Ik hoop het ook, met 6,5 miljard mensen staan we op het randje van uitsterven!quote:Op donderdag 20 september 2007 09:34 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Tnx en ik hoop voor jullie dat jullie wel zwanger zijn
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, met 6,5 miljard mensen staan we op het randje van uitsterven!
IJdele hoop: Zwangerschap en geboorte deel 329quote:Op woensdag 31 oktober 2007 06:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik hoop dat niemand op fok OOIT zich zal voortplanten.
Roep je dat altijd als je in je teddybeer zit te boren?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 04:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Moet je maar niet zonder bescherming neuken vieze snol!
jahquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:07 schreef rusketier het volgende:
[..]
Roep je dat altijd als je in je teddybeer zit te boren?
ik ben al op tv zit altijd naast jensen op de bankquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:03 schreef rusketier het volgende:
[..]
Je moet op TV! De wereld wacht op jouw humor!![]()
Eh...innemen???quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
ach ja, ik heb altijd dat 'geluk'
ik weet niet eens waar je die klotetest haalt
laat staan na hoeveel dagen me vriendin dat kan innemen
Informatie over jou als persoon en negatieve reacties van je ouders, stellen wij in dit topic niet op prijs.quote:
Leer ermee levenquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:23 schreef rusketier het volgende:
[..]
Informatie over jou als persoon en negatieve reacties van je ouders, stellen wij in dit topic niet op prijs.
Jij ook alquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:53 schreef rusketier het volgende:
[..]
Thx, ze is echt zwanger. En stap 1 binnenkort volbracht. Na er komt een vrouw bij de dokter en de weduwenaar gelezen te hebben ben ik fan van Kluun.
In het leven moet je continu leren. Maar om met jou frustraties te leven moet je zelf leren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |