Whehe.quote:Op donderdag 20 september 2007 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd alles ligt er hier weer uit. stelletje .$$%$%(#$#**%#(%
Ik kan je wel advies geven; zet je computer uit en ga even lekker naar buitenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
jij geeft toch support ?!?!?
nou support mij nou eens met al die ellende hier
bah!
Owja dat was jij met die werkplaatsquote:Op donderdag 20 september 2007 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
nou lekker weer is het niet
en ik heb hier geen hertenkamp , eerder een sociale werkplaats, dus ik weet niet of het een goed idee is
Shit. Is er niks leuks te doen daar?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
hallo, ik werk hier in gravenzande.
als ik naar de bios wil moet ik echt naar den haag of rotterdam
nee man, ja je kan naar het strand ..............quote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Shit. Is er niks leuks te doen daar?
Lekker strandweertje jaquote:Op donderdag 20 september 2007 16:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee man, ja je kan naar het strand ..............
ja what else is newquote:Op donderdag 20 september 2007 16:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lekker strandweertje ja![]()
Nee dan zal je helaas op je werk moeten blijven zitten tot je naar huis mag![]()
jij ook 17:30? nicequote:Op donderdag 20 september 2007 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
whehehenog een uurtje ieder geval
haha bedankt voor de tipquote:Op donderdag 20 september 2007 17:28 schreef Maastrix het volgende:
zoo ik ben er weer,,,, bijna me computer met alles erop en eraan het raam uit gegooit,, tip,, speel dat spel niet te lang:P het is frustrerend ghehe maarja jullieg aan allemaal zie ik?
nee moet boven een bepaald bedrag zijn. en ga echt niet 2 pizzas bestellen hahaquote:Op donderdag 20 september 2007 16:55 schreef Dylanesque het volgende:
dat wel, kan jij dat niet?
Sorry! :squote:Op donderdag 20 september 2007 17:28 schreef Maastrix het volgende:
zoo ik ben er weer,,,, bijna me computer met alles erop en eraan het raam uit gegooit,, tip,, speel dat spel niet te lang:P het is frustrerend ghehe maarja jullieg aan allemaal zie ik?
Joh t gaat toch nergens over, niks gemist hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef draculettetje het volgende:
inmiddels hier weer thuis! heb ik nog wat gemist jullie gingen zo snel....en veel.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |