abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2007 @ 01:09:51 #1
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_53317346
'' Een man heeft 10 meisjes geneukt en hij is stoer, een meisje heeft met 10 jongens geneukt en ze is ene hoer. ''

Ik wilde deze topic al openen sinds ik las over meisjes die pijpten voor ene Breezer en nu ik een aantal reacties gelezen heb die bovenstaande zin bevestigen open ik de topic maar!

Dat meisje dat een jongen pijpt voor een Breezer wordt als sletje gezien. Als ze zich zou laten beffen en een Breezer zou krijgen, dan zou ze ook gezien worden als sletje. Hetzelfde geldt voor de situatie dat een jongen zich laat pijpen of beft om zelf een Breezer te krijgen. Het meisje wordt altijd als de slet gezien.

In een topic las ik dat verschillende gasten geen meisje wilden dat door heel veel gasten geneukt was. In een andere topic vertelt een jongen dat zijn vreindin zn zaad slikt en vervolgens plaatst hij ene foto van hem en zn vriendin omdat iemand beweert dat hij ene loser is en toch nooit een vriendin kan hebben. Vervolgens komen er reacties in de trant van: je kunt toch niet zeggen dat je vreindin je zaad slikt en vervolgens een foto plaatsen van haar, wat voor ene heer ben jij?

Het komt er dus op neer dat de man 'gebruik' maakt van de vrouw, ze is zijn 'seksspeeltje'.

EDIT:
Vrouwen kunnen wel zeggen dat ze een man die 15 meisjes gehad heeft ook maar niks vinden, maar ze zullen veeel minder snel bereid zijn om niks met zo;n jongen te beginnen dan een jongen in het omgekerde geval.

Vrouwen doen wel negatiev euitspraken over mannen die veel meisjes gehad hebben, maar mannen doorgaans niet. ECHTER, zowel mannen als vrouwen doen negatieve uitspraken over vrouwen die door veel gasten geneukt zijn.
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 20 september 2007 @ 01:15:05 #2
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_53317388
Is een soort van anti-hetero propaganda ofzo?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 20 september 2007 @ 01:17:32 #3
106955 BB_Koning
pi_53317409
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:15 schreef cerror het volgende:
Is een soort van anti-hetero propaganda ofzo?
Wie heeft ooit gezegd dat ik homo ben?

Nu graag ontopic.

(Bij homo's/biseksuele mannen merk je vaak dat de bottom als de slet gezien wordt.)
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 20 september 2007 @ 01:25:16 #4
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_53317485
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:17 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Euh. Jijzelf. Athans. In KPD ben je dol op piemels.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 20 september 2007 @ 01:26:23 #5
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_53317494
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:17 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Nu graag ontopic.

(Bij homo's/biseksuele mannen merk je vaak dat de bottom als de slet gezien wordt.)
Nou, dan heb je je antwoord toch? Degene die zich laat neuken over het algemeen, is de slet. Waarschijnlijk omdat je "geen moeite" hoeft te doen om je te laten neuken, maar wel om te neuken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_53317547
Wijze woorden van de BreezerBef_Koning.

Doe er jullie voordeel mee.
  donderdag 20 september 2007 @ 01:38:07 #7
106955 BB_Koning
pi_53317586
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:26 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nou, dan heb je je antwoord toch? Degene die zich laat neuken over het algemeen, is de slet. Waarschijnlijk omdat je "geen moeite" hoeft te doen om je te laten neuken, maar wel om te neuken.
(Hey W., lang niet gezien. Zoals je vast gemerkt had, kom ik niet meet in de homo-topic en op msn ben ik ook niet meer te vinden. Ik heb nu een leven. Stomme grap Alles goed?)

Ik heb het idee dat de maatschappij (dat is eigenlijk niet relevant) en de vrouwen die hier komen helemaal het idee hebben dat er geen vershcil meer bestaat tussen mannen en vrouwen op seksueel gebied. Ik wilde dat ter discussi estellen.

bb_koning.hyves.nl
  donderdag 20 september 2007 @ 01:38:59 #8
106955 BB_Koning
pi_53317590
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:25 schreef cerror het volgende:

[..]

Euh. Jijzelf. Athans. In KPD ben je dol op piemels.
Dat zegt nog steeds niet dat ik hom o ben.
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 20 september 2007 @ 01:46:05 #9
71919 wonderer
pi_53317647
quote:
Op donderdag 20 september 2007 01:38 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

(Hey W., lang niet gezien. Zoals je vast gemerkt had, kom ik niet meet in de homo-topic en op msn ben ik ook niet meer te vinden. Ik heb nu een leven. Stomme grap Alles goed?)

Ik heb het idee dat de maatschappij (dat is eigenlijk niet relevant) en de vrouwen die hier komen helemaal het idee hebben dat er geen vershcil meer bestaat tussen mannen en vrouwen op seksueel gebied. Ik wilde dat ter discussi estellen.

Ik durf het niet goed te zeggen. Wat ik hier zie is dat als een vrouw ervoor uitkomt dat ze van seks geniet al die puberjongetjes denken "had ik maar zo'n vriendin!". Ik kom weinig "wat een slet ben jij zeg, je vindt seks lekker" tegen.

Breezertopics mijd ik Maar ik kan me voorstellen dat meisjes die hun mond verkopen voor alcohol wel als slet wordt gezien, ja. Heeft het misschien te maken met het rare idee dat vrouwen moeten krijgen, en als ze geven zijn ze sletterig, want dat "hoort" niet? Of heeft het te maken met de waarde van seks, en als je het verkwanselt ben je een slet, want dan is iets moois als seks weinig waard voor je.

Maar waarom geldt dat dan niet voor mannen? Omdat zij meer moeite moeten doen om iemand te bewegen om iets aan ze te mogen "geven", dus elke verovering is precies dat, en iets om trots op te zijn?

Bij homo's neemt de ontvangende man de plaats van de vrouw in (in de beleving van het algemene publiek) en die mag dus niet te veel ontvangen want dat is sletterig.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_53317808
Eens met de stelling, waar het normaal is dat de man tussen de 30-40 enorme carriere sprongen maakt, belanden vrouwen in die periode in doodlopende, part-time baantjes..

Dit overigens helemaal vrijwillig, het zit namelijk in de cultuur van nederland.

Net als de lunchpause van 12:00 - 13:00, waar moeders worden verwacht hun kinderen naar huis mee te nemen, en dus zo niet makkelijk kunnen werken..
pi_53317952
Het is voor vrouwen ook zoveel makkelijlker om een nueckpartner te vinden voor den avond. Vandaar.
#winning
  Trouwste user 2022 donderdag 20 september 2007 @ 02:41:24 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_53317970
Kijk naar DGK.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53318077
De emancipatie is nog erg jong. Kijk maar naar de emancipatie van de arbeiders, die is ook (nog) niet af.
pi_53318571
quote:
Op donderdag 20 september 2007 02:36 schreef Tware het volgende:
Het is voor vrouwen ook zoveel makkelijlker om een nueckpartner te vinden voor den avond. Vandaar.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53318596
ik wil ook 15 vrouwen gehad hebben!
pi_53318700
quote:
Op donderdag 20 september 2007 06:28 schreef Bill_E het volgende:
ik wil ook 15 vrouwen gehad hebben!
Ik ook
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 20 september 2007 @ 07:19:24 #17
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53318716
geen problemen met veel gebruikt hoor
pi_53318845
Ik vind dat veel vrouwen ook niet bepaald hun best doen om gerespecteerd te worden. Zelfs buiten de breezer gemeenschap is het tegenwoordig meer regel dan uitzondering om er bij te lopen als een sloerie. Als je zulke signalen uitzendt word je veel eerder gezien als een slet.

Ik draag zelf gewoon normale kleding zonder constant mn tieten er half uit en mn kop dichtgeplamuurd. En als ik eerlijk ben over hoeveel mannen ik heb gehad, krijg ik toch wat minder vaak die afkeuring heb ik het idee (je weet niet wat ze achter je rug om zeggen natuurlijk, maar ok). Als je constant alles ten toon stelt en jezelf etaleert als iets wat leeft op aandacht / seks heeft dat meer invloed op gezien worden als een slet die alleen voor seks is, dan als je overkomt als een mens met een persoonlijkheid en hersens en humor die toevallig ook nog van seks houdt.

Personality goes a long way.
  donderdag 20 september 2007 @ 07:57:04 #19
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_53318903
Welk een kansloos topic!

Ja, zo werkt het nu eenmaal voor de echte 'mannen' (ahum).

Mannen die zo redeneren zijn volgens mij vooral met hun eigen onzekerheid bezig.
Zo van, ze heeft er al zoveel gehad, dus misschien vind ze mij wel niks?

Ik heb er persoonlijk totaal geen probleem mee. Laat die vrouwen toch lekker rondneuken. Doen de mannen ook wel
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_53321492
quote:
Ik heb er persoonlijk totaal geen probleem mee. Laat die vrouwen toch lekker rondneuken. Doen de mannen ook wel
  donderdag 20 september 2007 @ 11:01:04 #21
191744 no_excuse
everything is a choice
pi_53322044
Wat is nu eigenlijk je vraag of je bedoeling met dit topic??

Ik heb ook wel eens het bed gedeeld met een meid die al een aardige geschiedenis had... en ja, ze was een slet. Ik hoefde namelijk niets te betalen, anders was ze een hoer
Everything is a choice and every choice has an outcome. If you don't think about your choices, you get outcomes you don't want. And then you start saying that you HAVE to do things, that the world isn't fair, you hate your life and so on...
pi_53329142
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:01 schreef no_excuse het volgende:
Wat is nu eigenlijk je vraag of je bedoeling met dit topic??

Ik heb ook wel eens het bed gedeeld met een meid die al een aardige geschiedenis had... en ja, ze was een slet. Ik hoefde namelijk niets te betalen, anders was ze een hoer
De vraag is wel relevant, omdat er een trend lijkt te ontstaan die de emancipatie van de vrouw ondermijnt. Orthodox religieuze invloeden enerzijds en het maken van een vrouw tot een lustobject anderzijds.
  donderdag 20 september 2007 @ 16:33:27 #23
106955 BB_Koning
pi_53330929
quote:
Op donderdag 20 september 2007 07:46 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind dat veel vrouwen ook niet bepaald hun best doen om gerespecteerd te worden. Zelfs buiten de breezer gemeenschap is het tegenwoordig meer regel dan uitzondering om er bij te lopen als een sloerie. Als je zulke signalen uitzendt word je veel eerder gezien als een slet.

Ik draag zelf gewoon normale kleding zonder constant mn tieten er half uit en mn kop dichtgeplamuurd. En als ik eerlijk ben over hoeveel mannen ik heb gehad, krijg ik toch wat minder vaak die afkeuring heb ik het idee (je weet niet wat ze achter je rug om zeggen natuurlijk, maar ok). Als je constant alles ten toon stelt en jezelf etaleert als iets wat leeft op aandacht / seks heeft dat meer invloed op gezien worden als een slet die alleen voor seks is, dan als je overkomt als een mens met een persoonlijkheid en hersens en humor die toevallig ook nog van seks houdt.

Personality goes a long way.
Waarom moet een vrouw die zich sexy kleedt uberhaupt als slet egzien worden? Die gasten van Jackass die (half)naakt op straat rodnlopen worden toch ook niet als slet gezien?

DIT is wat ik bedoel: vrouwen werken de emancipatie op dit gebeid tegen, zoals VROUWEN in Somalie de vrouwnbesnijdenis in stand houden.
bb_koning.hyves.nl
pi_53331456
Sexuele vrijheid is een onderdeel van de emancipatie.

Als vrouwen niet in korte rokken 'mogen' lopen, dan is er geen emancipatie.
De jaren 50 komen echt weer terug, we gaan achteruit in plaats van vooruit.
  donderdag 20 september 2007 @ 17:10:59 #25
71919 wonderer
pi_53331887
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:53 schreef StallionJack het volgende:
Sexuele vrijheid is een onderdeel van de emancipatie.

Als vrouwen niet in korte rokken 'mogen' lopen, dan is er geen emancipatie.
De jaren 50 komen echt weer terug, we gaan achteruit in plaats van vooruit.
Kweenie of dat nou wel zo'n slechte ontwikkeling is, eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')