jaja , je hele dag is een grote pauzequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:07 schreef Dylanesque het volgende:
Iedereen is welkomZeker als iedereen behalve ik lunchpauze aan het houden is
En wat gestress hier en daar. Maar ik ken t wel hendelen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja , je hele dag is een grote pauze
Bedtime? Nachtwerk ofzo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:11 schreef draculettetje het volgende:
da's waar dan gaat de tijd ook sneller,
ik heb mn lunch op tijd voor mn bedje!
werk ze nog allemaal en als ik jullie niet meer spreek fijn weekend
(of zijn er mensen die het weekend moeten werken?)
slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:11 schreef draculettetje het volgende:
da's waar dan gaat de tijd ook sneller,
ik heb mn lunch op tijd voor mn bedje!
werk ze nog allemaal en als ik jullie niet meer spreek fijn weekend
(of zijn er mensen die het weekend moeten werken?)
bij mij staat de telefoon omhoog!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:18 schreef Dylanesque het volgende:
als de telefoon nou plat lag..
Mijne zitquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij mij staat de telefoon omhoog!
sorry ik wordt flauw
Kateikowwwquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:15 schreef WhiteLightning het volgende:
hahahahaha
die waren te gek man
Survival weekend... zo lang mogelijk vol zien te houden op alleen gratis drank?quote:Op maandag 24 september 2007 10:44 schreef Maastrix het volgende:
Goeie morgen allemaal. Zo dat was me het weekendje wel. Survival Weekend weg met werk + gratis drank, nou dat hebben sommige geweten. Veel gelachen dat wel en nu beetje spierpijn. Maar ik meld me dus ook weer!
ja bergklimme, mountenbike, onderkoeld op een vlot zittequote:Op maandag 24 september 2007 10:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Survival weekend... zo lang mogelijk vol zien te houden op alleen gratis drank?i like!
goedemorgen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |