wat jij zegt...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:15 schreef crossover het volgende:
Koudkoudkoud!!
als extra bescherming tegen de kou?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:17 schreef crossover het volgende:
Vandaag me maar eens niet scheren 14.gif
ontsla ze!quote:Op donderdag 20 september 2007 10:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Hè verdorie.
De melk is op hier bij de koffie corner.
Stelletje incompetente kantine medewerkers hiero.
Ja preciesquote:Op donderdag 20 september 2007 10:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
als extra bescherming tegen de kou?![]()
waarom vouw je je shirts?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja precies
Shirts opvouwen is kutwie wil dat voor me komen doen?
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja precies
Shirts opvouwen is kutwie wil dat voor me komen doen?
Omdat ze anders gekreukeld over een krukje liggen.quote:
Oke ik zie je vanavond?quote:
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Hè verdorie.
De melk is op hier bij de koffie corner.
Stelletje incompetente kantine medewerkers hiero.
als iki weet waar ik wezen moet....quote:Op donderdag 20 september 2007 10:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Omdat ze anders gekreukeld over een krukje liggen.
[..]
Oke ik zie je vanavond?
En konijnen eten speculaas.quote:
oeh speculaas, DAAR heb ik trek in!quote:Op donderdag 20 september 2007 10:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En konijnen eten speculaas.![]()
JJ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Bij mij thuisquote:Op donderdag 20 september 2007 10:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als iki weet waar ik wezen moet....![]()
![]()
same here....quote:Op donderdag 20 september 2007 10:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
oeh speculaas, DAAR heb ik trek in!![]()
Wat nou?quote:
Sinterklaas komt er weer aan hèquote:Op donderdag 20 september 2007 10:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
oeh speculaas, DAAR heb ik trek in!![]()
Which reminds me, ik moet nog even een 5-kilozak kruidnoten scoren.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sinterklaas komt er weer aan hè
Altijd baas boven baas hè. Ik had ook eigen koffie thuis, maar was weer te laat, en heb de koffie gloeiend heet naar binnen moeten schenken.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mooi dat ik net een eigen pot heb gezet, en eigen melk heb
Eerst even ontbijt verder opeten.
Haha nee joh, ik vouw ze straks wel opquote:
Heb jij eigenlijk al een kamer gevonden?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Haha nee joh, ik vouw ze straks wel op
Nee, heb volgende week weer een kijkavond 14.gifquote:Op donderdag 20 september 2007 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een kamer gevonden?
Ok.. Guud Lock dan maar alvastquote:Op donderdag 20 september 2007 10:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, heb volgende week weer een kijkavond 14.gif
Frutsquote:
Let op: Phenovicatie in usequote:Op donderdag 20 september 2007 10:38 schreef MPG het volgende:
Zo. Eerst even een koffietje scoren.
Dan: Linkercollege
Daarna: Linkervergadering voorzitten
Aansluitend: Nog meer linkercollege![]()
Conclusie: tot vanavond![]()
![]()
Thanks. Sterkte met je collegesquote:
Zenks.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Thanks. Sterkte met je colleges
Schattig hequote:
Waarom?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |