Zelfde probleem. Schijnt aan KPN / Planet Internet te liggen.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef Pietklaaso het volgende:
Mjaa dat dus ik wil al de hele dag me mail checken maar sjit loopt te bitchen kan server niet vinden zowel met FireFox als IE
KUT hotmail
al gedaanquote:Op woensdag 19 september 2007 23:55 schreef donroyco het volgende:
Ik heb ook nergens last van, pctje resetten?
Oow dat kan misschien wel kloppen aangezien ik ook ( pauper internet ) van Het net hebquote:Op woensdag 19 september 2007 23:57 schreef DRD het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Schijnt aan KPN / Planet Internet te liggen.
Problem solvedquote:Op woensdag 19 september 2007 23:58 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Oow dat kan misschien wel kloppen aangezien ik ook ( pauper internet ) van Het net heb
Iedereen die ik hoor over dit probleem zit inderdaad bij die klootzakken. Is langzamerhand tijd voor een andere, want dit is het zoveelste gekloot.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:58 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Oow dat kan misschien wel kloppen aangezien ik ook ( pauper internet ) van Het net heb
Past dus goed bij je paupere e-maildienstquote:Op woensdag 19 september 2007 23:58 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |