een paar management applicaties, waarbij Cisco in haar oneindige wijsheid heeft besloten dat dat Java-based applicaties moeten zijn.
Waarbij elke applicatie, en elke versie van die applicaties zowat allemaal een verschillende versie van JRE vereisen..
Graag!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:23 schreef Joene het volgende:
Zullen we het gewoon over jesters hebben ipv java ?
ja iemand zei jesters.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zei er iemand jesters?
Dan alquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:28 schreef miss_bleu het volgende:
soooowwe gaan volgende week vrijdag al verhuizen intern van de 10de naar de 4de
ROTFLOL , lekker spul trouwens surinaamse sambal :-)quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Kneuzen.
We hebben Sauto soep op het menu, met een bakje zwarte surinaamse sambal. Ik ken dat spul, dus ik doe er 3 druppels in. 3 gasten met een grote bek: haha, mietje, jij kan ook nergens tegen.
resultaat, ik een lekker bakkie soep, en 3 bakken soep in de gootsteen en 3 hevig roodaanlopende sukkels met gutsend zweet.
"Hey stoere jongens, nog een happie sambal!?" werd niet gewaardeerd..
Altijd lachen met dat soort figurenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Kneuzen.
We hebben Sauto soep op het menu, met een bakje zwarte surinaamse sambal. Ik ken dat spul, dus ik doe er 3 druppels in. 3 gasten met een grote bek: haha, mietje, jij kan ook nergens tegen.
resultaat, ik een lekker bakkie soep, en 3 bakken soep in de gootsteen en 3 hevig roodaanlopende sukkels met gutsend zweet.
"Hey stoere jongens, nog een happie sambal!?" werd niet gewaardeerd..
Ze gaan helemaal los, de hoofdkok is er nietquote:
ik hoor het al goede kantinequote:Op dinsdag 25 september 2007 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze gaan helemaal los, de hoofdkok is er niet.
Echt tortilla's, chili con carne, sauto soep, pasta met avocado en kip, roti kip, hamburgers..
Laat hem maar voorgoed wegblijven.
Nu dus wel ja. Normaal is het ook niet slecht opzich, maar moeten we het doen met een bak olijvensalade, of een toetje oid...quote:
2 euro geef ik alleen al uit aan blikjes drinken hierquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu dus wel ja. Normaal is het ook niet slecht opzich, maar moeten we het doen met een bak olijvensalade, of een toetje oid...
Maar voor 2 euro onbeperkt mag je toch niet klagen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |