12 uurquote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis nog niet eens 1100...hoe laat luns jij dan....![]()
owkey....waarom dat dan...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
12 uur
maar ik heb mezelf op koffie rantsoen gezet, 2 voor de lunch en 2 na![]()
5 Kiloquote:Op donderdag 20 september 2007 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Which reminds me, ik moet nog even een 5-kilozak kruidnoten scoren.
* MPG noteert
omdat het stiekem niet zo gezond is...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owkey....waarom dat dan...![]()
4 bakkies vind ik nog veelquote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
12 uur
maar ik heb mezelf op koffie rantsoen gezet, 2 voor de lunch en 2 na![]()
Das voor 10 weken hequote:
quote:
Dat valt best mee. Er ook goeie stoffen in koffie. Als je er niet ziek van word hoef je niet te rantsoeneren.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
omdat het stiekem niet zo gezond is...![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Er ook goeie stoffen in koffie. Als je er niet ziek van word hoef je niet te rantsoeneren.
Ik zit op 10 koppen per dag.
En echt zwarte koffie heeft geen calorieënquote:Op donderdag 20 september 2007 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Er ook goeie stoffen in koffie. Als je er niet ziek van word hoef je niet te rantsoeneren.
Ik zit op 10 koppen per dag.
wat is teveel?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
mijn maag wordt niet blij van teveel koffie
in mijn geval meer dan 4 koppen, meerdere dagen achter mekaarquote:
ik zuip niks meer in m'n koffie.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En echt zwarte koffie heeft geen calorieën
Ware het niet dat ik zelf poedermelk erin doe en zoetstof (suiker ben ik long ago vanaf gestapt), dus dit dan ook aantikt.
Daarom drink ik niet meer dan 2 bakkies 's ochtends, en 2 bakkies 's avonds.. 's Middags een bak thee
ja, dat is een beetje de ellende inderaad.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:07 schreef Aarti het volgende:
[..]
in mijn geval meer dan 4 koppen, meerdere dagen achter mekaar
ik probeer thuis ook minder te drinken, maar het is zoooooooo lekker![]()
Dan ben je een koffie-gehandicaptequote:Op donderdag 20 september 2007 11:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
I prefer the word coffee-challengedquote:Op donderdag 20 september 2007 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan ben je een koffie-gehandicapte![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zuip niks meer in m'n koffie.
Tot voor kort deed ik er nog een minuscuul schepje rietsuiker in, maar nu niets meer
Ik mocht geen suiker meer van de tandarts, dus nu alleen nog beetje poedermelk.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zuip niks meer in m'n koffie.
Tot voor kort deed ik er nog een minuscuul schepje rietsuiker in, maar nu niets meer
Dan moeten we dus extra lief zijn voor Aartiquote:Op donderdag 20 september 2007 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan ben je een koffie-gehandicapte![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moeten we dus extra lief zijn voor Aarti
mijne ook nietquote:Op donderdag 20 september 2007 11:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
Natuurlijk!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
I prefer the word coffee-challenged![]()
en dat zo vroeg in de ochtend waarin ik nog geen flikker heb gedaanquote:Op donderdag 20 september 2007 11:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Natuurlijk!Mijn excuses, hoe kon ik zo ongevoelig zijn.
![]()
Maak NU een keuze en geef de laatste zak aan mijquote:Op donderdag 20 september 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
ik heb net 3 zakken MM's gekocht, vooor die gratis film
Zak pinda MM's is op nu, maar ik weet niet of ik aan de chocola moet gaan, want die met pinda zijn ook zo goed
Aan den arbeid!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
en dat zo vroeg in de ochtend waarin ik nog geen flikker heb gedaan
de inhoud mag je hebbenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Maak NU een keuze en geef de laatste zak aan mij![]()
Sgoed.quote:
Wanneer kan ik een kopie van PS verwachten?quote:Op donderdag 20 september 2007 11:26 schreef eer-ik het volgende:
Aarti, waar werk je eigenlijk
Amsterdamquote:Op donderdag 20 september 2007 11:26 schreef eer-ik het volgende:
Aarti, waar werk je eigenlijk
OAquote:Op donderdag 20 september 2007 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer kan ik een kopie van PS verwachten?![]()
MuckMuckMuckieMuckieMuckMuckMuckieMuckieMuckMuckMuckie!!!!!!!!!!!!quote:
MPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGMPGquote:Op donderdag 20 september 2007 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
OA [afbeelding]
[..]
MuckMuckMuckieMuckieMuckMuckMuckieMuckieMuckMuckMuckie!!!!!!!!!!!![afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |