Mwahah ik moest lachenquote:Op donderdag 20 september 2007 08:54 schreef PeZu het volgende:
je vriendin moet die test ook doen, niet jij_!
Dat hoeft dan ook niet he, slimmertquote:Op donderdag 20 september 2007 08:57 schreef PeZu het volgende:
als je al geen zwangerschaptest kan doen, hoe moet het dan als je ooit kinderen krijgt, prutser !
er staat als je ooit, klapharkquote:Op donderdag 20 september 2007 08:58 schreef rusketier het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook niet he, slimmert
Oei, dan heeft iemand anders het kind van mijn vriendin in de buikquote:Op donderdag 20 september 2007 09:05 schreef hamkaastosti het volgende:
wit streepje wil zeggen dat het kind van een ander is
ja of staand rozequote:Op donderdag 20 september 2007 09:07 schreef PushyGurl het volgende:
een wit streepje?
dus niet roze of ligt roze...dan vrees ik dat ze niet zwanger is
precies, het is maar net hoe je je vermakelijke reactie interpreteer.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
er staat als je ooit, klaphark_!
ja ipv ligtquote:
Dat zei ik dus ook, maar ja vrouwen hu.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:07 schreef PushyGurl het volgende:
een wit streepje?
dus niet roze of ligt roze...dan vrees ik dat ze niet zwanger is
johquote:Op donderdag 20 september 2007 09:10 schreef MeZZiN het volgende:
Gewoon een nieuwe test hallen en als je die strepjes lastig vind koop je een digitalevan clear blue (is niet meer dan en gewone test met strepjes alleen die strepjes woorden ingelezen door digitale stik en geeft je dan antwoord maar het is wel makelijker
Wij waren in frankrijk daar moeten we naar de pharmacie voor een test tja hoe leg je dat eens uit.
Test pur bebeen bij ons was het streepje licht roze dat was ongeveer na 3 a 4 weken na bevruchting. Nu 15 weken !
quote:Op donderdag 20 september 2007 08:55 schreef Ynske het volgende:
daarvoor hebben ze speciaal voor mensen als jij deze variant uitgevonden
[afbeelding]
Zal ik vanmiddag ff doen!quote:Op donderdag 20 september 2007 09:10 schreef MeZZiN het volgende:
Gewoon een nieuwe test hallen en als je die strepjes lastig vind koop je een digitalevan clear blue (is niet meer dan en gewone test met strepjes alleen die strepjes woorden ingelezen door digitale stik en geeft je dan antwoord maar het is wel makelijker
Wij waren in frankrijk daar moeten we naar de pharmacie voor een test tja hoe leg je dat eens uit.
Test pur bebeen bij ons was het streepje licht roze dat was ongeveer na 3 a 4 weken na bevruchting. Nu 15 weken !
ja ik zat te twijfelen of het nou ligt of licht wasquote:Op donderdag 20 september 2007 09:11 schreef rusketier het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, maar ja vrouwen hu.
En het is is licht, voor dat iemand staand zegt![]()
ahum, moet ik me schamen dat ik dit niet snap?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |